mandag den 29. oktober 2012

Årets julekortkursus

på Scrapsisters startede i går. 
Jeg deltog sidste år på julekortkurset (på creative publishing) og det var suverænt godt, så selvfølgelig er jeg med igen i år.
Jeg vil lige vise Jer de første 2 kort jeg har lavet.
Det første her er det vi har lavet i dag. 
Det oprindelige var lavet med farvede Magnolia stempelmotiver - og DET ejer jeg ikke!! *G*
Så jeg måtte hitte på noget andet.

 Og så et mere enkelt kort - som jeg synes bedre og bedre om jo mere jeg kigger på det - haha.
Begge kort har jeg lavet med lækre Inkido papirer - og de søde motiver på det første er fra Digital Paper Shop.

Tak for besøg og Jeres dejlige kommentarer.
Knus.

16 kommentarer:

  1. Lækre kort bDorte - jeg er helt vild med det kort fra i går - Sidder selv og laver det nu - dog i nogle sprælske farver :)

    SvarSlet
  2. De er så fine!! Jeg er vild med det, du har lavet i dag! Godt fundet på med Janet-motiver i stedet for stempler .. jeg ejer heller ingen Magnolia-piger/drenge .. så jeg tænker også "ud af boksen" :)

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Først tak for hilsen og latter på min blog (et godt grin er ikke af vejen) og så til dine kort, de er rigtig fine begge to, men som den barnlige sjæl jeg er, faldt jeg selvfølgelig for det med børn og julemand, det er så kært. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte, dine kort. Er særlig vild med dit trappekort, det er bare super sødt.

    SvarSlet
  5. Super flotte kort begge to, jeg er især vild med det sidste kort, jeg kan rigtig godt lide når papiret er opdelt i felter, det er lige min smag. Dine kort er meget gennemført og utrolig fine udført.

    SvarSlet
  6. Skønne kort, især det øverste med det søde motiv.

    SvarSlet
  7. Lækre julekort... er mest til den sidste, der har en flot design.
    God tirsdag, knus

    SvarSlet
  8. Rigtig flotte kort her igen Dorthe, du har ret godt styr på det her må jeg sige. Flot arbejde som sædvanlig.

    SvarSlet
  9. Meget flotte kort... deltager også.. har dog kun fået lavet det første... hi hi

    SvarSlet
  10. Dejligt med lidt inspiration - og det er jo fine alternativer du har brugt til Magnolia (Magnolia er heller ikke lige mig, må jeg indrømme).
    Kan du ha' en god dag.

    SvarSlet
  11. Rigtig flotte kort, du har fået lavet. Rigtig god erstatning for MAgnolia stemplerne.

    SvarSlet
  12. Super flotte kort du har lavet, mange fine og fede detaljer, tár du ikke den øverste med på torsdag, så vi kan pille lidt ved den.
    Knus

    SvarSlet
  13. Det er godt nok nogle fine julekort du har lavet og det tyder på det julekorts kursus er rigtig inspirerende. Lidt ærgerligt at jeg ikke har fået tilmeldt mig, men jeg er nu heller ikke i julehumør...overhovedet! Jeg håber det når at komme inden julen er ovre hi hi hi....

    SvarSlet
  14. Skønne, skønne kort. Og dagens kort har du da løst på din egen flotte måde. Langt mere din stil end magnolia. Og bestemt ikke mindre kønt.
    Ja sidste år lavede jeg kortene på kursus med det samme. I år er jeg ikke kommet i gang endnu......Ufatteligt så travlt pensionister har. Jeg forstår det altså ikke. haha. Men der går meget tid med hygge....uden scrap !

    SvarSlet
  15. Hold op det er godt nok åresjulekort
    Jeg må godt nok til at høre efter i timen;-)

    SvarSlet