torsdag den 29. november 2012

Prismer fra gemmerne.

Jeg har længe haft nogle "prismer" liggende - og i dag fik jeg lige en ide til at få dem brugt.
Så på et kvarters tid blev de til disse juleophæng.
Så er der lidt mere til julemarkedet.

Og for efterhånden et par måneder siden købte jeg et par af de embossingfoldere der også skærer lidt.
De har bare lagt blandt mine dies og er ikke kommet i brug .... før nu altså.
For i går fik jeg gang i lidt masseproduktion - hehe... Det gider jeg ellers ikke - men de her kort synes jeg er ret fine og supernemme at lave.

8 stks af dem blev det til i løbet af et par timer.
 Og i dag har jeg kastet mig over pyntning af tændstikæsker. De skal også med på julemarkedet.
Jeg har faktisk også fået pakket 30 poser Snemandssuppe. - 
De mangler bare lige at blive pyntet, men det bliver de i scrapklubben i aften. Jeg har nemlig fået lov at låne en snemandsdies af Bente - og så har jeg fundet det sødeste motiv på Pinterest i dag også. Så der kommer nok et billede i morgen af dem.
Om et par dage kommer jeg igen rundt på Jeres blogge, men der er desværre ikke tid til det hele.
God torsdag videre.
Knuuusss


23 kommentarer:

  1. Sikke mange rigtig fede ting, du har fået lavet. Men hvad er det der snemandssuppe du har snakket om et par gange? Aldrig hørt om det før.

    SvarSlet
  2. Sikke mange fine ting du har fået lavet. Held og lykke på markedet.

    SvarSlet
  3. woooow så stilig.
    Den embossing folderen fikk jeg veldig lyst på.
    Nydelige kort.
    Klem Connie

    SvarSlet
  4. Så mye lekkert du har laget!
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  5. Der sker da noget når du går i gang, en flot samling til dit julemarked. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. En masse dejlige og skønne ting du dog får lavet..

    SvarSlet
  7. Skønne ting du har fået lavet.

    SvarSlet
  8. Super skønne og smukke ting du har kreeret.. du er såå flittig. God aften til dig

    SvarSlet
  9. Hold op hvor er du flittig !
    De prismer er da bare søde - og dine kort er utroligt flotte. Den folder/die burde da ikke lige i diesbunken - undskyld bunkerne... Den er for flot - og skal da bruges.
    God aften til dig.

    SvarSlet
  10. Hej igen, jeg bliver altså lige nød til at spørge dig, hvad er det for nogle embossing folder der kan skære? De er så fine, men jeg syntes ikke jeg kan finde dem.

    SvarSlet
  11. Hvor har du været effektiv, flotte kort med en skøn embossing folder.... Held og lykke på markedet

    SvarSlet
  12. Altså, søde Dorthe!! Du fremtryller da bare de dejligste julerier... håber du får solgt det hele. Det hele er bare så fint.

    Knus :)

    SvarSlet
  13. super flotte ting du skal have med, lækkert pyntet. Den frimærke ramme er en af de tattered angels tror jeg de hedder, dem hvor der er bogstaver inden i. Efter at jeg er begyndt at være aktiv på pinterest får jeg heller ikke lagt kommentarer, det er da en tidsrøver

    SvarSlet
  14. Tusinde tak for dit svar på min blog.

    SvarSlet
  15. Det er som altid kanonlækre ting, du har lavet!!!!!

    SvarSlet
  16. Nøj, hvor har du været flittig. Virkelig skønne ting du har fået lavet. Held og lykke med salget.

    SvarSlet
  17. Wauw, sikke mange skønne juleting du har lavet. De prismer er bare superflotte... er spændt på at se dine snemandssupper også.
    Lige nu er jeg også lidt træt af masseproduktion, så det er godt, det snart er nu ;)

    SvarSlet
  18. Hold da op, du har da godt nok været produktiv, og det er rigtig fine ting du har lavet:-) ønsker dig et rigtig godt julemarked. Glæder mig til at høre hvordan det gik:-)

    SvarSlet
  19. Jeg kan da godt forstå du ikke har tid til at besøge andre blogge =D For hold op hvor er du flittig. Masser af skønne ting har du fået lavet. Jeg håber at du får solgt, alle dine flotte ting, på det julemarked

    SvarSlet
  20. Nøøjj er du vimmer nogle smukke ting og kort!!
    Du har godt nok haft travlt :)

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  21. Dejligt at du kan komme tilbage til dit gamle job, når nu det nye ikke gik :)
    Hold da op hvor har du været produktiv til julemarkedet, og nogle super fine ting er det blevet til - håber der bliver rigtig gang i salget :)

    SvarSlet
  22. Flotte ting og sager du har lavet, alt er smuk som altid, har set det færdige resultat i virkligheden
    God marked

    SvarSlet
  23. Utrolige flotte julekort/tags du har lavet, så mange lækker detaljer.
    De julehjerter i dit forrige indlæg er total lækker, dem må jeg lifte, waw

    Knus

    SvarSlet