søndag den 11. november 2012

Kursus hos Riddersholm.

I går var jeg på kursus med supersøde og dygtige Anna Zaprzelska fra Polen, hos Riddersholm i Randers.
Vi lærte at lave Crazy layers layout - og det var faktisk lidt grænseoverskridende at arbejde med, fordi Anna bare klipper i fri hånd *gisp* - men sjovt, lærerigt og fantastisk hyggeligt var det.
Her er hele holdet af kursister, underviser og hjælpere - Connie selv er dog ikke på billedet.
 Her er layoutet jeg fik lavet i går. Jeg måtte bare bruge billedet af rensdyret fra mit zoo besøg i sommer. Mere julet bliver det da ikke *G*
 Jeg startede selvfølgelig med at være "Dorthe modsat" - det var egentlig en fejl, men jeg blev nu ganske godt tilfreds. Min ramme sidder ovenpå baggrunden, den skulle have været bagved.... men jeg faldt altså for den lyse ramme der var på et af de lækre Riddersholm papirer - og så måtte det være sådan.

 De lækre chipboard snefnug fra Polen fik vi i kittet - jeg nænner jo ikke at "Gemme" ½ snefnug bag andet pynt, så jeg klippede mit i 2 dele og brugte halve.
 Blomsterne fik lidt sværte.
 Her kan man se lidt af lagene
 Her gemmer sig endnu en lækker chipboard
 Centimetermålet kunne jeg ikke stå for, det måtte jeg bruge.
Her er der forsinket Mortensand i ovnen - jeg har inviteret min gamle far på andesteg her til middag.
Det er helt forkert med varmt mad ved denne tid, men han bryder sig ikke om at køre når det er mørkt og så må vi indrette det lidt efter ham. Og duften er der nu ikke noget galt med. hihi...
God søndag til jer.
Knus.

20 kommentarer:

  1. Det ser da bare super fedt ud, Dorthe. Lækkert layout!!

    Ha' en dejlig søndag :)

    Knus :)

    SvarSlet
  2. Rensdyr og julemanden, så bliver det da ikke mere julet! Flot layout. Det lyder dejligt med sådan et kursus.
    God søndag.

    SvarSlet
  3. tak for sidst, det var hyggeligt,
    det er bare sååå super flot, men hvor er rudfolfs røde næse :)nå den har han
    knuss vist ikke, ham og jeg er nemlig meget gode venner når vi er i haunstrup.;)
    knuss

    SvarSlet
  4. Skønt layout med Rudolf - og så mange fede detaljer - osse selvom du sku' være "Miss Modsat" *G*

    SvarSlet
  5. Uhh hvor er det bare et lækkert LO, med en masse skønne detaljer :) God søndag.

    SvarSlet
  6. Hold da op hvor har I haft gang i mange fede teknikker, det ser rigtig godt ud :)
    Hav en god søndag :)

    SvarSlet
  7. Rigtig lækkert LO og forsat go' søndag...

    SvarSlet
  8. Flot LO, min silhuet er fundet på pinterest. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Tak for sidst - det blev et fantastisk flot LO du fik lavet. Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  10. TAK FOR SIDST.
    Dit LO blev perfekt som altid, du er bare en sand mester til at sætte det sammen.
    HUSK vi må ikke købe mere til scrap før i år 2013 - hi hi
    Knus Bodil

    SvarSlet
  11. Det ser ud til at have været et super godt kursus. Dit LO er super flot og igen, du er altså dygtig til de små finesser, de får dine ting til at ligne en million.




    SvarSlet
  12. Hold op et lækkert layout. Og vildt med de søde detaljer. Træ snefnuggene ville jeg bestemt også halve, tænk hvis et 1/2 lækkert snefnug sat til ingenting bag ved. Nej, det gå ikke.
    Ha en hyggelig søndag med and ogfamilie

    SvarSlet
  13. Lækkert lækkert lo, fede detaljer og som altid er du SÅ dygtig.
    Sanne.

    SvarSlet
  14. Sikke et fantastisk flot Lo her. Du har virkelig gjort et flot stykke arbejde her. Jeg var selv rigtig ked af, at jeg ikke var i stand til at deltage, det ville jeg ellers rigtig gerne ha gjort, men forhåbentlig bli´r der e anden gang.

    SvarSlet
  15. Dejligt LO med rensdyr og hele juleriet - og masser af skønne finurligheder som altid :)
    Håber I nød anden, selv om den var lidt forsinket.

    SvarSlet
  16. Hvor er det fedt. Og det har garanteret været sjovt at være med til.
    Flot rensdyr - det kan jo ikke gøres bedre !
    Selvfølgelig skal du være modsat..haha. Hvorfor undrer det mig slet ikke ?

    Dejligt at du kan forkæle din far med and. Vi fik også varm mad til middag - pga gæster der skulle retur til Sjælland. Det er lidt forkert med varm mad om dagen - men som pensionist er det faktisk praktisk. hæhæ.
    God ny uge.

    SvarSlet
  17. Lyder som en rigtig hyggelig dag og hvor fik du lavet et smukt LO, modsat eller ej. Ha en god dag, knuss

    SvarSlet
  18. Tak for sidst, det var rigtig hyggeligt at møde dig. Og dit Lo er blevet så flot, man må sgu gerne være lidt modsat :-) Kan du have en god ny uge :-)

    SvarSlet
  19. Absolutely stunning layout! You are very talented and so nice:-)
    Thank you so much for the wonderful time in Denmark:-)

    SvarSlet