tirsdag den 13. november 2012

Nyt job i sigte - og lidt bestillingskort.

I aftes var jeg til jobsamtale - og i morges blev jeg ringet op.
De vil gerne have mig i praktik i 4 uger for at se om jeg kan holde til jobbet!
YES!!
Og min nuværende chef har været så fantastisk at give mig orlov fra mit job, så jeg kan komme der tilbage hvis jeg ikke kan holde til det andet. Hvor heldig er man så?
Hold så kæft hvor er jeg glad! 
Jeg skal køre sygetransport/patientbefordring.
---
Jeg har ovenikøbet fri i dag - og der skal laves bestillingskort.
Blandt andet har jeg bestilling på 3 jule - trappe - kort.

De er lavet og blev sådan her.


 God tirsdag til Jer. Min kan jo næsten ikke blive bedre end den allerede er.
Jublende glade knus
Dorthe

30 kommentarer:

  1. Hej Dorthe

    Du er da lykkens pamfilicus eller hvordan det nu staves. Stort tillykke med jobbbet og jeg krydser for, at du kan beholde det.
    Sikke smukke trappekort og en masse
    detaljer.

    Knuzzzz Bente

    SvarSlet
  2. Hjertelig tillykke med det store held, det er da bare så fedt.
    Og dine kort er bare rigtig flotte også, så der er helt sikkert nogen, der blir glade også.

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare fantastisk Dorthe! Jeg håber du kan holde til det nye job, men du er jo ufattelig heldig, at du kan vende tilbage til det gamle, hvis ikke du kan! Stort tillykke! Super skønne kort du har lavet!

    SvarSlet
  4. Tillykke med praktikpladsen, hvor er det bare fedt for dig, håber virkelig at kroppen kan holde til arbejdet, men hvor er det flot at give dig orlov :)

    Dine kort er da ikke bare kort, det er mesterværker :)

    Næste gang vi ses, har jeg en punch der skal "opereres", har hørt at det er du mester i ;)

    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  5. Tillykke med dit nye praktikpladsen, håber du kan holde til det.
    Super flotte kort du har lavet.
    Har du et stempel med Til og Fra?
    Knus Bodil

    SvarSlet
  6. stort tillykke med udsigten til et jobskifte, og rigtig flot at du kan få lov at komme tilbage hvis det ikke holder.
    Og nogle lækre kort, de minder lidt om de gammeldags pap-julekalendre der skulle foldes og samles

    SvarSlet
  7. Superflotte trappekort, dem har jeg endnu ikke forsøgt mig med. Kan godt forstå du er glad. Fortsat god dag.
    Kh 10na

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare super skønne kort du har fået lavet og hjertelig tillykke med jobbet.

    SvarSlet
  9. Ejj hvor FEDT!!!
    Hvor er det bare flot af din arbejdsgiver at holde din stilling åben til hvis du ikke kan holde til det andet...
    og vildt at få svar så hurtigt..
    Kan godt forstå hvis du hopper rundt af glæde idag ;)

    Hvor er de bare flotte de kort du har lavet..
    Det sådan nogle man ikke helt nænner sende ud af døren så hurtigt :)

    Rigtig god tirsdag til dig også :)

    SvarSlet
  10. Det er da skønt ;-) Held og lykke herfra...Det er forøvrigt nogle vildt flotte julekort du har lavet, nyd din fridag...

    SvarSlet
  11. STORT tillykke herfra og dejligt at alt bare flasker sig for dig... skal nok x finger for du klarer det.. og meget flotte kort..

    SvarSlet
  12. ejjj hvor er de flotte, og jeg håber du kan holde til det nye job,

    knusss

    SvarSlet
  13. Held og lykke med din praktik - håber det falder ud som du ønsker. Skønt indlæg du har lavet - man kan da kun blive glad når man læser det. Det kører jo bare... og super flotte kort. Den die med lysene er bare så flot, jeg har set den flere gange efterhånden, og jeg må indrømme at den kommer højere og højere på min ønskeliste....

    SvarSlet
  14. Hvor er det bare skønt for dig med det nye job - og så samtidig at have det sikkerhedsnet at du kan komme tilbage til det gamle hvis det ikke går som håbet :)
    Skønne kort du har lavet - og fortsat rigtig go' fridag ;)

    SvarSlet
  15. Dine kort er super flotte, gad vide om de er svære at lave? og Dorte stort tillykke med det nye job, mon ikke du klarer det? ellers er det da dejligt at døren til det gamle står på klem. knus morkaren.

    SvarSlet
  16. Stort tillykke, det lyder da som en fantastisk mulighed. Super flotte kort, de er da super skønne, du har lavet lysene rigtig flotte, så flotte syntes jeg ikke jeg kan lave dem, har du malet på dem?

    SvarSlet
  17. Hvor lyder det godt Dorthe, jeg håber virkelig du kan klare det. Dejligt at du kan komme tilbage, hvis det ikke går:)
    Så smukke julekort du har lavet waw:)

    SvarSlet
  18. Tillykke med jobsituationen. Det er jo bare dejligt for dig.

    Dine kort er rigtig flotte - og teknikken er jeg faldet pladask for. Der er jo bare så mange muligheder deri og jeg synes, at der er lidt gammeldags dukketeater over det.

    Knus :)

    SvarSlet
  19. Sikke nogle fine kort, det er nærmest et helt julelandskab. Lysene på det første, er det en die?

    Og tillykke med jobbet, det bliver da spændende ;)

    SvarSlet
  20. Stort tillykke med jobbet!
    Dine kort er så lækre!

    SvarSlet
  21. Det ser ud til at du blev helt forelsket i kortet fra ss =D
    Dine er rigtigt flotte.
    TILLYKKE med jobbet. Jeg håber at du kan klare det

    SvarSlet
  22. Stort til lykke med det nye job, som jeg håber du kan holde til. Og hvor er det nogle fine kort. Jeg må vist også i gang med trappekort på et tidspunkt... Knus

    SvarSlet
  23. Stort tillykke med dit nye job, som jeg håber du kan klare... ved selv hvordan det er, at gerne ville, men helbredet ikke altid vil. Også nogle lækre og meget kreative kort. Ha en god onsdag, knus

    SvarSlet
  24. Kæmpe stort tillykke med dit nye job - håber du kan holde til det.
    Sikke nogle fine trappekort du har lavet.

    SvarSlet
  25. Et stort tillykke med jobbet :-) Det er en fantastisk historie, at man kan have sådan en god chef. De hænger ikke på træer :-) Håber du kan klare jobbet. Sikke nogle søde kort de er virkelig flot lavet :-)

    SvarSlet
  26. Smukke, smukke - og forskellige julekort.
    Og tillykke med jobudsigten. Hvor er du heldig. Den slags historier er der godt nok længe imellem.

    Knus.

    SvarSlet
  27. Rigtig flotte julekort. Jae de siger jo at heldet følger en hvis slags folk... griner... ja du er heldig, så fedt... glæder mig til at hører om du kan holde til jobbet.

    SvarSlet
  28. Hej Pips, jaaaee jeg har været forbi "fru Ravn" er det ikke dejligt, og jeg har handlet i England hos: Joanna Sheen, hvis du køber for 9 pund er der gratis fragt, 9 pund er omkring en hund, og jeg har aldrig prøvet det blev under en hund. knus morkaren.

    SvarSlet
  29. Hvor er det bare dejligt når tingnene bare flasker sig og lykken vender sig til ens fordel!!! Tillykke tillykke og atter tillykke Pips!! Jeg ønsker dig alt muligt held og lykke. Nå, jeg så vil jeg da også lige sige whauuu til dine julekort! De er superflotte og de vil da stå og pynte på enhver kaminhylde ;-)

    SvarSlet
  30. Tillykke med det nye job.
    Smukke kort du har lavet.

    SvarSlet