mandag den 22. oktober 2012

Skriget...!

var navnet på den ene af de udfordringer der var til Cybercrop på Scrapsisters.
Grunden til navnet var at de ville se "griseri" - altså mist, gesso, maling, modeling paste o.s.v. på enten et LO eller en journaling page.
Jeg lavede et LO. 
Og selvom det ikke er min vanlige måde at lave LO på, så kan jeg altså rigtig godt lide griseriet også - og jeg hygger mig mega meget med at lave det.
Her er mit resultat:
 Bogstaverne er fra Dusty Attic - de har fået "rustbehandling" haha. Jeg har fundet mærkværdige dimser frem i mange afskygninger og placeret hist og her. Den vimpelformede dims er et vedhæng til en halskæde.
 Knapperne er genbrugsguld, jeg købte for nylig ganske mange af disse papstykker med knapper på.
Her kan man også se jeg har brugt gesso på bølgepappet bag billedet.
 Blomsterne er hjemmelavede - og her er knapper, perler, mærkelige grene og andet dims - alt sammen sat i modeling paste, fuglehuset er også fra Dusty Attic.
 mere mystisk dims.
 Pigtråden er også fra Dusty Attic.
 Jeg brugte et udstanset Tim Holtz ur som mask da jeg sprayede, de små stjerner er nogle nitter jeg havde i gemmerne.
 Jeg har sprayet med 4 forskellige glimmer mist - og stemplet lidt - og blev rigtig grisset - haha.
---
Og her er kortet jeg lavede til den sidste udfordring. Der var mange krav, men jeg fik vist alle med.

Tak for besøg og søde og hyggelige kommentarer.
God ny uge.
Knus

20 kommentarer:

  1. Hold op et fedt layout - kan super ghodt li' alle de dimser og dutter du har brugt! :)
    ..og til dit spørgsmål om papiret på mit layout, så er det fra denne serie: http://www.cranberrycat.com/BoBunnyBeautifulLife.htm
    ..men den må være møj gammel, for den er ikke engang på Bo Bunnys egen side *G*

    SvarSlet
  2. Skønt LO og et rigtig sødt kort.

    SvarSlet
  3. Oiii!! Et fedt layout og et nusersødt kort!

    Hi .. jeg er ikke nået ret langt med "grisseri", men lidt gesso og maling er det da blevet til, men kun i småtingsafdelingen :D

    Knus :)

    SvarSlet
  4. A beautiful LO Dorthe!!

    hugs, Elly

    SvarSlet
  5. vanlig stil eller ej , resultatet blev mega flot. Lækkert layout fyldt med flotte detaljer. Skønt kort

    SvarSlet
  6. Flot LO Pips, og fede detaljer. Især rækken af knapper er flot. Ideen må jeg vist hellere skrive mig bag øret ;-)

    SvarSlet
  7. Det kan du også bare! Flot layout!

    SvarSlet
  8. Super flot LO, - du er bare en ørn til at fine på ting til dine Lo-er
    Kortet kan jeg godt li, tror jeg snupper íden - skal nemlig igang med endnu et dåbskort denne gang til en dreng

    SvarSlet
  9. Wauw!!! super super lækkert LO, det er virkeligt flot :) rigtig god aften.

    SvarSlet
  10. Hvor er det et dejligt LO, du kan da få en del fra hånden, dit kort er rigtig sødt. knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Skønt Lo, du er altså super god til at finde på og du finder en masse finesser, uden at det virker rodet, du får det til at se hammer godt ud, skønt. Smukt kort i smukke farver.

    SvarSlet
  12. super lækkert lo ser kanon ud med knapperne også et flot kort. jeg er vild med at lave tags og så kan de bruges som til og fra mærker på julegaverne
    knus Pia

    SvarSlet
  13. Super super flot LO. Der er vist ingen grund til at jeg deltager i udfordringen - for jeg når dig ikke til sokkeholderene.

    SvarSlet
  14. For en flott LO og super søtt kort!! :)

    ♥ klem, Inger


    SvarSlet
  15. Et rigtig fedt LO her igen og dit kort er jeg bare helt vild med også, det er bare sååå flot.
    Virkelig flot arbejde.

    SvarSlet
  16. Superflot LO og kort - det er altid spændende, at se hvordan du sammensætter alt dit dims, og som altid ser det rigtig godt ud.

    SvarSlet
  17. Hold da op et fedt LO... ja det var også første gang jeg var med til cypercrop men sjovt var det... kan desværre ikke holde så mange timer men fik jo lavet 3 udfordringer.. hi hi... Kortet er også bare rigtig sødt...

    SvarSlet
  18. Det er et super lækkert LO.. din baggrund er så flot og blomsterne så smukke. Også et rigtigt sødt kort.
    Ønsker dig en god dag,knus

    SvarSlet
  19. Du ka bare det der med at lave LO'er det er så flot og alt dit dims fra her og der, det passer jo perfekt :-) Jeg har også sådanne knapper som sidder fast men nænner ikke bruge dem :-) Jeg skal hvis ud af start hullerne :-)
    Korter er også super fint :-)

    SvarSlet