onsdag den 28. november 2012

Lidt til julemarked.

Først lige en opdate til Jer der har spurgt til mit nye job.
Jeg kunne ikke holde til det desværre. Min arm ville ikke være med til det - fingrene hævede efter 2 dage - og jeg havde ondt. Efter 3 dage hævede hele armen - og det prikker og stikker stadig i den.
Så HELDIGVIS kan jeg komme tilbage til mit gamle job - men i denne uge er jeg sygemeldt så armen kan komme sig lidt igen.
---
Jeg nusser lidt med diverse papirkreationer til julemarkedet. Det kan jeg da heldigvis - når bare det foregår i mit tempo *GG*.

Jeg har lavet:

Hjertekurve.

 På Pinterest fandt jeg ideen til snemandsklædte chokoladeplader.
 og så er det blevet til endnu 4 staffelikort.
Der skal laves mere endnu. Jeg har planer om trappekort, 3shutter kort, fyrfadslys kort, tændstikæsker og flaskehængere (TAK for skabelonen Elsebeth :)) og Snemandssuppe selvfølgelig.
---
Jeg har ikke så meget tid til blogrundfart hvis jeg skal nå at lave alt det jeg gerne vil. Men jeg vender frygteligt tilbage :)
God onsdag derude, og tusind tak for Jeres dejlige kommentarer.
Knus.

21 kommentarer:

  1. Hej Dorthe

    Hvor er det synd, at du ikke kunne holde til jobbet, men godt du har et andet.Super flotte kort m.m., du har lavet.
    Håber vi ses torsdag. Jeg er frisk igen og glæder mig til vi ses.

    Knuzzzz Bente

    SvarSlet
  2. Synd med jobbet, men rigtig godt for dig at du kunne vende tilbage til det gamle. Rigtig skønne ting du har fået lavet, håber du får solgt det hele.

    SvarSlet
  3. Synd du ikke kunne holde til jobbet, men jeg er sikker på du nok skal finde noget andet.

    Sikke nogen flotte ting du har fået lavet.
    Overvejer at prøve de hjerter, du har lavet, er de limet helt sammen eller er der en åbning foroven ligesom på de flettede hjerter?

    Har stadigvæk ikke grejet, hvordan du laver de staffelikort, sikkert et eller andet hokus pokus! fnis

    Rigtig god dag, håber armene snart er i orden igen.

    Rigtig god dag til dig
    knus

    SvarSlet
  4. Super lækre ting du har fået lavet... og øv da med det nye job men godt du kunne vende tilbage til dit gamle job.... håber snart din arm er ok igen... Kram

    SvarSlet
  5. Øv øv med armen, det er træls når tingene ikke går som man gerne vil. Du er da bare super produktiv :o) Smukke kort og nogle fede dies(som altid)
    Hjerterne har jeg også fået lavet en god del af, mine bliver brugt til juletræet.
    God onsdag.

    SvarSlet
  6. Øv med armen, håber det er hurtigt overstået, for dig.
    Hvor får du lavet mange lækre ting.
    God bedring

    SvarSlet
  7. Dumme dumme arm ;-) godt så er du igen på museum;-) det er nogle superflotte ting du har lavet til julemarkedet.

    Kh 10na

    SvarSlet
  8. Hvor træls med armen, øv...
    Lækre ting til boden - er glad for du kunne bruge skabelonen :)
    Pøj pøj med salget!

    SvarSlet
  9. Åh nej det er jeg ked af at høre, da jeg kunne høre det var nogetdu rigtig gerne ville. Men heldigvis du så i det mindste stadig kan lave så fantastiske kort og ting som de her. Hvor er det hele bare smadder flot, virkelig smuklt arbejde, det er da helt sikkert. Er hrlt vild med dine kort og de hjerter er også bare sååå søde.Håber ikke du har noget imod jeg lifter den ide?

    SvarSlet
  10. Hvor er det træls for dig Dorthe, det hele så ellers så positiv ud, men godt at du kan komme tilbage til museet, og at du nu passer godt på dig selv.
    Knus fra
    Dorthe ♥

    SvarSlet
  11. Rigtig træls for dig med jobbet, men godt du kan komme tilbage til det gamle, som du jo også var glad for.

    Det er super flot det du har lavet...måske jeg er nødt til at prøve hjertene, de er jo skønne.

    Vi ses i morgen.

    SvarSlet
  12. Øv med jobbet, men dejligt at du kan komme tilbage til det gamle job.

    Hvor er det fine sager, du har lavet til julemarked. Jeg er viiiild med de søde snemændschokolader :)

    Knus :)

    SvarSlet
  13. Trist med det nye job, men jorden går ikke under af den grund, godt det gamle står og venter på dig, er det et museum du arbejder på? det lyder da smader hyggeligt. dine hjerter og kort er super flotte. knus morkaren.

    SvarSlet
  14. Skønne skønne ting du har lavet, de hjerter er jeg hel vilde med, dem bliver jeg nok nød til at prøve at lave nogle stykker af. Det er vel nok en skam med dit nye job, men det er da super skønt at du kan komme tilbage til dit gamle job og det handler jo om sit helbred, det må komme i første række, jeg håber du snart får det godt i dine arme igen.

    SvarSlet
  15. Så mye flott du har laget, jeg og produserer i bøtter g spann til julemesser. God bedring med armen. Klem:)

    SvarSlet
  16. Fine ting, du har lavet! Hvor ærgerligt med den arm - godt at du trods alt kan vende tilbage til det gamle job.

    SvarSlet
  17. Surt med hensyn til dit nye job.... Det er så ærgerligt når ikke helbredet kan det man gerne vil( kender jeg alt for godt til ). Men ellers nogle rigtig skønne ting du har lavet... godt du kan det. Ha en god aften, knuss

    SvarSlet
  18. Kanonlækre ting, du har lavet!
    God bedring med armen!

    SvarSlet
  19. Wauuu hvor har du været flittig, sikke mange flotte ting du har lavet. Rigtig god bedring med armen, det var ærgerligt at det ikke gik godt, men fint at du forsøgte ;-) Det er så træls hvis man går og ærgrer sig over at man ikke prøvede...

    SvarSlet
  20. super flotte ting du har lavet men pas nu på du ikke overanstrenger armen mere selv om det kan være svært at lade scrapsager være i ro når man så gerne vil. God bedring

    SvarSlet