torsdag den 4. oktober 2012

Timeglasudfordring Del 2

Jeg købte for længe længe siden sådan en gammeldags rød barne/dukkekuffert i en genbrugsbutik.
Og det blev den jeg valgte til mit andet bidrag til Timeglasudfordringen hos Anonyme Scrappere.
Temaet er at bidraget ikke må være kvadratisk eller rektangulært - og ellers må man i Del 2 lave hvad man vil.
Jeg fandt et par ark ens papir med træstruktur jeg har købt i Polen, så nu har jeg fået mig en lille "trækuffert"
Nøglehul og nøgle er chipboards fra Polen - jeg har sværtet dem med Vintage photo, de spidse "nitter" er halvperler jeg fandt på eBay. 

 Et par fine nåle blev der også plads til - hvor jeg har dem fra kan jeg ikke huske.
 Blomsterne er alle fra WildOrchid. Jeg er helt tosset med kaméer lige nu - og rammen bag er lavet med en Marianne dies.
 Sløjfen er lavet med gaze og med et tyndt organzabånd.
 Kanten rundt på kufferten malede jeg med en ordentlig omgang gesso - og selve lukkekanten fik Tim Holtz masking tape, det blev fint lyserødt da den røde farve fra kuffrten ses igennem.
 Mon ikke en af familiens små Prinsesser bliver glad for den kuffert engang :)
Det holdt hårdt at finde på hvad jeg skulle lave denne gang - men jeg er superglad for resultatet. Og sørme om ikke jeg mens gessoen tørrede også fik lavet et bestillingskort, så lidt er jeg da kommet i gang igen.
God torsdag videre.
Tak for alle Jeres dejlige kommentarer - jeg værdsætter hver og en!
Knus.

17 kommentarer:

  1. Woooow så snart og så lekkert:)
    Nydelig pyntet.
    Heldig hun som får denne.
    Klem Connie

    SvarSlet
  2. Flot taske med søde detaljer.!

    SvarSlet
  3. Oooiiii ... DEN er flot!! Så fint dekoreret !!

    Knus :)

    SvarSlet
  4. Ja, jeg har også lige pyntet sådan en lille kuffert til Lause, det er rigtig sjovt at lave noget der ikke er "fladt" knus morkaren.

    SvarSlet
  5. wawww hvor er det bare smukt♥
    knusss

    SvarSlet
  6. Øj øj, hvor er den flot, sikke du kan - jeg er vild med med alle de finurligheder og spændende ting du laver.

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare fantastisk. Held og lykke med udfordringen

    SvarSlet
  8. Super skøn, den er fantastisk og så mange små fine finesser.

    SvarSlet
  9. Woww hvor er den bare flot!
    super lækker pyntet og lækkert
    papir du har brugt..
    De fede de nitter på låsen!!

    Rigtig god weekend :)

    SvarSlet
  10. Wauw den er altså bare super flot... Go' weekend

    SvarSlet
  11. Flot kuffert med mange fine detaljer,
    perfekt gennemført som altid.
    Glæder mig til i morgen

    SvarSlet
  12. super flot bidrag til AS timeglas og så smukt dekoreret , fine detaljer. Nej jeg kommer ikke til Convention denne gang så I må hygge jer
    knus Pia

    SvarSlet
  13. Lækker, lækker kuffert - flot lavet!

    SvarSlet
  14. wow hvor er den blevet smuk, du er simpelthen så utroligt dygtig. Super lækker detaljer waw

    SvarSlet