tirsdag den 2. oktober 2012

Anonyme Scrapperes timeglasudfordring del 1

Jeg synes bare slet ikke jeg får lavet noget Scrap for tiden, udover lige det jeg SKAL.
Så jeg har tilmeldt mig Anonyme Scrapperes timeglasudfordring for at sparke lidt gang i kreativiteten igen.
Første udfordring kom i går - og skal være indleveret senest kl. 23.59 i aften.
Temaet for hele Timeglasudfordringen er at bidragene ikke må være kvadratiske eller rektangulære.
Og kravene til del 1 er brug følgende:
Blonde/Bånd
Perler
Maling eller mist.
Her kommer mit bidrag.

Jeg har lavet en hjerteformet æske. Jeg har brugt de fantastisk lækre julepapirer fra Inkidos nye serie "Coming home for Christmas"
 Der er brugt Bånd/blonde i kanten af låget.
 Julestjernen er hjemmelavet, den har fået glimmermist.
 Og så har jeg brugt perlebånd/kæde under kaméen med den dejlige gamle nisse.
 Til / Fra skiltet er et af mine nye Inkido stempler - me like.
 Og så har jeg da den første lille jule-værtindegave lavet nu.
 Bannerne er stemplet med et julestempel fra Panduro.
Skønt igen omsider at deltage i en udfordring - det er alt for sjældent jeg får taget mig sammen.
God tirsdag aften til Jer.
Knus

20 kommentarer:

  1. Den bare så smuk, sikke en dejlig værtindegave og held og lykke med timeglasudfordringen.

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare fantastisk flot. Held og lykke med udfordringen.

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare smuk. Vi ses snart. Kh 10na

    SvarSlet
  4. Wauw!!! Super flot!! Åh, da ... jeg er også vild med de der flotte stempler fra Inkido .. de må vist på ønskesedlen ... og julemanden i rammen er også bare skøn!!

    Knus :)

    SvarSlet
  5. Utrolig vakker eske! Nydelig pyntet. Lykke til med Anonyme Timeglass:)
    Klem, Elizabeth

    SvarSlet
  6. Nøøj hvor er den fin, - held og lykke i udfordringen

    SvarSlet
  7. Hold da op hvor flot (jeg troede et øjeblik det var en kage) den julemand-kame er så sød. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Hvor er den bare flot.
    Du må have held og lykke med udfordringen

    SvarSlet
  9. wawwww hvor er den flot,jeg trænger også til et ordenlig spark for at komme igang hehw♥
    knussss

    SvarSlet
  10. Hvor er den bare smuk... SUK....

    SvarSlet
  11. Sikke en fin æske - dejligt igen at få gang i kreativiteten.
    Pøj pøj med udfordringen.

    SvarSlet
  12. hvor er det utrolig smukt, super til en værtindegave:)

    SvarSlet
  13. Flot æske. Jeg er også helt vild med den fine julmands kamé

    SvarSlet
  14. Ååååå så lekker:)
    Nydelig pyntet boks i herlige farger:)
    Ha en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlet
  15. super smuk og flot dekoreret hjerte æske, dejlige farver
    Du må have en dejlig dag
    knus Pia

    SvarSlet
  16. Super flot hjerteæske... så fine papirer, farver og så flot dekoreret. Knus, Lissy

    SvarSlet
  17. Så smuk den æske er.
    Men Dorte, du er altid velkommen her hos mig, også uden en æske :)

    SvarSlet
  18. Hvor er den flot din hjerteæske.

    SvarSlet