mandag den 26. november 2012

Staffeli julekort.

Min søster har lokket mig til at tage med hende på julemarked på søndag - og så må jeg vel hellere have lidt lavet til at tage med.
Jeg er i gang med lidt af disse staffelikort. Uha det tager tid at lave sådan et - men jeg synes nu de er ganske fine når de så endelig er færdige.
Til det første har jeg brugt Riddersholm papir og motiv, gaze og hjemmelavede julestjerner.
 Til det andet er der brugt kvist karton, rødt karton, hessian og Marianne dies ting *G* - motivet er fundet 
på Pinterest.
Jeg har også lavet lidt hjertekurve ala Vivi - dem kan I se en anden gang :)
God ny uge til Jer.
Knus.

17 kommentarer:

  1. skønne flotte kort og ja det tager tid, derfor laver jeg dem helle ikke særligt tit ;O)

    SvarSlet
  2. Hvor er de smukke på hver sin måde... Ha en god eftermiddag, knus

    SvarSlet
  3. Fantastisk smukke kort du har lavet.

    SvarSlet
  4. Waow, hvor de flot. Dem skal du nok få solgt, spørgmålet er om du få lavet nok.
    Super flot :o)

    SvarSlet
  5. Hvor er de flotte hver for sig, og også tidskrævende, fortsat god lyst :0)
    Knus Hjørdis

    SvarSlet
  6. De er super fine begge to - gad vide hvor mange du ender med at få lavet inden weekenden ? ;)
    Også en god uge til dig :)

    SvarSlet
  7. Hvor er de flotte Pips, det er en vildt lækker dies, men jeg ved at Helle har problemer med at få stanset den helt ud, har du erfaringer med det?
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  8. Flotte, flotte julekort Pips, jeg håber du har det godt med din arm. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Virkelig flotte kort her, det er sikkert, men du har ret, de tar noget tid at lave, men er det helt sikkert værd, de er bare smadder flotte og dit papir er helt fantastisk flot.

    SvarSlet
  10. Hvor er de flotte og elegante!
    God mandag aften.

    SvarSlet
  11. Superflotte kort - det er nu også en prægtig die, du har brugt, den er jeg lidt vild med.
    Der er skabelon på vej til dig - håber du har den med posten i morgen.

    SvarSlet
  12. Superflotte kort - og så oven i købet som staffelikort. Den die er ret besværlig synes jeg - det tager virkelig lang tid at lave sådan en omgang.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  13. Superflotte kort, de ligner en mill.

    SvarSlet
  14. Hvor de flot, dem skal du nok få solgt, - flotte detaljer.

    SvarSlet
  15. Sikke dog nogle smukke julekort.

    SvarSlet