fredag den 16. november 2012

3 LO til bryllupsalbum.

Det er længe siden jeg har fået lavet noget til det Bryllupsalbum jeg har lovet min niece og hendes gemal.
Men nu har jeg fået flere billeder hjem, så nu regner jeg med jeg kan blive færdig indenfor overskuelig fremtid.
De sidste to gange til torsdags scrap er det blevet til 3 LO.
Så mangler jeg vist 8 mere :)

Til dette har jeg brugt papir fra Melissa Francess, chipboardramme fra FABscraps og blomster fra Prima
Her er papiret fra Maja Design, blomster fra Prima og stenlygte fra Dusty Attic.
Og igen er det papir fra Melissa Francess, alfabet fra Digital Paper Shop 
Jeg skal starte på mit nye job mandag :) - det bliver spændende. Jeg glæder mig ihvertfald til at se hvad det er for noget. :)
Nu vil jeg på blogrundfart og hygge med at se hvad I har fremtryllet de sidste dage. Bagefter må jeg hellere få lavet endnu et par LO til albummet.
God weekend snart.
Knus 


13 kommentarer:

  1. Rigtig flotte LO´s, og særligt det første er jeg helt vild med, men jeg har altså også en svaghed for alle bllå nuancer he he. Men alle er virkelig flot lavet og jeg er sikker på, at din niece blir helt overskruet, når hun får det færdige resultat. Bare smadder flot arbejde.

    SvarSlet
  2. Igen nogle flotte sider til dit projekt "Bryllupsalbum".
    Hvor er det spændende med dit nye arbejde - håber det bliver godt.
    Også snart god weekend til dig.

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte alle tre.
    Held og lykke med jobbet.

    God weekend.

    SvarSlet
  4. Smukke LOér du har lavet, perfekt som altid,
    du er bare så dygtig til at sætte dine LOér sammen så det ligner en million

    SvarSlet
  5. Fantastisk flotte sider du har fået lavet. Er sikker på at albummet bringer stor glæde når det bliver leveret.

    SvarSlet
  6. Rigtig super flotte LO'er du har lavet til albummet... Go' weekend..

    SvarSlet
  7. Hold op hvor er det godt, de unge mennesker må da blive himmel henrykt for det album du laver til dem. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Åh, hvor er de fine og så flot lavet. Tak for dit fif til mig på min blog, det blev jeg meget glad for, det er så skønt med nogle gode forslag og jeg suger til mig. Held og lykke med dit nye job, det bliver spændende, god weekend.

    SvarSlet
  9. Rigtig fine sider du har fået lavet - synes du får rigtig meget med uden at det ser overfyldt ud :)
    Ha' en dejlig weekend - og håber du får en fin første dag på dit nye job :)

    SvarSlet
  10. Det er sådan nogle smukke sider. Heldige modtager!
    God weekend.

    SvarSlet
  11. Skønne sider. Det album bliver bare for lækkert =D

    SvarSlet
  12. Åhh hvor er de sider da bare skønne. Du er altså bare SÅ god!!

    SvarSlet