fredag den 21. september 2012

Igen et LO fra mig.

I aftes i scrapklubben blev det igen til et LO.
Det er lavet til måneden skitseudfordring hos Dusty Attic
Papiret er fra The Scrap cake.
Her er skitsen jeg har brugt

September 2012 Sketch

Metaldimserne med ordene Live - Wish og Hope er fra Tim Holtz
 Urskive og de grønne blade er fra Dusty Attic, de store roser er fra WildOrchid, de små hvide roser er fra ScrapbookFun og skeletbladene er købt i genbrug.
 Den smukke blå blomst er fra Prima, bregnebladet er Dusty Attic, det er en af mine absolutte favoritter!
 Og sørme også en sommerfugl fra DA.
 Sløjferne er lavet med noget bast gavebånd.
 Flere blomster fra Prima og WO - og et af mine nyindkøbte spejle, og en anden favorit.. fuglen fra Primas Shabby chic serie.
 I aften skal jeg til Vinsmagning og gourmetmiddag sammen med en veninde - namme nam det glæder jeg mig til. I morgen står den på 50 års fødselsdag - huuha - det bliver en hård weekend.

Og forresten - Tak for alle de søde kommentarer om mine metaldimser i sidste indlæg, jeg kan desværre ikke hjælpe med links da tingene er købt på forskellige auktioner på eBay, og de er jo ovre nu.
Men jeg plejer at søge på charms og altid med søgekriteriet "free shipping" - jeg kan dog husk at sælgeren til de fleste af de ting jeg viste i indlægget hedder noget med La-lang ...???

God fredag og snart weekend til jer.
Knus

19 kommentarer:

  1. Super lækkert LO

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  2. det er et rigtig flot lo med mange lækre detaljer

    SvarSlet
  3. Super lækkert Lo med en masse flotte detaljer, som du er mester i. Det udskårede papir på baggrunden... er det lavet på en Cameo eller har du lavet det i hånden.
    Ha en god weekend, knuss

    SvarSlet
  4. Rigtig fint lo... og go' weekend til dig...

    SvarSlet
  5. Super lækkert LO igen med en masse detaljer... Go' weekend

    SvarSlet
  6. Kanon flot LO. Og sikken en masse lækre detaljer.

    SvarSlet
  7. Hvor er det fint med mange små finesser og flotte farver. God weekend

    SvarSlet
  8. Super flot, dog endnu flottere i virkeligheden, havde jo fornøjelsen af at sidde tæt på i aftes. God weekend...pas nu på!!!!!!

    SvarSlet
  9. Hvem skulle tro den skitse kunne blive så smuk, den skal bare engang i gennem dine hænder. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. Super flot LO fra din hånd igen, den blev ikke lavet uden eder - hi hi
    God weekend

    SvarSlet
  11. Super lækkert LO med fantastiske detaljer. God week-end.

    SvarSlet
  12. Skøn LO - sig mig får du slet ikke snakket til de scrapaftner, siden du kan nå så meget scrap ;)
    Håber du får en god weekend.

    SvarSlet
  13. Hvor er det et smukt LO, endnu et:)
    super lækker detaljer, hvordan har du lavet den udskæring, du har i baggrunden?
    Håber i du har for ondt i håret på søndag:)

    SvarSlet
  14. Rå lekkert:)
    Nydelig LO, og så vakkert pyntet.

    Ja jeg embosser mine kort/ark selv:)
    Håper pakken min kommer i dag. Skal gi beskjed da den kommer.
    Ønsker deg en fin og stressende helg.
    Klem Connie

    SvarSlet
  15. Lækkert LO og flot brug af skitsen!
    God weekend.

    SvarSlet