mandag den 5. november 2012

Dacelo Novaeguineae ....

Jow jow .... man kan også lære noget når man scrapper.
Billederne her skød jeg også i Jyllands mini zoo i sommers. Jeg mente nok det var en latterfugl, men for at være sikker googlede jeg den lige inden jeg lavede titlen på LOét - og der dukkede det latinske navn så også op.
Dette er det andet LO jeg fik lavet i Esbjerg i lørdags. Jeg gik først lidt amok med forskellige punch rundt i kanten. Bogstaverne er fra et Scrabblespil købt i genbrug. (Der ER der rent faktisk æ, ø og å med som oftest)
 Sommerfuglen er klippet ud af et stykke mønsterpapir fra .... hmm..... Kaisercraft tror jeg?
hønsetråd fra Dusty Attic.
 og selvfølgelig skulle jeg have det latinske navn på - når nu jeg fandt det *G*
Blonderammen er købt i Netto.
 Lynlås fra "junk yard findings" og blomst fra WildOrchid.
 Lidt mix af blomster fra Prima og WO - og så nogle gamle organzablomster. Bladene og de små grene er fra Dusty Attic.
 Den lækre mørke blonde er fra en af min nieces gamle kjoler - haha... og båndet er købt hos Jette i Hobbygården.
Det var et ret hurtigt LO - det tog en god time at lave. 
Tusind Tusind tak for alle de fantastiske kommentarer på mit forrige indlæg! Dejligt at I kunne lide mit LO. Man bliver sgu så glad når der er respons! I er GULD!
God mandag forsat.
Kramz.

17 kommentarer:

  1. Det er simpelthen fantastisk, at nogen kan lave noget på smukt på kun 1 time, stor applaus til dig.

    SvarSlet
  2. Igen en super flot LO fra din hånd, skønne blomster og flot sat sammen, dejlige finesser og selvfølgelig super gennemført :-)

    SvarSlet
  3. total rålækker LO, med skønne detaljer-

    knuzzz

    SvarSlet
  4. Smukt layout!! Både farver og dims er så fint! Lækre detaljer og bare PIP'S :o)

    SvarSlet
  5. Sikke produktiv, du har været. Men jeg var der jo heller ikke til at "tøve" dig ;-) med snak. Det sr bare godt ud. Kh 10na

    SvarSlet
  6. Igen, igen en smuk LO fra dig, du tryller dem bare ud af ærmet en efter en, perfekt arbejde, smuk sammensætning.
    Há en god mandag aften

    SvarSlet
  7. Total skønt LO, de farver er så fine, og blomsterne er bare lige i top. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Det er et flot layout med spændende pynt!
    God aften til dig.

    SvarSlet
  9. Flotte detaljer på begge de sidste LO'er - men det er du jo ossse en haj til ;)

    SvarSlet
  10. Hvor er jeg da misundelig. Tænk at du lige mixer så lækkert et layout sammen på een time. Respekt =D

    SvarSlet
  11. Hvor er det et smukt Lo du har lavet, igen igen:). Lækker detaljer og godt billed. Det med dimsen fra lynlåsen er super, det bliver lige gemt i mappen med "detaljer":)
    Knus

    SvarSlet
  12. Igen et super flot layout... skønne farver og lækre detaljer. Ha en fin dag, knuss

    SvarSlet
  13. Det er da blevet så lækkert dit LO :D.....så fine detajler

    SvarSlet
  14. Hold da op,,,,skal vi nu kunne snakke latin for at læse med her ?
    Virkelig flot lo igen. Og sjovt med det latinske ord på.
    Finer blonderamme du har købt i Netto.

    SvarSlet