lørdag den 15. september 2012

Vi vil se blomster....!!

Der er lige lagt en ny udfordring ud på Card and Scrap bloggen, denne gang vil vi se blomster på Jeres bidrag.
Vi i Design Teamet har fået materialer fra en Swirlydoos månedspakke, Swirlydoos er nemlig en af vore sponsorer i denne måned. Den anden sponsor er Digital Paper Shop der laver de fineste digitale motiver.

Jeg har jo tidligere abbonneret på Swirlydoos månedspakken og derfor havde jeg faktisk netop dette kit liggende - og kunne bruge af mine egne materialer også.
Jeg har lavet et LO denne gang - til Bryllupsalbummet jeg er i gang med.
Papiret er fra Kaisercraft.
 Kamé og ramme er købt på eBay
 Blomster fra Wild Orchid og Prima, og swirls fra Prima
 billedet er stanset ud med Nellie Snellen dies. Bogstaver er Websters pages "Storyteller"
 Englebassen er skåret ud af et andet stykke Kaisercraft papir
 det samme er duen.
Smut ind forbi Card and Scrap bloggen og se bidragene fra de andre DT piger - og lad dig inspirere til at deltage i udfordringen.
---
Jeg har den sidste uges tid faktisk ikke været rundt på blogbesøg - min pc er blevet formateret, og jeg får ikke scrappet *GG*.
Men jeg vender frygteligt tilbage lige pludselig.
Lige nu er jeg nok på vej til Esbjerg hvor der skal scraphygges med søde piger hele dagen :)
Så måske får jeg lavet lidt at vise på bloggen.
God weekend.
Knus.

14 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et flot bidrag. Fortsat god week-end.

    SvarSlet
  2. Så smukt Pips, du kan da også finde de rigtige udklip at sætte sammen så det går op i en højre enhed, det hele er perfekt. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Hvor er det yndigt!! Så fine detaljer og så romantisk!!

    Fortsat god weekend og knus :)

    SvarSlet
  4. Lækkert Lo med så fine blomster og en fin Kamé
    Håber I får en rigtig hyggelig dag, knuss

    SvarSlet
  5. Super flot LO - mange fine detaljer
    Håber du har haft en god tur til Esbjerg
    God weekend

    SvarSlet
  6. Nyyyyyydelig:)
    Så lekkert. Herlig pyntet.
    Ha en fin kveld.
    Klem Connie

    SvarSlet
  7. waw hvor er det smukt, så lækkere detaljer. Jeg må da se at komme igang med blomster, så jeg kan deltage, men lige nu er det jo herrekort:)

    Ja det var godt jeg fik den sille,
    jeg er ved at være helt skrap til den:)

    Knus

    SvarSlet
  8. Wow, lækkert kort, Dorthe. Elsker det papir fra KaiserCraft. Flot detaljer du har på kort.

    Frist næsten til at deltag på Card and Scrap, elsker jo blomster.

    Ha en god weekend, Dorthe.

    SvarSlet
  9. Igen fantastisk flot og så fine detaljer, du er super dygtig.

    SvarSlet
  10. Fantastisk sødt layout og igen med det romantiske tema. Det udstandsede foto er bare så god en ide.

    Tak for en dejlig dag fra en af de søde piger du har været sammen med i Esbjerg i dag.

    God søndag herfra.

    SvarSlet
  11. SÅ sødt og romantisk - og igen med alle de fine detaljer. Dem er du jo en sand mester i ;)
    Håber du havde en go' dag i Esbjerg igår - og ha' en skøn søndag :)

    SvarSlet
  12. super flot med mange smukke detaljer, jeg håber du får scralysten tilbage
    God søndag til dig
    knus Pia

    SvarSlet
  13. Waue SUper smukt, meget lækkert og gennemført.

    SvarSlet
  14. Super flot og romantisk. Har godt luret lidt på digi papir, skulle måske bare hoppe ud i det. God søndag

    SvarSlet