lørdag den 8. september 2012

Et storkepar.

I sommers da jeg var i Jyllands mini zoo skød jeg dette billede af storkene.
Jeg er vild med det billede, og selvfølgelig skulle det scrappes.
Nu har jeg endelig fået scrappelysten tilbage og i går fik jeg lavet dette LO.
Faktisk har jeg brugt både gesso og modeling paste på det - og det passer ellers slet ikke til mit temperament - det skidt skal jo tørre - og så skal jeg VENTE!.!.! *gys*
Papiret er fra The Scrapcake.
 Og her er de så - mine yndlingsbogstaver!! De er fra Digital Paper Shop og kan købes HER Til dem har jeg været på jagt efter en punch i 20 - 22mm og nu har Gitte fra Hobbyboden endelig fundet den til mig - og seeeeee .... er de ikke bare fine?
Punchen jeg fik er perfekt! Den laver en ganske tynd hvid kant omkring bogstaverne der gør at jeg kan sværte kanten i en farve der passer til det jeg laver med dem.


Jeg fandt den gamle sang Stork, Stork, Langeben på nettet - printede den på alm. kopipapir - sværtede med old paper og laminerede. Den synes jeg passede fortrinligt her.
 Storken som vel egentlig er en trane (haha) er fra Dusty Attic, den fik en omgang gesso, rød acrylmaling og sort sværte - det smager da lidt af stork! :)
 Jeg brugte negativen til et udstanset Tim Holts træ som maske til mit modeling paste.
 Den store blomst er hjemmelavet, den lille fuglerede er fra Dusty Attic, de forskellige grene fik jeg af min søde kollega Laila for nylig.
 Og når man leger med storke må der være en frø :) - den putter sig under den store blomst.
 En lille flaske med små ravklumper - egentlig ikke fordi det passer på et storke LO - mere ... bare fordi ...?
 Hjørnerne har jeg fået af Lonnie i en swap engang. De har fået lidt sværte og en stor halvperle.

Dagen i dag er stort set afsat til Scrap - jubiiii. Jeg har nogle DT opgaver der skal laves - og hvem ved ... måske når jeg endda mere.
Rigtig god weekend til Jer. Og tak for besøg og dejlige kommentarer.
Knus.

26 kommentarer:

  1. Det LO er bare overcodyl Dorthe, simpelthen så flot. Vi plejede at ha et storkepar boende her på toppen af skorstenen pådet gamle mejeri, men desværre kom det også til en ende for få år siden, de havde ellers været her i rigtig mange år, og jeg husker helt tilbage som barn, hvordan de altid spankulerede rundt på engen, men nu er det så desværre også bare et minde, som så meget andet nu om dage, men det satte helt sikkert gang i tankerne at se det her flotte kunstværk.

    SvarSlet
  2. Superflot layout!! Sikke mange og flotte detaljer!! Jeg er heller ikke god til at vente på tørretid - så jeg bruger tit min varmepistol for at komme videre i processen :D

    Ha' en god weekend.

    Knus :)

    SvarSlet
  3. WOOOWwwwoooowwww..!!
    For et smukt LO..
    Sikke mange lækre detaljer du har fået med..
    og sjovt med ravflasken :)


    Tak for kikket med hvad du skulle bruge den efterlyste punch til- det jo super smart så kan du lave dine egne bogstaver både med sværte og glossy accent.. fedt..

    Fortsat god weekend :)

    SvarSlet
  4. lækkert lækkert Lo og dejligt du fik fat i den punch. super sødt med stork og tekst og den flyve jo over hav og land hvor der er rav og..nå men super flot..you get my drift..hav en skøn weekend

    SvarSlet
  5. Wauw...så lækkert Dorthe. God weekend

    SvarSlet
  6. Woooow for en jobb og for et fint oppsett.
    Rå lekkert. Utrolig mange fine detaljer du har fått med.
    Ha en fin lørdag.
    Klem fra Connie

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare superflot. Fortsat god week-end.

    SvarSlet
  8. Super flot lo! Så lækre detaljer

    SvarSlet
  9. Hvor er det flot, det er et rigtig Pips LO, helt igennem, og jeg kan godt forstå den lille frø gemmer sig under den smukke blomst. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. super flot lo med fede detaljer , nej det gesoo og maling er heller ikke til mit temperament men lækkert ser det ud
    Du må hygge dig med scrap og have en god weekend
    knus pia

    SvarSlet
  11. Skønne detaljer - og vildt mange af dem! ;)
    Jeg er imponeret over så meget du kan få med uden det virker overfyldt..smukt arbejde! :)
    De dersens bogstaver er super fine - og så sammen med din nye punch :)

    SvarSlet
  12. Hvor er det smukt... lækre farver og utrolig så mange små fine detaljer du formår at få med.
    Ha en go weekend

    SvarSlet
  13. Så nydelig LO!
    Masse flotte detaljer og lekre farger:)
    Ha en fortsatt fin helg, klem:)

    SvarSlet
  14. Hvor er det super flot med masser af detaljer og flotte farver. Nåhh det var sådan du skulle bruge punchen du søgte, ja man har jo fulgt lidt med ;-) God weekend.

    SvarSlet
  15. Jeg skal da love for at din scrappelyst er tilbage for fuld tryk.
    Så vildt fedt et LO med så mange detaljer, at det er utroligt hvordan du hitter på det hele.
    Nu forstår jeg din iver efter den runde punch. Det er bare nogle flotte bogstaver du nu kan lave.
    Sjovt at se sangen fra De Små Synger. Den har jeg ikke set/hørt længe.

    Ved du godt, at små grønne frøer er godt for børnetallet ?
    Jo, for når der er små frøer nok kommer storken - og det er jo den, der har de små babyer med. hihi.

    God søndag og scrappelyst.

    SvarSlet
  16. Helt fantastisk LO du har fået lavet... sidder bare her og nyder billederne...

    SvarSlet
  17. Flot layout. Det har da været ventetiden værd. superflotte bogstaver der kom ud af det =D

    SvarSlet
  18. Nøj, hvor er det et superflot LO, det har jo en helt fantastisk detaljerigdom - jeg er vild med den gamle sangtekst, du har puttet ind under, og de bogstaver er superfine, så godt du fik skaffet en punch.
    Jeg har lige svaret dig ang. hvid sværte på min blog i dag.

    SvarSlet
  19. Virkelig flot LO. Du har ret de bogstaver er rigtig fede. Ha en god dag!

    SvarSlet
  20. Hvor er det bare smukt! Super skønne detaljer og de er da for fede de bogstaver. Jeg elsker at lege med gesso og paste, men du har ret i at det er svært at være tålmodig hihi!

    SvarSlet
  21. Super lækkert LO med mange fede detaljer. Selvom gesso og maling skal tørre giver det nu et flot look....så engang imellem må man "trykprøve" tålmodigheden:-)))
    God mandag til dig:-)))

    SvarSlet
  22. Det er super flot det du har lavet, godt scrap lysten er komment tilbage til dig - perfekt

    SvarSlet
  23. Wauw - det er bare superflot. Sikke mange flotte detaljer. Lækre bogstaver, du får lavet med din nye punch.

    SvarSlet
  24. waw hvor er det gennemført, fantastisk og totalt godt lavet.
    Det fortæller jo en hel historie waw waw waw. Dejligt at du har fået din scraplyst tilbage, det er der vidst ingen der er i tvivl.
    Du har virkelig lavet et LO til 12 et kæmpe 12 tal

    SvarSlet
  25. Takk for at du deltar i min blog Giveaway.
    LYKKE TIL!
    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  26. Skønt og sikke mange fantastiske detalje, det er super flot.

    SvarSlet