lørdag den 20. oktober 2012

Cybercrops på Scrapsisters.

Hele dagen i dag har jeg deltaget i Cybercrops på Scrapsisters, Jeg har løst 4 ud af 6 opgaver indtil videre og 3 bonusopgaver, hvoraf jeg faktisk har vundet den ene.
Så nu har jeg masser at vise frem - haha.
Men jeg nøjes nu med et enkelt af de (næsten) 3 LO jeg har lavet i dag - for jeg blev nemlig SUPER godt tilfreds med dette her LO med min mor.
Den er lavet til opgaven der hedder Romantik-tak - og jeg har lavet mit LO i en (synes jeg) meget romantisk stil. Der var selvfølgelig nogle krav der skulle opfyldes. Bland andet skulle alt papir distresses på mindst 2 måder. Jeg har distresset alle kanter - derefter blev de sværtet og så malede jeg med hvid acrylmaling. Jeg har også revet lidt hist og her og rullet et par hjørner.
Derudover skulle der et billede på i sort/hvid eller sephia så det blev dette af min mor som ung.
Man skulle på en eller anden måde lifte et LO lavet af Mizz_kitty der var billede af i opgave tråden. Jeg brugte samme papiropsætning som hun havde brugt.
Og så skulle der være mindst et hjerte på projektet.
 Jeg har malet en Dusty Attic (selvfølgelig ;)) ramme med gesso og derefter sat min titel på.
 Papiret er fra Polen og hedder Winter garden. Her har jeg revet lidt og sat lidt blonde bag.
 Jeg har en svaghed for snørrer *G* - her har jeg igen revet lidt... sat eye lets i og brugt twine som snørre, og så er der sat en lille hjertemedaljon i snørren.
 De lækre hvide hjørner er fra Shabby chic serien fra Prima.
 Det samme er det runde ornament her. Blomsterne er hjemmelavede.
 Flere hjemmelavede blomster, den ene fik en lille kamé i midten - og her er endnu et lille hjerte.
Jeg er næsten færdig med den femte opgave - men nu er det for mørkt til at tage billeder så det må vente til i morgen - der vil jeg også have lavet den sidste opgave.
Har du deltaget i cropset?  Det har været SÅ hyggeligt!
Tak for jeres besøg og altid søde og hyggelige kommentarer.
God lørdag aften.
Knus

13 kommentarer:

  1. Hvor smukt Pips, meget romantisk, dejlige farver, og dine blomster er langt kønnere end nogle man kan købe færdige. din mor er forresten også køn. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Det er bare så smukt dit Lo. Flot arbejde.

    SvarSlet
  3. Supersmukt layout! :)
    Jeg kan godt li' alle dine fine detaljer og den med snøren passer bare så godt til stemningen i layoutet..SÅ FLOT! :)

    SvarSlet
  4. Fantastisk flot LO du fik lavet. Bare super gennemført og lækkert. Fortsat god week-end

    SvarSlet
  5. Øj, hvor er det lækkert. Det med romantik tak har du da i den grad opfyldt!! Super flot og lækkert.

    SvarSlet
  6. Det er bare et rigtig smuk og lækkert LO du fik lavet...

    SvarSlet
  7. Det er bare så smukt og yndigt... så mange skønne detaljer. Ser godt ud med teksten på den malede ramme. God søndag, knus

    SvarSlet
  8. Vupti, vupti - nu kører det for dig igen, en hel lørdag i scrap rummet, jubii.
    Super flot LO, mange fine og fede detaljer, mor er også med,smuk billed, - jeg glæder mig til at se de næste
    God søndag

    SvarSlet
  9. Hold da helt op - det går jo bare derudad for dig i dag - og det LO du viser frem er jo ualmindelig flot og spækket med skøndejligheder.
    Nå det er vist roser nok for i dag - kan du fortsat ha' en god weekend.

    SvarSlet
  10. Hvor er det flot lavet. SÅ fuld af lækre detaljer!!!!!

    SvarSlet
  11. Så smukt og flot lavet igen med en masse skønne finesser.

    SvarSlet
  12. hvor er den bare flot, lækre detaljer.

    knusss

    SvarSlet
  13. Beautiful photo and page, with so many lovely elements.

    SvarSlet