onsdag den 26. september 2012

Inspireret fra Pinterest

Jeg synes der er fantastisk meget inspiration at finde på Pinterest. Og det er også der jeg har fundet inspiration til dette kort.
Da det er til sølvbryllup er det holdt i grå/sølvfarver og hvidt.
 Og jeg fik endelig brugt min gamle Fleur de Lis dies fra Spellbinders igen.
 Blomsterne fik jeg i en månedspakke fra Swirlydoos engang - og bladene i sølv og hvidt er lavet med Nellie Snellen punch.
Teksten har Jane fra Scrap klubben lavet.
Uuuhhh hvor jeg glæder mig til efter fredag - så er jeg færdig med at rende i byen både fredag og lørdag i hver eneste weekend - haha - og så er der forhåbentlig bedre tid til Scrap  og blogbesøg igen.
---
Tak for alle Jeres dejlige kommentarer.
Knus.

19 kommentarer:

  1. Flot kort med en superfin baggrund.

    SvarSlet
  2. Som altid et flot kort fra din hånd - selv om man jo skulle tro, at den ryster lidt ovenpå al den bygang ;)
    Det er egentlig sjovt, for uanset hvor mange nye ting man køber, er der altid noget man vender tilbage til, ikke?
    Kan du ha' en god aften derude i blogland.

    SvarSlet
  3. Lækkert kort Pips, jeg elsker også min Fleur dies, og passer godt på den, men glemmer bare at bruge den - den er ellers meget anvendelig til mange varianter !
    Ha' en god aften !
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  4. Smukt kort - og godt du fandt den gamle die frem igen, den er rigtig fin :)

    SvarSlet
  5. Jammen, altså, hvor ER det smukt. Skønne farver og en lækker die.
    Håber at få et glimt af dig på Convention:)
    Karin

    SvarSlet
  6. HØRT HØRT...Pinterest er fantastisk!! og det er dit kort sørme også! Hold da op hvor er det flot og sikke godt det dog passer til et sølvbryllupspar :-)

    SvarSlet
  7. Wau...Så flot og så elegant.
    Super baggrund - og så de sølvblade. Den ide har jeg da aldrig fået...Jeg må mangel nogle brikker...hæhæ.

    SvarSlet
  8. Hvor er det elegant, ja jeg henter også meget inspiration på pinterest, en skøn ide, både ens egen side men også alle de andres. Knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Det er da godt nok et total-flot kort.... mums..

    SvarSlet
  10. Hvor er den dog smuk, ja der finder man meget inspiration

    knusss

    SvarSlet
  11. Smukt kort og skønne blomster.

    SvarSlet
  12. Hvor er det smukt.. og sikke en lækker die. Ha en god aften, knus

    SvarSlet
  13. For et nydelig kort! Lekre farger og romantisk og elegant! :)

    Klem, Anne.

    SvarSlet