lørdag den 17. november 2012

Et par kort.

I aften har jeg hygget lidt i Scraprummet. Det er blevet til et par Vintage kort - eller .... ihvertfald et par kort med Vintage motiver.
Jeg laver næsten aldrig mere kort med de motiver/billeder - for jeg synes altid det er dem der står tilbage i kortkasserne. Hvad er Jeres erfaring med det?
Men .. men.... jeg kan altså så godt lide motiverne - så engang imellem bruger jeg et par stykker.
Disse er fra Digital Paper Shop,
Papiret jeg har brugt er fra Riddersholm.

 Den smukke chipboard gren/bladranke er et chipboard jeg købte hos Riddersholm da jeg var der på kursus. Uha der var nogle lækre chipboards og endda til fornuftige priser.

 Uret er lavet med min nye Marianne dies.

 Og på Orion stemplet har jeg pyntet med lidt Swarowski krystaller. De skinner og glitrer helt fantastisk.

 Et kort mere med samme Riddersholm papir. Og også med motiv fra Digital Paper.

 Hjørnet er også et chipboard fra Riddersholm - her har jeg faktisk kun brugt ½ :)
 Lidt grønne og lyserøde blomster og nogle holografiske blade. Perlen er fra et armbånd jeg har parteret *G*

Tak for jeres besøg og dejlige kommentarer.
Forsat god lørdag aften.
Knus

10 kommentarer:

  1. Sikken et par flotte kort, jeg forstår ikke det er svære at sælge vintage, de er da langt de skønnesete, det første her er meget lækkert, og så har du købt de fine Marianne ur, det er en fin måde du har brugt det. knus morkaren.
    p.s. god søndag.

    SvarSlet
  2. Det er et rigtig flot kort med mange fine detaljer.
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Smukke kort du har lavet.
    Jeg kan godt li', at du parterer dine smykker, for at scrappe med dem :)
    Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  4. Woooow Rå lekkert :)
    Så mange fine detaljer.

    Her var det kommet mye fint og nytt siden sist.
    Du er så kreativ og flink.
    Ha en fin søndag.
    Klem Connie

    SvarSlet
  5. Fantastisk smukke kort du har lavet. Du har ret med vintagemotiverne, især dem med portrætter er svære at komme af med.

    SvarSlet
  6. Super flotte kort du har lavet.
    Det er mange fine og fede detaljer på de to kort, lidt jeg kan stjæle.
    God søndag
    Knus Bodil

    SvarSlet
  7. Nydelige kort i vintage stil. Eg likter i hvertfall vintagemotiver. Kanskje det er meir populært i Norge enn i Danmark?

    SvarSlet
  8. Flotte kort du har lavet. Den ur-die fra Marianne må jeg vist også have. :-)

    SvarSlet
  9. De er da bare skønne de kort og så mange fine finesser du har lavet og dine blomster er vild flotte, du er altså rigtig god til at sætte dem sammen. Jeg bruger heller ikke ret tit billeder, jeg syntes heller ikke de er så nemme at komme af med.

    SvarSlet
  10. Rigtig flotte kort i skønne farver...

    SvarSlet