torsdag den 13. december 2012

13. December - hurtige julekort.

Allerførst til Jer der spurgte i går.
Den dies jeg har bestilt er en Spellbinders og jeg har købt den via eBay. Jeg glæder mig til jeg får den hjem - og den bliver ikke pakket ind og kommer under træet *G*
---
Her er lige nogle hurtige julekort jeg lavede i sidste uge. Igen har jeg haft gang i mine cut and emboss foldere fra Marianne Design, nogle punch og halvperler. Simsallabim hvor svært er det lige?


Jeg ved sgu snart ikke hvor tiden bliver af for mig. Blogrundfart når jeg ikke - heller ikke i dag. Og i morgen skal vi på kombineret studietur og julefrokost med museet - så er den dag nok også godt brugt *G*
Men lørdag VIL jeg rundt og se hvad I har lavet!
God torsdag aften.
Knus.

21 kommentarer:

  1. Hvor er de bare søde. Det kan godt være, at de er nemme og hurtige, men de er så sandelig også bare virkelig søde, og så er det jo altså også rart med noget hurtigt en gang imellem ik?
    Há en rigtig god dag.

    SvarSlet
  2. Det kan godt være, at de er hurtige, men kors hvor er de flotte.

    SvarSlet
  3. Wau..Hvor er de kort smukke.
    Og jeg ved da godt hvor din tid er. Den løber , mens du er ude at forlyste dig...hihi.
    Håber du igen har en skøn dag.

    SvarSlet
  4. Hvor er de super fine! - ja det kan somme tider gå stærkt her i december, men tænker næsten du når det hele *G*

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine. Er helt vild med den die, der også kan embosse. Jeg er dybt imponeret over hvor meget du når her i december.... Synes da bestemt du har nået meget.

    SvarSlet
  6. Åhr hvor er de fine, de ligner jo en halv million eller der omkring!

    Jeg er vild imponeret over det du har nået, jeg har knap nået noget, selv julekortene, jeg ska sende er jeg ikke færdig med, men render på 3 uge med en grum hoste og kæresten er netop startet på arbejde i dag efter 2½ uge hjemme syg, huset flyder, der er ikke pyntet op til jul (ved sqtte om jeg når det), julekortene presser sig på så det batter) AAARGH

    God fornøjelse imorgen og opfør dig nu pænt, ikk!

    Rigtig god aften

    SvarSlet
  7. Skønne kort - de dies er jo så smukke i sig selv, at der ikke behøver så meget andet.
    Kan du nu ha' en god og travl dag - både i dag og igen i morgen.

    SvarSlet
  8. Super fine julekort du har lavet
    Vi ses i aften

    SvarSlet
  9. ja med det rigtige værktøj går alt næsten som en leg. Super skønne og elegante kort

    SvarSlet
  10. Dejlige kort og med det rigtige udstyr går det hurtig hvis man ellers lige har ideerne : )
    Husk at trække vejret Pips du skal nok nå det hele : ))
    Rigtig god 13 dec

    SvarSlet
  11. Skønne kort du har lavet:-)
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  12. Smukke kort, og ja husk at trække vejret, og den tid der er gået godt kommer ikke dårligt tilbage. knus morkaren.

    SvarSlet
  13. De er flotte og elegante! Dejligt at de så også er hurtige.

    SvarSlet
  14. Utrolige smukke kort.
    God aften til dig.

    SvarSlet
  15. Flotte kort. Ja tiden render også for mig i denne tid. :-)

    SvarSlet
  16. Skønne kort du har lavet, jeg har også ønsket mig sådan en embossing folder der også kan skærer, efter jeg har set dine kort, jeg syntes de er så flotte dem du har lavet.

    SvarSlet
  17. Simsallabim...du er go´! Kortene er vildt flotte, men man skal altså have lidt fantasi, selvom du siger de er nemme...Trylleryllerolleri....

    SvarSlet
  18. wawwww hvor er de smukke.

    rigtig god 13 dec
    knusss♥

    SvarSlet
  19. Hvor er de skønne dine kort. Lækre cut and embossing folder.

    SvarSlet
  20. Du er altså ikke helt tosset til at lave kort,go`indkøbstur sammen med sønnen. Alle de bedste hilsner Jette.....

    SvarSlet
  21. nydelig og delikat.
    Så lekkert.
    Ønsker deg en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlet