fredag den 7. september 2012

Omsider et LO igen.

Til Scrapklubben i aftes havde jeg pakket ikke mindre end 3 kits til LO. 
Men det blev kun til et enkelt jeg fik lavet - og et kort.
Jeg er kørt lidt fast i albummet med 9" x 12" LO - men det skal nu nok blive færdigt inden alt for længe - jeg venter bare på lidt flere billeder også :).
Så denne gang valgte jeg at lave et LO i 30 x 30. Så kan de få en ramme og hænge det op hvis de vil.
Papiret jeg har brugt er fra en paper pack der hedder Wellington.
Detaljen med snoren rundt om billedet så jeg på Pinterest - og det synes jeg altså er ret sejt :)
 Små tøjklemmer til at holde lidt sammen på snorene.
 Hjemmelavede blomster og Cheery Lynn bladswirl i mini.
 "Snøreliv" fra Dusty Attic - det fik gulddabber (og jeg fik skældud fordi jeg larmede - hahaha)
 Prima alfabet - det er et af mine favorit alfabeter - og jeg har det i flere farver :)
 Endnu flere hjemmelavede blomster, en stor charms og et Shabby chic vindue.
Jeg fik også lavet et enkelt kort - men det kan I se en anden gang.
Husk at deltage i min Candy HER
God Fredag og snart Weekend.
Knus.

17 kommentarer:

  1. Hold op hvor har du mange fine detaljer med på layoutet! :)
    Jeg kan super godt li' snoren omkring billedet og de små klemmer.
    Ha' en skøn weekend :)

    SvarSlet
  2. super flot lo med mange fine detaljer , supert med "syningen". ja min tid kommer nok i starten til at være Mollys det er nok mere tidskrævende end en baby men vi glæder os til søndag.
    du må også have en god weekend
    knus Pia

    SvarSlet
  3. WAUW det er bare smadder flot Dorthe, virkelig elegantog fyldt med så fede detaljer overalt. Jeg er sikker på, at de blir helt vilde med det her LO.
    Fantastisk flot arbejde her.
    Há en rigtig god week-end alle sammen.

    SvarSlet
  4. Hvor er det et super lækkert LO du fik lavet. Flot papir og masser af lækre detaljer.

    SvarSlet
  5. Hvor er det flot. Kan godt lide den måde du har lavet kanterne på.

    SvarSlet
  6. Super lækkert LO med nogle fede detaljer. Klart at du kun fik lavet et, du skulle vel også snakke hihi! ;) God weekend!

    SvarSlet
  7. WOW hvor er det flot Pips, og hvor er der mange seje detaljer, der gør det både romantisk og sejt på samme tid ◕‿◕

    SvarSlet
  8. Superlækkert layout. Er ret vild med snoren om billedet.
    God weekend

    SvarSlet
  9. Smukt, jeg er vild med dine hjemmelavet blomster, de er så flotte.

    SvarSlet
  10. Hvor er du utrolig, du kan både hyggesnakke og lave et kunstværk på samme tid, og jeg elsker også at støve rundt efter ider på pinterest. knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Sååååå stilig LO.
    Utrolig mange fine detaljer her:) Barre lekkert.
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlet
  12. århh super skønt LO hold helt ferie det er lækkert med alle dine søde detaljer og finurligheder.

    SvarSlet
  13. Hvor er det smukt. Og hvor har du altså fået meget sat på sådan en enkelt side. Ufatteligt !
    Og så er alle de spændende ting du har, altså så fine at se på.

    Rigtig god weekend herfra.

    SvarSlet
  14. Rigtig sød idé at give dem det til at kunne hænge op :)
    Kan godt li´du har indrammet ægteparret med tråd :)

    Har modtaget min gevinst fra dig idag :)
    Tusinde tak for den og tak for chancen for at vinde, det var super hyggeligt ;)

    Fortsat god weekend :)

    SvarSlet
  15. gode detailer - flot og andelsedes!
    Flot effekt med "snøreliv" og utolig flotte blomster, som passer rigtig godt til anledningen.

    SvarSlet
  16. Du er simpelthen en knag til de der romantiske LO'er - det er bare så fint, så fint.

    SvarSlet
  17. Hvor er det smukt, super detaljer:)

    De 3 kort i det forrige indlæg er så smukke. Håber snart du får noget energi til scrap....så der er en masse der kan få glæde af alle dine smukke kort:)

    SvarSlet