tirsdag den 16. oktober 2012

A Penguins Paradise

Jeg har lavet et LO til månedens skitseudfordring hos Dusty Attic
Det er stadig billederne fra Jyllands mini Zoo jeg scrapper med, jeg er så glad for mine dyrebilleder :)
Papirerne er en lækker vinterserie fra Bo Bunny som jeg har haft lidt svært ved at bruge, indtil jeg fandt billedet af pingvinerne i min stak.
Skitsen ser sådan ud:
Papirerne er i en fantastisk klar blå farve og nogle er i brune farver, og så er der masser af glitter på.
Jeg valgte vissengrønne roser og hvidt dims som pynt.

 Snefnugget er klippet ud af et andet ark i serien, derpå har jeg sat et lækkert Dusty Attic snefnug der har fået gesso og diamond dust - og en stor blå rhinsten.
 De små snefnug i hjørnerne er købt på qxl for flere år siden, nu har jeg desværre ikke flere af dem.
Jeg lavede en cirkel med perlebånd (og tungen lige i munden *G*)
 Og en stavefejl har jeg sørme også lavet - gad vide om jeg kan redde den? Hmmm...
 Stakittet er selvfølgelig også fra Dusty Attic, det har også fået en gang gesso. Blonden under stakittet har jeg pillet af et tørklæde jeg købte i genbrug for ingen penge - det blev vist til 2 meter blonde ;)
 Flere blomster og lidt bær der vel egentlig er ment til juledekorationer. Grangrenene er lavet med en Cheery Lynn dies.
Jeg tror jeg har fået lavet 5 LO med billeder af dyrene nu - men der blev taget 177 billeder .... så der er til et par stykker mere - haha.
Jeg har fundet en butik i Sverige der har "Junk yard findings" serien fra Ingvild Bolme, og ligeså snart jeg hører hvad det vil koste at sende til Dk ryger der en bestilling afsted - hvis det vel at mærke er en fornuftig porto. Nu har jeg kigget efter det lækre pynt siden jeg så sneakpeaks med det - og jeg VIL have det!
Er der noget du bare VIL have?
God tirsdag!
Tak for jeres dejlige kommentarer, man bliver så glad af dem!
Knus.

23 kommentarer:

  1. Flot layout, og papiret passer godt til pingvinerne :)

    SvarSlet
  2. wow hvor er det et flot lo. god tirsdag.

    SvarSlet
  3. Wow, for en lekker LO.
    Nydelig blåfarge og jammen har du brukt mange stilige detaljer. God tirsdag til deg.

    SvarSlet
  4. Igen et superflot LO - om der er noget jeg bare vil have, ja da, alting!!! Nej, spøg til side - julestempler er et must, ja, stempler i det hel taget er et must hos mig, og nu er skærefiler jo også blevet en eftertragtet ting, osv osv ;)
    Kan du ha' en god dag.

    SvarSlet
  5. Feeedt LO, skønne detaljer du har brugt og faverne passer godt til pingvinerne...Jeg synes jeg mangler DET HELE, så ALT er et must i øjeblikket...

    SvarSlet
  6. Sikke et smukt smukt LO... og så mange lækre detaljer... Tror også snart at ejg sådan for alvor skal igang med at lave LO's igen ;)

    SvarSlet
  7. Rigtig lækker LO og utroligt sødt billede... GO' tirsdag

    SvarSlet
  8. Hvor er det skønt i lækre farver.

    SvarSlet
  9. Rigtig flot LO. Er vild med din stil. Sidder også tit og beundrer det med storkene

    SvarSlet
  10. Det er bare såååå flot. Lækre farver og detaljer.

    SvarSlet
  11. Så gjorde du det lige igen, flot, flot, og din cirkel gør både dig og din tunge ære, den blå farve er så skøn, og du har valgt pynt og roser der ikke tager noget fra "det blå" knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Super, super flot, det er jo helt ude i det blå.

    SvarSlet
  13. Wauw!! Top nice!
    Uhmmm .. så fyldt med lækre detaljer og iskolde nuancer!

    Knus :)

    SvarSlet
  14. Super flot LO, farverne passer godt på kulde, og pingviner kan jo godt li det er koldt.
    Há en god aften

    SvarSlet
  15. Mukt layout, og som sædvanlig er du go' til detaljerne ;)
    Noget jeg VIL ha' ??...tja tekststempler kan man ikke få for mange af..og Basic Grey papir og og og og .....det hele vel bare *G*
    Ha' en dejlig aften :)

    SvarSlet
  16. Jeg kan slet ikke sige hvad jeg bedst kan lide, det er så super flot og gennemført, men en masse dejlige finesse og skønne sammensætninger og fantastiske farver, jeg er helt igennem begejstret.

    SvarSlet
  17. Så smukt.... De Dusty attic sager er bare guf, jeg har selv købt de sne krystaller men nænner næsten ikke at bruge dem SUK..

    SvarSlet
  18. Woww super flott LO Dorthe!!!
    Lekkert pyntet og nydelig papir!

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  19. Super flot layout, hvor farver og stemning passer så fin til de søde pingviner... lækre detaljer.
    Ha en god onsdag, knuss

    SvarSlet
  20. Nydelig Lo:)
    Så herlig bilde og så lekkert pyntet.
    Rå stilig.
    Klem Connie

    SvarSlet
  21. Super flot LO Pips! Så mange lækre detaljer og farverne og papiret er jo lige det rigtige til billedet. Rigtig flot!

    SvarSlet
  22. WOW I don't know how I missed this one over at DA, gorgeous take on the sketch and what a lovely photo.

    SvarSlet