onsdag den 31. oktober 2012

Julekort 3 og 4

fra julekortkurset er også færdige nu.
I går var dagens kort hele 2 kort.
Et med en udstansning og et med negativen til udstansningen - 
Det fik jeg disse 2 kort ud af.
 Og dagens kort er her. Det var lidt af et puslespil - jeg har brugt ikke mindre end 8 udstansninger bare til baggrunden. hihi.... Fedt at anvende sine dies på lidt nye måder.
Hvis ikke du er tilmeldt kurset vil jeg klart anbefale det! Det koster kun 59,00 kr. - deraf går der 10,00 kr. til julemærkefonden. Du får beskrivelser til 15 julekort af 15 forskellige danske designere OG...... det betyder intet at du ikke har været med fra start - kurset bliver nemlig liggende ½ år - så der er masser af tid.
---
Og så er der et par stykker der har stillet spørgsmål til forskellige ting på det sidste - jeg har bare glemt at svare - og det vil jeg lige forsøge at gøre nu.

Maryann: De små pærer er fra Prima - de er i den nye serie der hedder Junk Yard findings som Ingvild Bolme har designet. Jeg fik dem hjem fra Sverige da jeg ikke kunne finde dem herhjemme.

Lilla: De dimser fra Glitz design fik jeg i en månedspakke dengang jeg havde abonnement på pakken fra Swirlydoos.

Og Rysse... du må hjertens gerne få en skabelon til  hjerte Staffelikortet. 

God aften til Jer.
Knus

11 kommentarer:

  1. Nogle rigtig fede kort, du har lavet her, de er bare flotte. Jeg elsker også, når man kan få brugt både positiver og negativer fra udskæringerne, og man kan faktisk lave mange sjove ting på den måde.
    Tusind tak for oplysningerne, så må jeg prøve at se, om jeg ikke kan få en af mine amerikanske venner til at skaffe mig de derovre, så har de dem måske endda i flere str. men tusind tak for oplysningerne, det er jeg rigtig glad for.
    Há en rigtig god aften og masser af sjov i gaden.

    SvarSlet
  2. Rigtig søde kort, i sær det første med de hvide blomster er jeg vild med. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Kære Pips, tak for din kærlige opsang, du har jo så ret så ret. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Skønne kort:-)
    jeg er kun nået med til nr 1 og 2 men bare vent der kommer mere:-)
    God aften

    SvarSlet
  5. Rigtig flotte kort!
    Jeg håber jeg kan få lavet kortene snart!!! Er jo vildt bagud :-)

    SvarSlet
  6. Nøj, hvor er det super flotte kort du har lavet, jeg kan ikke sige hvilket kort jeg bedst kan lide, for jeg er vild med dem alle tre, de er så fine hver for sig.

    SvarSlet
  7. Super flotte kort du igen har lavet
    Jeg har pakket til i aften
    Knus

    SvarSlet
  8. Skønne kort du har lavet... en rigtig flot ide til at få brugt sine dies på en lidt anden måde. Ha en god dag, knus

    SvarSlet
  9. Rigtig flotte kort alle 3 og ja det er et dejligt kursus....

    SvarSlet
  10. Rigtig skønne kort alle 3. Det ku' da godt være at man alligevel skulle få sig meldt til.

    SvarSlet
  11. Skønne kort du har lavet.

    SvarSlet