søndag den 7. oktober 2012

4. og sidste del af Timeglasudfordringen.

Og jeg skal da mene Vi bliver udfordret - hihi.
Hele 3 matchende ting skal vi lave til dagens udfordring hos Anonyme Scrappere - og det må stadig ikke være kvadratisk eller rektangulært.
Jeg vil lige advare om at dette bliver et temmeligt langt indlæg med en del billeder, for jeg har nu omsider fået lavet mine 3 ting - og dem vil jeg selvfølgelig gerne vise frem :)
Jeg valgte efter nogen betænkningstid at lave et julesæt med "Rensdyr Brændstof", "Dehydrerede Snefnug" og et hjerte staffelikort.
Jeg startede med at sætte gamle bogsider på flasken og  den sekskantede dåse jeg fandt. Og så gik jeg i gang med pynt og sværter.
 Kortet skulle jo matche de andre ting, så jeg skar et hjerte med Cheery Lynn dies i samme papir som jeg brugte bag etiketterne på flaske og dåse. I hjertet satte jeg endnu et hjerte i gammel bogside og det blev stemplet med en Tim Holtz julemand. Grangrenene er også lavet med Tim Holtz dies og julestjernerne er købt på Qxl.
 Dåsen er et pap chokolade emballage - den har sådan en drejet lukning - og for at kunne bruge denne stadig måtte jeg kreere et låg til at dække den med.
 Her ses låget oppefra.
Og så etiketten til de "Dehydrerede Snefnug" - den har jeg fundet på Pinterest engang.
 Til sidst blev det vinflaskens tur. 
 Den fik en lille perlekæde om halsen med et "Merry Christmas" mærke på.
Etiketten med "Comet´s Reindeer fuel" er også fra Pinterest
 Og her er pyntet med samme grangrene og julestjerner som på de andre ting.
Jeg har virkeligt nydt at deltage i denne udfordring og er super glad for jeg tilmeldte mig. Vi er virkelig blevet udfordret til at tænke alt andet end firkantet - haha.

Her er tingene før jeg begyndte - der kan i se den spøjse lukning på dåsen.

Tak for alle Jeres søde kommentarer - de gør mig så glad.
Forsat god Søndag.
Knus.

25 kommentarer:

  1. Så nyyydelig! Heldig er den som får dette :) :)

    SvarSlet
  2. Åh, wauw!! Sikke flotte kreationer!!
    Jeg håber timeglas-udfordringen vender tilbage en anden gang - og så må jeg da vist hellere melde mig til også :)

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Wauooo, Wauooo og mere Wauooo. Hvor er det flot. Kan godt forstå at det har taget tid at lave. Det er bare så gennemført. Håber du har hygget dig med det.

    SvarSlet
  4. Wow så flotte kreasjoner:) Gratulerer med vel gjennomført!

    Klem Mette

    SvarSlet
  5. Wow hvor ser det bare godt ud. Tak for sidst, som altid en super skøn dag. Fortsat god søndag til dig. Kh 10na

    SvarSlet
  6. Sikke nogle gode løsninger du kom på, alt passer så fint sammen, og er en rigtig god gave / værtinde
    " ting " som enhver modtager ville blive glad over ! Ha' en fortsat god Søndag..
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  7. Du får også et WOW fra mig. Hvor er det flot og gennemført lavet. Sjovt også.
    Held og lykke.

    SvarSlet
  8. Også en fra mig - altså et WOW.
    Super flot lavet, mange fine detaljer
    Forsat god søndag

    SvarSlet
  9. Wow! Dette var et lekkert sett! Lykke til i konkurransen!
    Klem, Elizabeth

    SvarSlet
  10. Fy filler'n so flott!! :)
    Og det har du lagd sidan klokka 10??? Eg tenkjer enno .... Eg nektar å gje opp ;)

    SvarSlet
  11. Sikke skønne ting du har kreeret, virkelig flot. Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  12. Et flott bidrag til konkurransen :)
    Ha en fin søndag videre :)

    SvarSlet
  13. wauw hvor er det flotte ting du har lavet! Hyggeligt at hilse på dig i går til convention!

    SvarSlet
  14. Hold da helt op det er da godt nok blevet flot og anderledes... meget lækkert papir du har brugt.

    SvarSlet
  15. Kanonflott siste bidrag til Timeglasset, må si du er både kreativ og effektiv:) Jeg har brukt lang tid på å tenke, men er i gang:) Klem Hege.

    SvarSlet
  16. Mere WOWerri hvor er du kreativ, skønne jule ting, son enhver værtinde ville blive glad for. knus morkaren.

    SvarSlet
  17. Uha hvor er det fine ting....

    SvarSlet
  18. hvor er det flot lavet :)

    SvarSlet
  19. super super flot bidrag til AS timeglas, lækre farv er og så flot med de flotte blomster

    SvarSlet
  20. Waw hvor er det 3 flotte scrapsager du har lavet, så smukt lavet:)
    Også lækker sager du fik købt i convesion, blev der noget til de andre, ha ha.

    SvarSlet
  21. SMUKT SMUKT SMUKT...super flot Pips!! Jeg kan sørme godt forstå du må lave et langt indlæg om disse ting, da de virkelig er SÅ flotte. Jeg er sikker på du vinder ;-) Tak for at du viser dine indkøb fra i lørdags, jeg har også selv opgivet at have kamera med, da jeg altid glemmer at tage fotos. Det var rart at hilse på dig igen og forhåbentlig skal vi snart "slå hovederne sammen" igen :-)

    SvarSlet
  22. Ja, det er jo ikke nem at se, at det er de samme ting... super smukke og kreative indpakninger i skønne farver.
    Ha en rigtig god aften, knus

    SvarSlet
  23. Den vinflasken var bare nydelig.
    Klem

    SvarSlet