fredag den 14. december 2012

14. December - et bestillingskort.

Herfra lige et hurtigt blogindlæg inden turen går til Koldinghus - og efterfølgende julefrokost i Kolding med søde og sjove (og tossede) kolleger :) 
Jeg lavede for nogen tid siden et bestillingskort til et kobberbryllup og det kom til at se sådan ud.


Jeg har brugt min Cheery Lynn hjertedie og Tim Holtz skjold og blade. Blomster fra Prima og WO og ... sørme også stickers.... jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har brugt af dem... - men jeg tror sgu de skal ha en renæssance, for de er da lidt fine. Papiret er fra en lækker pakke købt hos Jette i Hobbygården.
Bruger du stickers?
Rigtig god 14. december.
Tusind Tak for besøg og kommentarer - jeg kommer forbi hos Jer i aften eller i morgen!
Knus.

14 kommentarer:

  1. Rigtig flot kort og ja engang i mellem passer en stickers lige perfekt... og har en hav af dem så der er nok at vælge i mellem... hi hi

    SvarSlet
  2. meget smukt og romantisk kort. God fest og god weekend

    SvarSlet
  3. Rigtig flot kort du har lavet. Du må have en dejlig dag i Kolding (min fødeby).

    SvarSlet
  4. Flot kort du har lavet - også med stickers. Jeg har forsøgt mig med dem, men synes ikke jeg har fået held med de klistermærker.

    Jeg vinker når jeg kører forbi Koldinghus om et pat timer - på vej til Haderslev.

    God fornøjelse.

    SvarSlet
  5. Rigtig flot kort igen her, og ja jeg bruger stickers nogen gange, hvis de lige passer ind og som du har jeg en god del af dem he he he.
    Há en god julefrokost og en god week-end også.

    SvarSlet
  6. Sikke et fint bestillingskort du har lavet.
    Stickers har jeg rigtig mange af, men jeg bruger dem meget sjældent - nå jeg gør, er egentlig mest affaldet f.eks. alle de små prikker.
    Kan du ha' en hyggelig dag.

    SvarSlet
  7. Lækkert og romantisk kort med den smukke hjerte die.
    Ha en god 14. december og en god fest

    SvarSlet
  8. Det er et meget smukt og elegant kort.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  9. Rigtig fin t kort og de Cheery Lynn dies er bare så skønne og fine.. Jeg har rigtig mange stickers men det er faktisk også lange siden jeg sidst har brugt dem ;-))

    SvarSlet
  10. Super fint kort! ...stickers ??..hmm har nogen liggende et eller andet sted, men ikke lige det jeg har haft mest fat i det sidste laaaange stykke tid :D
    Ha' en dejlig aften :)

    SvarSlet
  11. Flot kort. Jeg bruger stort set aldrig stickers, jeg kan ikke få det til at fungere.

    SvarSlet
  12. Tak for inspiration...sådan en bestilling har jeg til at ligge;-)
    God weekend

    SvarSlet
  13. Sikke et sødt kort du har lavet.
    Rigtig god julefrokost til dig :)

    Fortsat god fredag aften :)

    SvarSlet
  14. Hvor er det et flot kort du har lavet, jeg er lidt vild med den hjerte die, tror da den også skal på ønskesedlen :-)
    Med hensyn til rensdyr skabelonen, så skriv til Trine ( du kan finde hende her - http://trine.scrapcorner.dk/), så er jeg sikker på at den snart er på vej til dig.
    Håber du havde en god julefrokost.

    SvarSlet