lørdag den 24. november 2012

3 kort

Det er ikke blevet til meget bloggeri fra mig de sidste dage. Og det er bestemt heller ikke blevet til meget Scrap. Det er hårdt at starte på nyt job - og min arm kan absolut IKKE lide det :( 
Men det skal jeg ikke kede Jer med.
Jeg var selvfølgelig til scrap i torsdags, men ½ time før jeg skulle afsted havde jeg stadig intet pakket *G* 
Så mig ind og åbne Pinterest og hitte nogle kort - som jeg hurtigt pakkede nogle kit til.
Og her er hvad jeg fik ud af det.
HER er kortet jeg liftede
 HER er kort nr. 2
 og HER nr. 3 
Jeg pakker et kit efter billedet - og så tager jeg kun kittet med - ikke billede af kortet. Så det er langt fra altid det helt ligner *G*

I dag vil jeg på blogrundfart - og så skal jeg vist scrappe lidt.
God weekend.
Knus.

16 kommentarer:

  1. Ih, hvor er de flotte !! Lækre lifts med et kvist af Pips :)

    Jeg er også og endelig på blogrundfart.

    Ha' en dejlig weekend.

    Knus :)

    SvarSlet
  2. Flotte kort du har lavet. Kan du har en dejlig week-end.

    SvarSlet
  3. Super skønne kort du fik lavet - og det var a en go' ide at pakke efter billedet, så er man jo ikke bundet af andet end materialerne ;)
    Håber din stakkels arm får det bedre - du må slappe lidt af nu det er weekend - og ha' så en go' en af slagsen :)

    SvarSlet
  4. rigtig flotte kort - super ide med at pakke efter et billede. Jeg har altid svært ved at pakke når jeg skal til hobbyaften, tror nok jeg skal prøve at pakke efter billedet og så lade billedet blive hjemme. Tak for ideen.
    Ha en god weekend, og pas godt på dine arme (jeg kender det med ondt i armene) og håber en weekend kan give lidt ro og nye kræfter.

    PS - er vild med det nederste kort selv om de små grene næsten kan ligne edderkopper......:-) (jeg kan bestemt IKKE lide edderkopper...)

    SvarSlet
  5. Alle 3 kort er bare smadder flotte og sååå fantastisk lavet med lækre materialer og rigtig glade julefarver. De er virkelig rigtig flotte.

    SvarSlet
  6. 3 flotte kort - så da de blev til, - 3 kort på 2 timer, det laver du let.
    God weekend

    SvarSlet
  7. Rigtig flotte kort du ha lavet, forstår ikke, hvordan du kan pakke så hurtigt, er det skåret til og så videre? det vare mange år, inden jeg kan det:/

    Ærgeligt du har så ondt i armene, tror du det bliver bedre i længden?
    Håber du får hygge, scrappet og slappet af her i weekenden:)

    knus

    SvarSlet
  8. Skønne kort du har lavet, jeg er især hel vild med det sidste. Du er altså super god til at sætte farver sammen. God weekend.

    SvarSlet
  9. Skønne "liftede" kort du har lavet.
    Det lyder ikke så godt med det nye job og ondt i armen - ØV - men kan du ha' en rigtig god og afslappende weekend.

    SvarSlet
  10. Rigtig dejlige kort du der fik lavet, du er også super professionel, det er straks være med din arm, jeg krydser fingere for det bare er noget forbigående, og et spørgsmål om at vænne sig til nye arbejds bevægelser. knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Skønne kort du fik ud af de lift. Og en sjov og smart måde at lifte på. Det giver sikkert nogle totalt anderledes kort.
    Det er da noget skidt med din arm. Pas nu på dig...
    God søndag og knus herfra.

    SvarSlet
  12. De blev så smukke dine kort. Håber du kan klare dit job, det er så ærgerligt når ikke kroppen kan det , man gerne vil.
    God søndag, knus

    SvarSlet
  13. God bedring med din arm.. Dejlige og inspirerede kort

    SvarSlet
  14. Det er tre rigtig lækre kort.
    God bedring.

    SvarSlet