mandag den 17. september 2012

Ternet kort...

Dette er et kort jeg lavede til torsdagsscrap for et par uger siden, jeg havde bare glemt det - hihi.
Papiret er vist fra en Websters pages 6 x 6 stack. Fuglen er fra Digital Paper Shop, og så har jeg lavet et tag i kvistkarton med en Marianne dies.
Blomsterne byttede jeg mig til ved Hanne (Scrapbillund) jeg havde nogle andre hun lige kunne bruge - hehe... Det er jo en af de hyggelige ting ved sådan en scrapklub.
 Lige et close-up af de fine hjemmelavede roser fra Hanne.

I aften skal jeg have lavet et enkelt bestillingskort. Skal du scrappe?
Tak for besøg og hyggelige kommentarer.
Knus.

16 kommentarer:

  1. Hvor er det sødt Pips, det er da ikke et julekort vel? fine blomster Hanne har lavet, og den ternede baggrund minder mig om min mors hyldepapir, sådan noget brugte man i gamle dage. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Hvor er det et flot kort, flotte blomster og skønt papir.
    Jeg tror ikke jeg skal scrappe, har haft en travl dag, så jeg tror desværre ikke jeg kan finde noget overskud til at scrappe.
    Håber du får en rigtig hyggelig aften, rigtig god forøjelse:)

    SvarSlet
  3. Super flot kort du har lavet. Hav en god aften.

    SvarSlet
  4. Super flot, mange fine detaljer, vi ses torsdag

    SvarSlet
  5. ternet og PRIKKET, super sødt kort

    SvarSlet
  6. Det er rigtig flot, jeg er vild med det papir du har brugt og din rose er super flot, smukt kort.

    SvarSlet
  7. lækkert kort, i dejlige farver.

    SvarSlet
  8. Rigtig sødt kort.. og håber da jeg får scrappet lidt i dag... hi hi

    SvarSlet
  9. Nydelig kort, og lekkert pyntet :)
    Ønsker deg en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlet
  10. Så nydeligt et monokromatisk kort... smukke blomster du har byttet dig til.
    Ha en fin dag, knus

    SvarSlet
  11. Skønt kort du har lavet - og jeg er enig med dig i, at der er mange muligheder i sådan en scrapklub ;)

    SvarSlet
  12. Skønt kort. Jeg har noget lignende papir, så det kan være jeg bliver inspireret. Har i øvrigt også nogle lignende blomster - bare i hvidt. Gad vist om de ikke kunne farves med glimmermist?

    SvarSlet
  13. Superflot kort og så med den die....Den har jeg da også et eller andet sted. Den skal vist findes frem til et lift...
    Flotte bytteblomster du fik. Og så er du knaldgod til at kombinere dem.

    SvarSlet
  14. Hvor er det fint med det ternede papir og roserne er super flotte :)
    ja måske skal der scrappes lidt i aften - hvis ikke sofaen overmander mig *G*

    SvarSlet