fredag den 5. oktober 2012

Fra Strømpegaveæske til Billedramme...(AS del 3)

Kender I ikke de der gaveæsker man typisk kan købe til jul med 6 - 10 sæt strømper i - enten til børn eller mænd. Sådan en fik jeg af min veninde på et tidspunkt - fordi hun mente jeg kunne få noget ud af den.
Den er nu blevet til mit tredie bidrag til Anonyme Scrapperes timeglasudfordring - og har ændret status til Billedramme.
Jeg har givet den en ordentlig omgang UTEE - fordi 3. del af udfordringen hedder Farve: Guld - Sølv eller Bronze - sammen med andre farver.
 I bunden af æsken har jeg sat et billede af min søn da han var noget mindre end han er nu - hihi. Det er sat på et stykke sækkelærred - og så har jeg brugt bogstaver fra Digital Paper Shop til hans navn.
 "Låget" af æsken har jeg skåret til en ramme - givet et par lag UTEE og så har jeg pyntet med hjemmelavede roser a´la Vivi, swirls, en stor organzasløjfe i guld og et total lækkert ur jeg har købt på eBay.
 Ophænget er en brads ("albumshåndtag?") fra anjashobby.
 Jeg har lavet nogle rustne tandhjul med embossing
 og flere roser, bladene er fra Dusty Attic.
 Da jeg startede var æsken dyb bordeauxfarvet med en stor sløjfe midtpå - og nu fortryder jeg at jeg ikke tog et "før" billede.

I morgen skal jeg på "osetur" til Middelfart med Fru Hansen - ja vi skal altså bare køre sammen derover - for hun vil ikke følges med mig rundt (thihi)
Ses Vi?
God weekend.
Knus

22 kommentarer:

  1. Sikke en fin billedramme du har fået ud af en gammel æske, det viser jo, at man aldrig skal smide noget ud. Jeg plejer nu at sige "har jeg ikke brugt sagerne indenfor et år, så er det ud", men jeg må indrømme, at jeg somme tider har fortrudt ;)men min scrappladsen er jo ikke kæmpestor...

    SvarSlet
  2. Den er blevet super fin - og ja tænk hvad man kan få ud af "ingenting" ;)
    Jeg kan rigtig godt li' blandingen af roser og så de "rustne" tandhjul - det ser hammergodt ud! :)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det godt ud. Dejligt at kunne genbruge.

    God weekend.

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fantastisk. Ha' en god tur til Middelfart i morgen. God week-end.

    SvarSlet
  5. Super skønt og rigtig flot lavet, dine roser er super fine, jeg skal også til Middelfart, håber vi ses.

    SvarSlet
  6. Altså hvor du bare laver flotte kreationer på samlebånde ◕‿◕
    Hvornår er der bagagerums market på parkeringspladsen lørdag ◕‿

    SvarSlet
  7. Altså hvor får du det fra ? Sikke en kreativ ide og sikke et flot resultat. Den er bare så smuk.

    Nu skal du kun sove en gang mere, inden du skal sige hej til mig...
    På gensyn.

    SvarSlet
  8. Så lekkert. Kjempesmart.
    Du er så kreativ og flink.
    Ha en fin helg
    Klem Connie

    SvarSlet
  9. Nej jeg kender ikke de æsker, men hold da op hvor er den blevet flot, måske mest på grund af at du er så god til at pynte rundt i kanten, det ser godt ud. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. Hvor er den blevet flot, sød model =D God tur i morgen. Er lidt nysgerrig =D Hvorfor vil fru Hansen kun følges med dig i bilen =D Bliver du en shopahollick bitch =D

    SvarSlet
  11. Hvor er det super flot. Klækket, lækkert ur...jeg var jo også heldig.
    Vi ses lige pludseligt, håber jeg har brugt nogen af dine penge når du kommer

    SvarSlet
  12. Super flot ramme... og ja man kan jo stort set bruge alting til at scrappe på.. hi hi... Go tur til Middelfart.... har desværre ikke råd til at kikke forbi... den forbistrede bro og deres bropenge...

    SvarSlet
  13. Fantastisk genbrug, lignerr million. Håber du får en god tøsetur til Convention
    knus Pia

    SvarSlet
  14. Super fin ramme du har lavet, mange fine detaljer, og lille Patrick i midten,(ja hvem ellers)
    Glæder mig til tøseturen idag
    Knus

    SvarSlet
  15. Super lækkert og kreativt genbrug... og så flot dekoreret. Håber I havde en god tur. Ha en god aften, knus

    SvarSlet
  16. Så utrolig flott! God idé å bruke en strømpeeske. Rosene dine er utrolig lekre også.
    God helg!
    Klem Siv

    SvarSlet
  17. Superfin rammeæske!
    God weekend.

    SvarSlet
  18. Hvor er det bare en super lækker ramme æske du har lavet..
    Kender godt til dem, har købt strømper til Kevin i sådanne æsker da han var mindre..

    Altså hvor får du alle de smarte ideer fra :)

    Fortsat god weekend :)

    SvarSlet
  19. Du er simpelthen utrolig.....waw hvor er det godt lavet....jeg ved skal ikke hvordan du får lavet sådanne smukke ting, men det er et fryd for øjet:)

    SvarSlet
  20. Det var da en super fin ide. Flot resultat.

    SvarSlet