søndag den 16. september 2012

Og Vinderen er......:

-
-
-
-
-
-
Ja det er jo i dag jeg skal trække en vinder af min lille Candy - det havde jeg næsten helt glemt.
---
Jeg fik lige besøg af en veninde til en kop kaffe, og da jeg så kom i tanke om udtrækningen fik hun lov at være lykkens pamjulefis eller hva det nu hedder :)
---
Men først skal I se nogle af de kort jeg fik lavet i Esbjerg til scrap i går.
De er til OSH - så nu håber jeg at der må være lametta på ...? hihi... ellers må Berit have dem til cancerkort.


I dag har jeg haft gæster hele dagen til nu - jeg havde inviteret min gamle far på frokost - og det endte med at Søster, svoger og 3 nevø/niecer også kom - hihi... så hyggeligt.
---
Nå men ..... det var den vinder vi kom fra....
Vinderen blev
-
-
-
-
-
-
-
-
Connie

Vil du sende mig din adresse på:  pabst1@bbsyd.dk så vil jeg sende en lille pakke afsted mod Norge en af dagene.

Forsat god Søndag derude i blogland.
Knus.

13 kommentarer:

  1. stort tillykke til Connie i Norge

    SvarSlet
  2. Det må jeg nok sige, hold da op så mange kort du har lavet til et godt formål, de er vel nok flotte.
    God søndag aften

    SvarSlet
  3. Sttoort tillykke til Connie..
    Hvor hyggeligt med gæster der liige kunne hjælpe til :)

    SvarSlet
  4. Først og fremmeste tillykke til Connie fra Norge, og sikke mange flotte julekort du har lavet, Du har jo det "peberkage" stemple og det du har med den syngene nissedreng er så skønt. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Rigtig hjertelig tillykke til vinderen :)
    ..hvor er det nogen skønne julekort du fik lavet :)

    SvarSlet
  6. Tillykke Connie .. lækre sager du har vundet :) og dejlige julekort du har lavet, Dorthe!

    Knus :)

    SvarSlet
  7. Hurra!
    Nå ble jeg overasket og glad:))
    Tusen tusen takk Dorthe.
    Sender deg en mail med adressen min:)

    Så produktiv du har vært i helgen, så mange fine julekort:)
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlet
  8. Tillykke til Conni og sikken nogle skønne kort

    SvarSlet
  9. Hvor har du dog været produktiv og dejligt med nogle kort til et godt formål. Tillykke til Connie!

    SvarSlet
  10. Tillykke til Connie, hvor er hun heldig:)
    Rigtig fine jule kort du har lavet til OSH:)

    SvarSlet
  11. Tillykke til vinderen. Heldige dig. :-)

    SvarSlet