søndag den 4. november 2012

Sandskulpturer i Søndervig.

I går var jeg til endnu en superhyggelig Scrapdag i Esbjerg. Og selv om vi pjattede og havde det sjovt, så fik vi alligevel også lavet noget.
Jeg lavede bl.a. dette LO.
Billederne er fra Sandskulpturfestival i Søndervig i sommers - og hold da op... tænk at så flotte skulpturer kan laves i sand.
 Lidt snørrer i det ene hjørne og en håndlavet sommerfugl fra Kays Kreative Korner på Etsy.
 Bogstaverne er Storyteller fra Websters pages.
 Se lige de imponerende kunstværker.
 Intet LO (næsten) uden Dusty Attic - her er det en fantastisk bort jeg har brugt. Den er pyntet med rhinsten og en lækker blonde.
 De små stenlygter er også fra Dusty Attic, og pæren er fra "junk yard findings" fra Prima.
 Det samme er uret.
 Blomsterne er en blanding af Petaloo, Prima og Melissa Frances. 
Jeg nåede næsten et LO mere, men det kan I se en anden gang.

Lige om snart suser Bodil og jeg ud på eventyr - haha. Og senere i dag skal jeg lige have lavet et kort til en fra arbejde der fyldte 60 forleden.
Hvad skal du bruge søndagen på?
Tusind Tak for besøg og søde kommentarer.
Hav en forrygende søndag.
Knus.

25 kommentarer:

  1. Woww hvor er det bare smukt..

    Du må virkelig bruge mange timer på dine loér med alle de fine detaljer og lækre ting du får sat på de helt rigtige steder...

    Rigtig god tur ud i det blå :)

    Her står den på ren afslapning, ej skal også ha klippet kevin og skåret græskar med ham vi ikke har fået nået endnu...

    SvarSlet
  2. Super lækkert LO med mange flotte detaljer og pynt... ja utroligt det kan laves i sand...

    SvarSlet
  3. Super flot LO, hvor er du altså bare dygtig tiil at lave en masse fine detaljer :)
    God søndag.

    SvarSlet
  4. Rigtig flot LO og masser af skønt pynt. Jeg fatter heller ikke at man kan lave den slags ud af sand. Det ligner ikke ret meget de sandslotte jeg lavede som barn :0)

    SvarSlet
  5. Hold nu op, hvor er det flot! Det var da helt vildt!

    SvarSlet
  6. Superflot lo, dejligt at i hyggede jer UH hvor jeg gerne ville have været med. Hvor skal dig og Bodil nu hen??
    Kh 10na

    SvarSlet
  7. Wawww for et super lækkert og kreativt pyntet Lo... farver og billeder er så smukke sammen. Og så alle dine skønne "Pipse detaljer" Ha en fin søndag, knuss

    SvarSlet
  8. Du får altså også et wauw fra mig!!!!! Hvor er det lækkert. Skønne farver og pynt til de flotte billeder.
    God søndag.

    SvarSlet
  9. Beautiful page and how amazing are those Sand Castles would love to have been able to see something like this.

    SvarSlet
  10. Det er da helt utroligt så flotte LO du altid laver, de er simpelthen så smukke waw. Hold da op, det er virkelig utrolig, hvad man kan lave af sand, jeg har slet ikke fantasi til at forstille mig, hvad du har set af flotte figure og Dorthe jeg mener sandfigure ;p
    Det er så godt det du har lavet med elefantens snabel og også alle de andre fantastiske detaljer waw

    God søndag:)

    SvarSlet
  11. Ja, jeg siger også waw, jeg ved ikke hvad der er flotteste dit LO eller sandelefanterne, men det er super flotte begge dele. knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Overmåde fedt layout du fik lavet i Esbjerg. De snører er ved at være fast på dine lo'er, hva'.....De er superflotte. Og alle dine andre påfund - fantastisk.

    Jeg bruger søndagen som rekreation ovenpå pigekomsammen i går. Det tager tid at fordøje alle de "oplysninger" og al den mad og drikke...haha.
    Og så er jeg ved at omorganisere i køkkenskabene - det tager tid at få sig indrettet. Det var jo lettest, hvis alting kunne stå som det plejer.....haha.
    Så alt i alt en sløv dag her....

    God tur med fruHansen. Pas nu på....

    SvarSlet
  13. Jeg skal sjovt nok også lave kort til en 60 årig kollega!! Hvor er dit LO flot - og det passer perfekt til motiverne - synd at kunstnerne ikke får dit kunstværk med at præsentere dine fotos at se. God søndag. KH herfra

    SvarSlet
  14. Jeg har været forbi og set dit LO! ;)hihi

    SvarSlet
  15. Ej ok, det var en intern joke! Det er super fantastisk smukt og meget flottere i virkeligheden. Skønne, skønne detaljer!
    Tak for en hyggelig dag igår og for køreturen!
    God søndag!

    SvarSlet
  16. Super flot LO, - mange fine og fede detaljer, du er en sand mester til at lave de fineste LO.
    Tak for en forrygende tur til Hobbygården, - (det er for dyrt at há Kristian med)
    Forsat god søndag

    SvarSlet
  17. Smukt layout! Og lækre farver!

    SvarSlet
  18. Ualmindeligt smukt LO med de mest fantastiske detaljer, super gennemført. Jeg har været på julemarked i Assentoft i week-enden, og er kommet til at sælge næsten alle mine julekort, så nu må jeg jo begynde forfra, ellers bliver der ingen til fødselsdagsgruppen, tihi. Fortsat god søndag aften.

    SvarSlet
  19. Så flot, du er super god til at lave mange små og meget fine finesser, det er super flot dit Lo.

    SvarSlet
  20. ejjj hvor er det bare rålækkert.

    SvarSlet
  21. Jamen endnu mere ros fra mig. Super flot layout, med nogle fantastiske sandfigurer på.

    SvarSlet
  22. Wooow, så stilig da og heilt fantastisk hva som kan lages av sand :)

    SvarSlet
  23. HOLD NU OP hvor er det bare flot, faverne, pynten, billederne og skøn opsætning. MEGA LÆKKERT lay out

    SvarSlet
  24. Du laver altså bare de smukkeste Loér.

    SvarSlet