lørdag den 1. september 2012

Ny udfordring

Godmorgen derude i blogland.
---
Uha det bliver ikke til meget Scrap for tiden her hos mig. Men i dag er der en ny udfordring inde hos Card and Scrap og dertil har jeg lavet dette bidrag.
Papiret er fra Marianne Design, det er bamsestempel og blonde også - og så har jeg brugt en Marianne design dies til at indramme billedet fra Digital Paper Shop.
 Vi er sponsoreret af Marianne Design 
Sponsor
Sponsor
til denne udfordring.
 Her et par close up.

Kig forbi hos Card and Scrap og se de lækre DT bidrag - og lad dig inspirere til at deltage i vor udfordring.
Rigtig god Søndag. (Ha ha ... jeg er vist for langt fremme i kalenderen! - God Lørdag/Weekend)
Knus

20 kommentarer:

  1. Rigtig sødt kort...Go' lørdag...

    SvarSlet
  2. Super sødt kort - som sædvanlig ;)
    Ha' også den dejlig lørdag/weekend :)

    SvarSlet
  3. Rigtig sødt kort med søde stempler også.

    Jeg mente, du skulle af med bilen, da din søn skulle læse.....men det blev åbenbart ikke aktuelt. Men godt du stadig er motoriseret.....

    God weekend herfra.

    SvarSlet
  4. Et rigtigt fint kort ... så sødt med stemplerne og den flotte die.
    God weekend til dig også, knuss

    SvarSlet
  5. Nuttet bamsestempel "det ligner min fætter" siger Fifty =0). Tak for dit spørgsmål - kort generelt er ikke for sent at modtage til Convention - men lige præcis julekortene kniber det meget for mig at få pakket, hvis jeg får alle de sidste til Convention - da det er få dage før flyet afgår.

    SvarSlet
  6. Rigtig sødt kort. De bamser og det lille billede i rammen er også bare sssssåååååååååå cute, og du har passet det hele sammen rigtig flot. Rigtig flot arbejde her.

    SvarSlet
  7. Sødt kort med dejlige detaljer.

    God weekend :)

    SvarSlet
  8. Rigtig sødt kort du har fået lavet. Fortsat god week-end.

    SvarSlet
  9. Sødt kort med dejlige detaljer

    SvarSlet
  10. Nydelig kort!
    Lekre farger og pynt:)
    Ha en fortsatt fin helg, klem:)

    SvarSlet
  11. Sikke et fint kort du igen har lavet. De bamser er da bare så søde - både de stemplede og metalbimsen.
    Også god søndag til dig i morgen.

    SvarSlet
  12. Endnu et sødt kort, med fine detaljer, fra din hånd

    SvarSlet
  13. Hvor er det et flot kort, sød bamse og lækker papir:)

    SvarSlet
  14. Og god søndag....håber du får tid til at scrappe lidt:)

    Knus fra hende den små tosset:)

    SvarSlet
  15. Hei hei.'
    Så lekkert kort, og så herlig dies.
    Ønsker deg en fin søndag.
    Klem Connie

    SvarSlet
  16. Smukt kort og den blad die, er jeg blevet noget forkølet på :0) God søndag

    SvarSlet
  17. Nydelig kort!
    - liker så godt den bladpunchen du har brukt!

    Klem

    SvarSlet