fredag den 26. oktober 2012

Mit nye lækre pynt.

Jeg er begyndt at bruge af mit nye lækre pynt fra Ingvild Bolmes fantastiske Prima serie "junk yard findings".
Igen i aftes var jeg nemlig i Scrapklub og der lavede jeg et LO.
Papirerne er dels fra Riddersholm og dels fra Kaisercrafts.
Billedet er madammen selv fra hun var "ung og smuk" - nu er hun kun "og" - det var ihvertfald hvad mine "SØDE" medscrappere sagde - hahaha ... det sgu ok humor, og ikke engang løgn. :)
 Jeg var omkring en genbrug forleden, der købte jeg en stak lynlåse - og det måtte jeg jo lege lidt med. Bag lynlåsåbningen er der lidt blonde.
 Den fine sommerfugl er fra Kays Kreative Korner på Etsy.
Taglommen er fra Melissa Frances, jeg har pyntet med lidt bånd og en ribbonslider og for en gang skyld har jeg skrevet lidt journaling på tag ´et.
 Og her er lidt af min nye "skat". Jeg er VILD med de el-pærer, efter min mening er de jo geniale. 
 Uret og de total smukke visere er også fra nyerhvervelserne. Fløjlsperlevedhænget er fra et bånd jeg købte i Panduro engang. Det har jeg i 4 forskellige udgaver. Så mangler du et par vedhæng af den type i mørk rød, grøn, støvet blå eller sort - så sig til ;)
 En sløjfe lavet i mit favoritbånd og pyntet med en dims fra Glitz design. Hønsetråden er fra Dusty Attic.
 Den store blomst er fra Prima, de gule er hjemmelavede. Til dem nassede jeg et par brads fra Marianne S. :), marguritter fra nogle gamle lysmanchetter og de hvide blomster er vistnok også fra Prima. De mørkegrønne blade er fra Dusty Attic, dem farvede jeg med distress ink.
 Den lille doily købte jeg på brugtbordet til Scrap i Billund, roserne fik jeg af Bodil.
Jeg lavede ikke nogen titel denne gang. "OG" var ligesom for kort *G*
Måske forbliver det uden, måske hitter jeg på noget.
Tak for besøg og skønne kommentarer.
God snarlig weekend.
Kramz.

24 kommentarer:

  1. Et rigtig fedt LO du har fået lavet her, og sikke fantastiske ting, du har fundet til det også. Jeg er også ret vild med de små pærer, hvor har du fundet dem? Har aldrig set noget lignende nogen steder før, ikke engang gennem en hel måned i USA her for nylig, og der var ellers nok at vælge imellem, må jeg nok sige LOL.

    SvarSlet
  2. Wauu det er et lækkert LO Dorthe :)

    SvarSlet
  3. Wooww hvor er det smukt..
    og ser vildt fedt ud med de lynlåse!!!

    SvarSlet
  4. Rigtig lækkert LO og smart detalje med lynlåsen... det må da huskes.. hi hi.. og vil gi dig ret med hensyn til pæren... genial.. Go' weekend..

    SvarSlet
  5. AAhh det er et lækkert layout, masser af fine detaljer og pynt....

    SvarSlet
  6. Gosh, det er flot!! Dine detaljer er virkelig skønne!!

    Lækkert pynt .. både nyt og gammelt.

    Knus :)

    SvarSlet
  7. Wow hvor er det bare lækkert......
    virkelig skønne detaljer:-)
    knus Sanne

    SvarSlet
  8. wawww rålækkrt, og du fandt en der havde alt pynten??

    knuzzz

    SvarSlet
  9. Du er godt nok fantastisk når du sætter dig til scrap bordet, sikke et skønt LO, og de der medscrapper skal du slet ikke lytte til du ser sku stadig godt ud. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare så skønt et LO du har lavet. Du har altid så mange lækre sager, og er fantastisk til at sætte dem sammen.

    SvarSlet
  11. Det er så fantastisk flot...sad ganske tæt på gerningstedet i aftes.....ja, testen om alt var limet, så jeg også...det er så flot, også de gule blomster.

    SvarSlet
  12. Hi-hi, - jeg tror titlen "OG" passer fint.
    SUPER flot LO, mange fede og fine detaljer, du er bare så gó.
    Knus Bodil

    SvarSlet
  13. Whauu et fantastisk LO Pips (ihh hvor jeg ææælsker at at kalde dig det...hi hi...) Den lynlås og blonden..genialt flot...rammen dit kønne billede sidder i... blomsterne og de 6 kantede chipboards der er i baggrunden....lækkert lækkert..

    SvarSlet
  14. Waw hvor er det super flot og igen har du sans for detaljerne, god weekend.

    SvarSlet
  15. Ja det er flotte sager du har med at gøre og smukt lo

    Hvor køber du dine ting fra Glitz Design?
    I usa eller her et sted?
    knus lilla

    SvarSlet
  16. Du kalder ikke dine medscrappere venner, vel? Ha..ha.
    Rigtig lækkert layout.

    SvarSlet
  17. Nu har du da vist overgået dig selv - hvor er det altså flot.
    Det ser hammergodt ud med alt for store visere til det lille ur - og jeg er enig, den pære er bare sjov og anderledes.
    Også god weekend til dig.

    SvarSlet
  18. Smukke detaljer du har lavet på layoutet - men det er du jo også ret skarp til ;)
    "Og" ku' da blive en fed titel - med resten som en del af teksten ;)

    SvarSlet
  19. Woooow så stilig:)
    Her vare det mange fine detaljer og så kreativt laget.
    Lekkert.
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlet
  20. Dit nye pynt er godt nok lækker, og det "gamle" fra Panduro er da herrefedt.....Dit LO er blevet super lækkert...lækre detajler
    Knus Tina

    SvarSlet
  21. super rålækkert adet er der ikke at sige
    Rigtig god weekend til dig
    knus Pia

    SvarSlet
  22. Super rålækker LO i skønne farver... det er utrolig så fantasifuld du er til at bruge genbrugs materialer.
    God weekend, knus

    SvarSlet
  23. Hold da op, det er simpelthen så smuk og flot lavet. Fantastiske detaljer waw:)

    SvarSlet