søndag den 18. november 2012

Her Royal Highness the Queen of Denmark.

Så er der fint besøg på bloggen *G* og jeg har ... om ikke fundet den røde løber frem - så ihvertfald fundet den røde farve. Og det er en farve jeg sjældent bruger.
Jeg har brugt dejlige Inkido papirer. Billederne er fra d. 3. sept. hvor Dronningen besøgte Billund og Grindsted.
Layoutet er lavet til månedens skitseudfordring hos Dusty Attic.
Skitsen ser sådan ud:
 En Dronning skal da have en kamé - og jeg havde endda en rød kamé ramme i gemmerne. Og marguritter må der til ... det kan ikke være anderledes. Bregnebladene er fra Dusty Attic.
 Titlen blev lang - og sammensat af flere forskellige alfabeter. Danmarkskortet har Henriette lavet til mig - og det var da et absolut must på siden her! Tusind Tak Henriette!
Og ja... blomsten ER fra en broche *G* - den passer bedre til et "Daisy-lo" end på min bluse *G*
Og nej Elsebeth - jeg ødelægger ikke mine egne smykker for at bruge dem på LO *G* - det er bare nogle jeg har fundet billigt forskellige steder jeg splitter ad ;)
 Alle de røde blomster er hjemmelavede, vognhjulet er fra Dusty Attic.
 Flere blomster....
 og så et skud af Margrethe.
Egentlig gad jeg ikke scrappe i dag - men sådan er der så meget .....
Forsat god søndag til jer der kigger med.
Knus

21 kommentarer:

  1. SMUK LO af vores skønne dronning - mange fine og flotte detaljer, perfekt som altid.
    Hvis ikke du skulle scrappe i dag, hvad skulle du så lave, ligge på sofaen og f... den af *G*
    I morgen skal du jo begynde på dit nye arbejde, god arbejdsdag mandag.
    Knus Bodil

    SvarSlet
  2. Flot LO af "lange Grethe" med mange nationale farver, den broche har jeg også liggende i mine gemmer, men jeg tror ikke den bliver brugt til et dronninge LO.Rigtig held og lykke med jobstart i morgen, jeg tror vi er mange der krydser fingre for dig. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Virkelig flot LO. Du har gjort et fantastisk job på det her, det er sikkert og selv dronningen bør være beæret over at blive potræteret så flot. Og et flot valg af tilbehør, jeg bruger også ret ofte gamle smykker eller andet, som er gået i stykker eller som ingen gider bruge mere, men selvfølgelig kun gamle billige nogen LOL. Man kan faktisk finde masser af virkelig gode ting i genbrugsforretninger til ingen penge.

    SvarSlet
  4. Skønt LO hvor man kan se at du har tænkt meget over detaljerne - og så slutter du af med at du egentlig ikke gad at scrappe idag - det er du nu sluppet meget godt afsted med :-)

    SvarSlet
  5. Fantastisk kongeligt LO.
    rigtig mange fine detaljer ;O)

    SvarSlet
  6. Woww et super lækkert LO med dronningen :)
    Lækkert med den rigtige danske røde farve som jo passer perfekt til hende :)

    Hihihi... selvom du ikke gad scrappe må man sige du fik gjort det godt :)

    SvarSlet
  7. Super flot layout! Det er perfekt i farver og stil.

    Knus :)

    SvarSlet
  8. Jamen så kom Daidy også på et layout - det ville hun sikkert nyde hvis hun ku' se det ;D
    Flotte detaljer og kan da ikke forstå du ikke bruger den røde farve noget tiere - den er ski da flot ;)

    SvarSlet
  9. ...og så ku' jeg ikke engang stave rigtigt...det sku' jo være DaiSy *G*

    SvarSlet
  10. Flot layout med skønne detaljer.
    God søndag aften.

    SvarSlet
  11. Super flot layout med Dronningen. Flotte detaljer.

    SvarSlet
  12. Flot LO, rigtig glade sommer farver og super skønne blomster, igen godt sat sammen og meget gennemført.

    SvarSlet
  13. Rigtig flot LO med mange detaljer og meget fine klare farver også selvom jeg ikk er det fjerneste royal..

    SvarSlet
  14. Et smukt og elegant layout, der er en dronning værdig ;O)

    SvarSlet
  15. Lækkert og gennemført LO med de skønneste detaljer. Håber du vinder, du må da snart trænge til noget nyt fra DA :-)

    SvarSlet
  16. Det blev et virkelig smukt royalt layout fra en festlig dag. RIGTIG dansk i de farver, og med så mange små nøje udvalgte pynteting.
    Nu sover Henriette, men du kan tro hun skal se bloggen i morgen tidlig. Hun bliver stolt.
    Og HKH kender vi jo også - næsten personligt ! .... Hun vinkede i hvert tilfælde ned til OS fra sin "altan", da vi var til fødselsdag - sammen med flere tusinde andre i foråret. hæhæ. H synes det var en pragtfuld fødselsdag - og en stor oplevelse.
    God ny uge til dig.

    SvarSlet
  17. Superskønt LO - hvem andre end du ville lave et LO af dronningen, fantastisk.
    Dine egne smykker eller ej, så er det lidt sjovt, med alle de ting der står scrap på i dine øjne ;)
    Håber du får en super dag - pøj pøj.

    SvarSlet
  18. Super lækkert layout med vores dronning... så fint du har indrammet hende med de skønne røde detaljer. Hun skulle næsten selv se den.
    God mandag og held og lykke i dit nye job idag, knuss

    SvarSlet
  19. Sikke et dejligt og ikke mindst flot LO af vores dronning. Du har sandelig fået gang i de røde blomster, men heldigvis for den kære Daysi, så har du også fundet marguritten frem ;-) Super royalt ;-) Måske skulle du putte det i en ramme og sende det til hende i julegave??

    SvarSlet
  20. Sååååå lekker LO.
    Dere har en herlig Dronning:)
    Ha en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlet
  21. super flot lo, så lækkert pyntet og flotte farver
    Du må have en god dag
    knus Pia

    SvarSlet