fredag den 12. oktober 2012

Min smukke niece.... *G*

I aftes i klubben fik jeg sørme lavet et LO igen.
Jeg fandt et par billeder af min yngste niece fra nevøens konfirmation, og de skulle scrappes.
Billederne er skudt på samme tid :) det ene af mig, det andet af hendes svoger. 
Jeg har læææænge haft disse papirer liggende - jeg har ikke rigtig nænnet at bruge dem - men jeg synes lige de passede her. Det er Bo Bunnys serie Timepieces.
 Drama maskerne er fra Dusty Attic - ja altså de to af dem (fnis) - det tredie får jeg nok hug for *G*
 Bogstaver fra Echo Park, Simple stories og Dorthes tush.
 Og masser af blomster - der er fra Petaloo, Prima, Dusty Attic, månedskit fra Swirlydoos og fra WO. Det lille ur i højre side er også fra Dusty Attic.
 De store ure er skåret/klippet ud af et stykke papir fra papirserien.
 Jeg forsøgte mig med at bruge min ene deep edge punch som hjørnepunch - og det var ganske nemt.
 Og så en sløjfe af sækkelærred.
Tak fordi du kiggede forbi - jeg er glad for hvert besøg - og især for kommentarerne jeg får.
God snart Weekend til jer alle.
Her er det meste afsat til Scrap - hvis altså lysten også er der.
Nu vil jeg snuse rundt på bloggene.
Knus.

18 kommentarer:

  1. Det er et fantastisk LO , Dorthe. Tror da ikke niecen " kommer efter dig " . God weekend. Kh 10na

    SvarSlet
  2. Flot layout!! Fin idé at bruge niecen som en ekstra maske ;)
    Jeg er viiiild med alle de smukke blomster!

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  3. Det er et rigtig lækkert LO du har lavet... super... Go' weekend..

    SvarSlet
  4. Super flot Lo, så mangen så fine finesser og så de blomster du har brugt, mums, det er super flot. Så er jeg hel vild med at du har sat rundt papir oven på det firkantet, det giver en fed effekt, det må jeg da vist prøve. Tak for oplysningen på min blog, det er altså heller ikke ret smart at jeg ikke ved hvad tingene hedder, for så når jeg skal købe det igen, er det besværlig hvis jeg ikke selv kan finde det og skal spørge, så nu ved jeg til næste gang hvad det er:-)

    SvarSlet
  5. Rigtig flot lo, flotte farver...

    SvarSlet
  6. Lækkert LO med mange fine detaljer

    SvarSlet
  7. Superlækkert layout. Det hjørne skal jeg da prøve at øve mig med.
    God weekend

    SvarSlet
  8. Et skønt LO, der vidner om din store humor, lad os håbe det også følger resten af familien, så niecen også får sig en sund latter. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Super flot LO, - mange fine detaljer, du forstår bare at sætte tingene sammen - så helheden bliver perfekt.
    God weekend

    SvarSlet
  10. Det er jo igen et flot LO - maskerne er jo simpelthen et sjovt påhit, håber også den unge dame synes det :)
    God weekend.

    SvarSlet
  11. super lækkert og flot opsætning/design og så fine detaljer
    Du må også have en god weekend
    knus Pia

    SvarSlet
  12. Super lækkert layout... så flot med hjørnerne og den store blomster cluster.
    God weekend til dig også, knus

    SvarSlet
  13. waw Dorthe, hvor er det smukt og med utrolige lækker detaljer. Smukt papir du har brugt:)

    Rigtig god weekend:)

    SvarSlet
  14. Rå stilig LO. Herlig med alle bildene:)
    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlet
  15. Skønt layput - og super detalje med den tredje "maske" ;)
    ..og som sædvanlig har du så mange fine detaljer med :)

    SvarSlet
  16. Du er bare så dygtig Dorthe, et lækkert LO med så mange fede detajler på. Rigtig god søndag til dig :-)

    SvarSlet
  17. Super flot LO Pips!! Det ser hammer godt ud og alle de fede detaljer du har fået med! Blomsterne er bare så smukke :-)

    SvarSlet
  18. Hvor er det et flot layout!
    God weekend.

    SvarSlet