søndag den 7. oktober 2012

Indkøb fra Convention

Det var super hyggeligt at være på besøg på Convention i går.
Jeg fik hilst på masser af søde scrappere, både nye og rigtig mange jeg havde set før.
Der var en god stemning i hallen - der summede af aktivitet.
Jeg havde godtnok mit kamera med - men jeg fik kun taget et enkelt billede - typisk mig.
Her er lidt billeder af mine indkøb.
Jeg købte et par album til LO - så nu kan jeg lave 40 LO inden næste Convention - haha.
Fra Annette havde jeg bestilt 30 ark kulørt blandet 30 x 30 karton. Så købte jeg et ark North Stamp stempler med danske tekster, nogle sjove snoede ranker til blomster clustre, julepapirer fra Maja Design, refill til min sorte Staz on og nogle små "guld" juleklokker.
 Her lidt fra brugtbordet: Alfabet Rub-ons fra American Crafts, fine rammer, de sødeste små Baby Dekostickers, og noget Flock ... det kender jeg ikke spor til, så gode fif modtages gerne - hihi.
Og så fik jeg en stor pose fine fine kageservietudstansninger af aka som hendes søde datter Henriette har udstanset til mig! TUSIND TAK søde Henriette!! 
 Og sidst men ikke mindst købte jeg: nogle fine små bærlignende dimser, 2 pk. blomster - de var faktisk også fra brugtbordet, knive til min skæremaskine, et par små swirls der var super billige, forskellige twine, ringe til niecens Bryllupsalbum, små søde juledimser i træ, 3 dies fra Memorybox og 1 fra Cheery Lynn samt noget bånd og en embossing folder.
Og det var det. Jeg fik ikke alt det jeg havde på listen, til gengæld fik jeg meget der ikke stod på listen - haha. Og de ting fra Primas serie "junkyard findings" jeg virkelig gerne ville have så jeg slet ikke - æv æv. Så må jeg finde dem i USA :)
Jeg har netop sendt mail til Riddersholm for at tilmelde Bodil og jeg til kurset med polske Anna (Brises) i november. Håber der er pladser til os. :) :) Skal du med?
Rigtig god søndag! 
Jeg vil SCRAPPE! - Jeg venter på 4. og sidste del af Timeglasudfordringen, den skal selvfølgelig laves, og så skal der laves fødselsdagskort til 3 piger fra den ene kortgruppe på SS. Så mon ikke dagen nok skal gå?
Knus 

19 kommentarer:

  1. lækre ting og sager du der har købt, ja jeg skal med ;) glæder mig vildt, hun er så dygtig.

    god dag
    knusss

    SvarSlet
  2. Wooooow så mye du har Shoppet:)
    Gleder meg til å se alt det fine du skal lage.
    Ha en fin søndag.
    Klem Connie

    SvarSlet
  3. Super mange fine ting du fik købt
    Tak for turen i går - super hyggeligt som altid, når vi er på tur sammen.
    Há en god søndag
    Knus Bodil

    SvarSlet
  4. Tak for sidst. Dejligt I kunne komme forbi og hilse på og så shoppe lidt samtidig.
    Flotte indkøb du har gjort. (Flock er velegnet at drysse ovenpå glossy for at give et uldent udseende - feks. midt i en blomst)
    Du kan tro H vågnede op midt i morgenmaden.....det kneb ellers lidt...Men omtale og ros på din blog. Hvor stort er det lige ? Og hendes ego fik endnu et hop opad !
    God scrappedag til dig.
    H og mig skal pakke ud i dag. Og måske bliver det til lidt afprøvninger.
    Knus fra alle 3 her.

    SvarSlet
  5. Sikke mange lækre ting du fik med hjem. Glæder mig til at se, hvad du får lavet. Mon jeg skal kigge lidt på XXXX... hvor sækkene skal bruges ??

    SvarSlet
  6. Sikke nogle fine ting.... og hvor var det dejligt at hilse på dig :-) glæder mig til at se hvad du får lavet med det. Jeg var meget overrasket over hvor mange der faktisk sad ned og lavede noget... selv fik jeg lavet overraskende meget :-)

    SvarSlet
  7. Wauw, du forstår da at handle, og sikke en masse lækkerier :) Jeg er slet ikke misundelig, kun lidt - jeg havde nemlig besluttet, at det ikke var nødvendigt at køre til Middelfart for at handle, når jeg nu lige havde været i Aalborg til Kort & Scrap, men sådan en beslutning tager jeg ikke igen ;)
    Kan du nu ha' en god søndag sammen med alle de skønne nye ting.

    SvarSlet
  8. Sikke en masse lækre ting du fik købt!
    Tusind tak for sidst, det var rigtig hyggeligt, at jeg måtte gå sammen med dig og Fru Hansen.
    Men jeg føler mig stadigvæk en smule skuffet over Rasmus Klump ikke var med!
    Håber i får en plads på det kursus.
    Rigtig god søndag
    Knus

    SvarSlet
  9. Dejlige ting du fik føbt. Og den med at det, som er på listen ikke kommer i kurven men meget andet, som ikker på listen, kender jeg godt... var der også i går - det er overvældende med alle de dejlige ting!

    SvarSlet
  10. Der er ikke noget som nyt legetøj. Tillykke med det, det ser lækkert ud!
    Det kursus hos Ridderholm ser spændende ud. Men der er lidt for langt for mig.
    God kreativ søndag.

    SvarSlet
  11. Sikken nogle skønne indkøb, det skal nok blive til et par flotte kort i løbet af efteråret

    SvarSlet
  12. Rigtig mange lækre ting du har fået købt... og man mangler jo altid noget... hi hi

    SvarSlet
  13. Dejlige sager, du har købt !!
    Hyggeligt at hilse på dig .. :)

    Jeg er sååå træt i dag .. og egentlig skulle jeg jo også lave fødselsdagskort, men energien er pist borte ... øehmmm ... måske jeg skulle spørge Rasmus Klump om hjælp ... GG ... :D

    Knus :)

    SvarSlet
  14. Lækre sager du fik købt. Dejligt at du havde en god dag.

    SvarSlet
  15. Det ser jo forfriskende ud, med alt det nye grej, du har fået fingre i =D
    Håber da at det kursus, har plads til jer 2 også
    God søndag

    SvarSlet
  16. Wowwwww så mye lekkert!!!
    Ha en riktig god søndag.

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  17. Hold da op, du må ha haft den store pung med i byen, jeg glæder mig nu mest til at se dine LOer, for der er du så inspirerende, god søndag aften knus morkaren.

    SvarSlet
  18. Super skønne ting du har købt. Dejligt at møde dig i Middelfart, undskyld at jeg ikke kunne kende dig, men jeg syntes det er svært ud fra de små billeder vi alle har på og jeg kunne ikke genkende nogen, så tak for i kom hen til mig.

    SvarSlet