onsdag den 24. oktober 2012

Endnu et LO fra cybercrops.

Den allerførste opgave til lørdagens cybercrops var at lave et LO, kort eller andet ud fra en skitse.
Jeg har et eller andet med at når jeg arbejder med skitser - så skal de helst følges rimeligt meget.
LO´et er vist meget bart i forhold til hvad jeg plejer - thihi... - men det var nu sjovt at lave alligevel.

Her er skitsen:


Stjernerne blev til snefnug på mit LO, her er 2 forskellige størrelser fra Martha Stewart punch - og en fra Dusty Attic. Alle har fået en lille perle.
 Billedet blev skåret i 3 stykker, det er et vinterbillede fra 7 års søerne ikke langt herfra. Et fantastisk smukt område! Hjørnet er fra..... ja gæt det lige hvis I kan - haha - herpå nogle dråbeformede perler.
 Bogstaver fra et Tim Holtz alfabet - og et andet jeg ikke ved mærket på :)
 Flere snefnug, og lidt pigtråd også fra Dusty Attic. Det lækre tylagtige bånd købte jeg hos Picturingtheworld på convention.
 DA blomst, grene fra Prima og en lille bid pigtråd mere.
Kortet her er også en af opgaverne fra cybercrops. Der var mange ting der skulle med - som chipboard, bogstaver, bling, blomster, knapper, masking tape og andet.


I går fik jeg endelig mit "junk yard findings" pynt hjem - det har jeg sukket efter lææænge. Og det lever fuldt og helt op til forventningerne - hvis ikke det endda er endnu bedre *G* - Så i morgen tror jeg der skal laves LO, med nye lækre indkøb, i Scrapklubben :)
God onsdag aften - nu vil jeg i køkkenet og lave stuvet hvidkål med frikadeller - uhmm...

Knuusss...

20 kommentarer:

  1. Lækkert LO og super flot kort!!

    SvarSlet
  2. 2 meget lækre bidrag til cybercrop'en :) rigtig god aften.

    SvarSlet
  3. Lækkert lo og super fine detaljer

    SvarSlet
  4. Pips du er så produktiv, så vi andre ikke kan følge med, og det du laver er super flot. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Lækre bidrag du har lavet - skønt det ikke helt ligner det, du plejer at lave, er det alligevel meget Pipsk :)

    SvarSlet
  6. Flotte bidrag du fik lavet.

    SvarSlet
  7. Det er et flot vinterlayout, du har lavet!Det enkle er du også god til.
    Lækkert kort også.

    SvarSlet
  8. super lækkert lo og et fint kort
    knus Pia

    SvarSlet
  9. Rigtig flot layout, og du har da godt nok fulgt skitsen nøje.
    Smart måde du har brugt dråbeperlerne på. Perfekt !
    Gæt hvem der har fået hjemmelavet medisterpølse i aften. når byen ikke kan levere en ordentlig vare - så må vi selv i gang. Nu skal vi have fundet en opskrift på en julemedister. Det er nok svært at leve op til den sædv. sdr.jyske udgave. Hvis du kan hjælpe er vi modtagelige. (har googlet)

    SvarSlet
  10. Lækre sager. Sjovt, for jeg kan også kun følge en skitse, nærmest til punkt og prikke.
    Glæder mig til at se dine længe ventede sager

    SvarSlet
  11. Super flotte bidrag, er vild med lo,et af 7 års søen.
    Knus Sanne

    SvarSlet
  12. Wauw for et lækkert layout! Farver og motiv matcher hinanden perfekt!

    Dit kort er også skønt - som altid :)

    Knus :)

    SvarSlet
  13. Hvor har du altså lavet mange flotte LO imens jeg har været "væk". De er fantastiske godt lavet, med utrolige mange detaljer, waw. Så lækker farver og papir du har brugt til " pingvin paradisets" og et godt billed:). Og hvor er det flot med perler på noderne på " danse musen"
    Du har godt nok været kreativ, hvor jeg misunder dig:)

    SvarSlet
  14. Flot LO, super flot kort, det er jeg hel vild med, skønne blomster, dem er jeg vilde med i øjeblikket, kan næsten ikke få nok:-)

    SvarSlet
  15. lekkert kort og LO.
    Ha en fin kveld.
    Klem Connie

    SvarSlet
  16. For en flott LO og lekkert kort du har laget!!
    Nydelig pyntet og fine detaljer!
    Riktig god weekend.

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  17. for den da, hvor er de rålækre

    knusss

    SvarSlet