mandag den 1. oktober 2012

Ny udfordring ude hos Card and Scrap

I dag er der kommet en ny udfordring inde på Card and Scrap bloggen.
Denne gang vil Vi gerne se Jer bruge Bånd eller Blonder, eller begge dele.
---
Vi har hele 3 sponsorer med til denne udfordring.
Vi har også i DT fået lidt materialer fra alle sponsorer, jeg valgte så at bruge fra Swirlydoos, og her er mit bidrag.


Smut forbi Card and Scrap og se de andre DT pigers lækre bidrag, og lad dig inspirere til at deltage i udfordringen. Vi glæder Os til at se dit bidrag.
Knus.

16 kommentarer:

  1. Super flot bidrag du har fået lavet

    SvarSlet
  2. Så flot et kort, du har lavet !!


    Knus :)

    SvarSlet
  3. Rigtig fint kort du har fået lavet :)

    SvarSlet
  4. Den er bare såååå lækker♥

    knusss

    SvarSlet
  5. Super fint kort du har lavet :)

    SvarSlet
  6. Så flot et bidrag du har lavet - også denne gang.
    Jeg har også det hjørne, men er aldrig blevet rigtig dus med det - på dit kort ligner det jo en million, så måske jeg skulle prøve den die igen, før den kommer i stakken med "til salg" skiltet på ;)

    SvarSlet
  7. Hvor er det smukt. Og en smart måde du har fået sat banneret fast på.

    SvarSlet
  8. Trylle - trylle.
    Ja så har du igen lavet et super smuk kort

    SvarSlet
  9. Mega flot pyntet. lækkert kort

    SvarSlet
  10. Hvor er det smukt og anderledes, på den gode måde, flot med de der blå nogle, dem havde Jytte også på sit kort......super detaljer du har lavet:)

    SvarSlet
  11. Sååå lekkert:)
    Og så mye lekkert du har laget opp siden sist jeg var innom:)
    Du er så flink og så kreativ.
    Tusen takk igjen for en herlig pakke.
    Klem Connie

    SvarSlet
  12. Hvor er det smukt. Og så igen med de dies fra Memory Box. Hvad gjorde vi før ? hihi.
    Jeg har skam lavet et kort til udfordringen...men det kan ikke vises endnu...

    SvarSlet
  13. Nøj hvor er det bare super super flot, jeg er hel vild med det.

    SvarSlet
  14. Vildt flot kort, men mange gode detaljer :)
    Jeg har bestemt mig for at prøve lykken denne gang, og har netop indsendt mit bidrag :)

    SvarSlet