fredag den 19. oktober 2012

En lille dansemus.

Efter et par dage hjemme og ikke alt for langt fra toilettet *G*  turde jeg godt tage afsted til Scrap i aftes.
Jeg endte da også med næsten at få lavet et LO - selvom der var en del der drillede.
Egentlig ville jeg have embosset hele vejen rundt i kanten af papiret - jeg havde da også pakket det hele ... troede jeg. Jeg havde bare liige glemt en varmepistol - haha. Så måtte jeg nøjes med at stemple.
Så ville min limpistol ikke varme mere - sådan en batteridrevet fætter uden ledning. Den fik 2 sæt spritnye batterier - og lige lidt hjalp det. BALJEPIS!! Så blir jeg sgu en anelse RØhåret! *G*
Jeg lånte Bodils limpistol - og blev næsten færdig med mit LO. Og resten har jeg så lavet i dag til morgen.
 Fuglen fra Primas Shabby chic serie havde brækket halen - den lille stakkel. Så den fik sig en ny af dejligt bløde fjer. Det blev jo næsten en dans på roser ;)
 Et par roser fra Prima, bregneblade fra Dusty Attic og filmstrimmel fra Tim Holtz. Kvasterne har jeg haft længe længe længe... Nu fik jeg så også brugt et sæt. De små organzablomster tror jeg jeg fik i pakkekalenderen sidte år.
 Den store blomst her er hjemmedyrket, den lille er fra Prima. Fugleburet er også fra Shabby chic serien.
 Og så mit uundværlige Dusty Attic, her er det et enkelt ornament fra en bort, jeg har malet med gesso og pyntet med en lille kamé og en perle.
 Og også et lille stykke af en Dusty Attic nodebort fik jeg plads til. Også malet med gesso og pyntet med halvperler.

Den lille dansemus er min nevø og hans kones søde datter Carla.
I weekenden skal jeg være alene hjemme :) :) 
Og der skal laves kort!
Skal du scrappe i weekenden?
Tak for besøg og herlige kommentarer. I er guld!
Knus

19 kommentarer:

  1. Det er blevet et super lækkert LO på trods af alle besværlighederne

    SvarSlet
  2. Sikken et dejligt lo... og en masse dejlige ting du har brugt på det ;)

    God fornøjelse imorgen,... gætter på at det er til cybercrop?

    SvarSlet
  3. Hvor er det godt Pips, jeg ville gerne se dig i dit es, når tingene driller, jeg har jo haft en veninde der var mere rødhåret end dig!!! men det var da godt du kunne gi den lille fugl en ny og mere dekorativ hale, når den nu havde mistede den, den var født med. god kort weekend og knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Hej Dorthe

    Dit LO blev da megaflot, selvsom du
    manglede det halve, hihi
    Håber du er blvet rask igen.

    Knuzz og god weekend
    Bente

    SvarSlet
  5. Det er da godt at alt flaskede sig til sidst =D
    Lækkert layout.
    Vi "ses" vel på lørdag, på ss =D

    SvarSlet
  6. Meget lækkert LO og holdt i sarte farver... ja rigtig øv når ens værktøj ikke virker som det skal... Tror også der skal scrappes her i weekenden... nok julekort... hi hi

    Go' weekend..

    SvarSlet
  7. super flot layout fyldt med smukke søde detaljer

    SvarSlet
  8. Ej hvor fint et lo igen - perlerne på noderne ser jo meget eksklusivt ud, i det hele taget mange skønne finurligheder.
    Min weekend står på bygang og gæstebud, så ret meget scrap bliver det næppe til - er bange for, at man kan få abstinenser.

    SvarSlet
  9. Det blev da flot trods alle dine besværligheder. :-))
    Jeg regner da med at skulle scrappe i weekenden, da jeg også er alene hjemnme. :-)

    SvarSlet
  10. Nårh hvor er hun sød den lille dansemus - og det er layoutet i den grad også, selvom din røde hårfarve blev extra RØD! *G*

    SvarSlet
  11. Super sødt layout.
    Det er en flot detalje med fuglen.
    God scrap weekend.

    SvarSlet
  12. Hvor er det fint. Og du har sandelig da også kæmpet for det...haha. Sikke da noget roderi.
    Jeg håber at få scrappet i weekenden - en privat udfordring, hvor det er antallet af kort det gælder.
    Men ellers er ugen gået med snotforkølelse, så det har knebet at bruge papiret inden det dryppede på det..... Surt Show !
    God scrapweekend til dig.

    SvarSlet
  13. Hvor er det bare flot med en masse skønne og fine finesser der gør det så utrolig smukt og gennemført, men du har jo også måtte kæmpe for det, men det var da det hele værd syntes jeg. Jeg skal have gæster så det bliver nok ikke til så meget scrap lørdag, men søndag håber jeg på et par timer, god weekend.

    SvarSlet
  14. Skønt LO med den lille Carla-dansemus. Der er jo heldigvis ingen der kan se på det LO, hvor over-ophedet du har været undervejs:) Sådan nogle dage er der jo af og til.
    Du er en sand mester i detaljer - ikke et øje er tørt. Det er ganske enkelt SMUKT, Pips:)
    Karin

    SvarSlet
  15. Flot LO mange fine detaljer - du er bare så super go til at sætte ting sammen så helheden bliver perfekt.
    God weekend

    SvarSlet
  16. Vakker LO! Jeg likte fuglen og du ordnet jo den ødelagte stjerten bra! :)
    Dusty Attic chipboard står nå langt opp på ønskelisten min. Virkelig inspirerende å se hva du får til med dem. Og så likte jeg SÅ godt filmstripene du har brukt rundt blomstene. HERLIG!
    Tusen takk for kommentar i bloggen min. Dine kommentarer får meg alltid til å smile! :)
    Lykke til i trekningen av min giveaway!

    SvarSlet
  17. Så stilig:)
    Du er så kreativ og får til alt.
    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlet
  18. Fedt LO Pips, og rigtig mange lækre detaljer:-) godt du er over på igen og god weekend :-)

    SvarSlet