søndag den 28. oktober 2012

Lidt bestillinger.

Jeg elsker de bestillinger hvor der er flere krav til kortene.
Her er et af slagsen. Et kort til dobbelt fødselsdag, der skal navne og alder på - og så har begge arbejdet på Lego. Her hvor jeg bor får man mange bestillinger til Legofolk - haha. Og de der lego farver er sgutte altid nemme at få til at passe med andet, men det er jo bare en udfordring.
 Og så et dåbskort til en pige. Er den kjole ikke noget af det sødeste? Det er en chipboard fra Polen.
 Og en bestilling på 2 næsten ens hjerte-staffeli-julekort.
Det var lidt fra gemmerne. 
I går fik jeg omsider bestilt de sidste billeder til det igangværende Bryllupsalbum. NU skal det altså til at være færdigt. Jeg ved der er nogle der glæder sig til at få det.
Rigtig god søndag til Jer. Tak for besøg og dejlige kommentarer.
Jeg blogger også på Inkido bloggen i dag.
Her er et lille sneak peak:
Knus.

14 kommentarer:

  1. Super skønne kort... du er så kreativt tænkende til alle dine bestillinger. Og jo, den kjole er da så sød. Ha en god søndag, knus

    SvarSlet
  2. Fine kort du har fået lavet...jeg tror altså at jeg har en hel serie "lego" papir med stickers og hele molevitten (fra gamle dage).

    SvarSlet
  3. Skønne kort - du er rigtig go' til at få de bestillingskort til at se super ud selvom det somme tider er nogen "sære" krav *G*
    Jeg er vild med de hjerte staffeli kort - DE er bare fine :)
    ...glæder mig da til at se det færdige bryllupsalbum! :)

    SvarSlet
  4. Super søde kort du har lavet, du er bare så flittig. Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  5. Rigtig flotte kort.
    Jeg er helt vild med julekortene!
    God søndag.

    SvarSlet
  6. Flotte kort, selv om det var lidt bøvlet med det lego klarede du det jo fint. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. super skønne kort, jeg er især vild med hjerterne

    SvarSlet
  8. Rigtig skønne kort du har fået lavet...

    SvarSlet
  9. Skønne ting du har fået lavet og det hele er så gennemført, du er super god til at bruge en masse forskellige ting på dine ting og du har så mange gode ideer.

    SvarSlet
  10. Igen rigtig fine kort.. Søde ide med hjerte stafilikort ;)

    SvarSlet
  11. Det er nogle fine og gennemtænkte bestillingskort du har lavet.

    SvarSlet
  12. Så mange flotte kort! :)
    Spesielt de hjerteformede julekortene var aldeles nyydelige!

    Klem, Anne.

    SvarSlet
  13. Sikke nogle skønne kort du har lavet. Hjertejulekortene er jeg helt skudt i. Jeg kan ikke lure fidusen i staffeliet med hjerter.

    SvarSlet
  14. Er også helt vild med Hjerte kortene. De er virkelig søde. Men må nok sige ligesom Rysse at de er svære at kopierer...

    SvarSlet