torsdag den 1. november 2012

Ny udfordring klar til Jer.

I dag er vi klar med en ny udfordring til jer på Card and Scrap bloggen
Og denne gang vil vi se JULEKORT.
Mit  DTbidrag til denne udfordring blev et Staffelikort lavet med dies fra Marianne design.
Det kan I se her:
 Snefnugget har jeg lavet i pergament og derefter fik det en tur med glossy accent og diamond dust.
 Den skønne julemand er fra Digital Paper Shop - Jeg ELSKER de skønne motiver fra Janets lækre Etsy butik og kan slet ikke anbefale dem nok.
 Julestjerne og grene er lavet med dies fra Marianne Design.
 Endnu en julestjerne på en sløjfe af tyl.

Og Sponsorerne til denne udfordring er såmænd også Marianne Design og Digital Paper Shop 
så der er en lækker gevinst til vinderen.

Kig forbi Card and Scrap og se de lækre bidrag fra mine søde DT kolleger og lad dig inspirere til at deltage i udfordringen.
God torsdag derude.
Knus.

17 kommentarer:

  1. Vandvittig flot julekort. Og skønne dies du har brugt. God ide at bruge den store die som basis. Den havde jeg ikke set.....hihi.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  2. Hvor er det sødt og det er da en super måde at få fnuggene til at glimtre på ;-) Jeg må lige over og lure på den udfordring...

    SvarSlet
  3. Smukt, smukt kort - elsker bare den die du har brugt som basis. Der er utallige muligheder med den. Tak for inspiration.

    SvarSlet
  4. Nydelig kort, så lekre dies og flott form. Herlig motiv. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlet
  5. Så flot et julekort.... Du er en sand inspirationskilde. Kan godt se, at den die er skøn til mange formål

    SvarSlet
  6. Wau hvor er den flot, mon jeg også kan lave sådan en - hi hi
    Vi ses i aften

    SvarSlet
  7. Skønt julekort, den die fra Marianne design, har jeg også haft øje på flere gange. Super flot snefnug og julestjerne.

    SvarSlet
  8. Super lækkert kort i en flot design... Og hvor er dine julestjerne smukke.
    Ha en god dag, knuss

    SvarSlet
  9. super flot staffelikort, søde dies du har brugt
    Du må have en god weekend
    knus Pia

    SvarSlet
  10. Super flot kort.
    Julestjerne er meget flotte.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  11. Nydelig kort!
    Lekre detaljer:)
    Ha en riktig god helg, klem:)

    SvarSlet
  12. Det er et smukt julekort med søde detaljer.
    God weekend.

    SvarSlet
  13. Flott julekort. Likte godt snøfnugga du har laga.

    SvarSlet
  14. Wooow så lekkert og så smart:)
    Nyyydelig pyntet.
    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlet
  15. Stunning work and details.

    SvarSlet