onsdag den 19. september 2012

Et julekort samt lidt indkøb

Et enkelt julekort er det blevet til de sidste dage.
Til dette har jeg brugt ternet papir fra KarenMarie klip.
 De smukke hvide blomster har jeg købt hos Unik Scrap, metaldimsen med perler er fra en halskæde.
 Det supersøde lille hjertestempel er et af de nye julestempler fra Inkido.
God jul stemplet er Orion design.
 Motivet er fra Digital Paper Shop - jeg elsker de søde motiver fra Janets lækre etsy butik.
Jeg har givet kanten lidt guld glimmer.
Og så har jeg været på "skattejagt" på eBay - hihi...
Det er ren hygge at surfe rundt efter noget lidt anderledes pynt - og her er hvad der foreløbig er landet i min postkasse.
 Urene med eiffeltårn, fugle eller andet pynt er SÅ seje! Dem er der flere af på vej.
 Og se lige disse spejle - de er da lige til et tøse LO ... me like!
 Små superfine skeer der er perfekte til babykort.
 og en ordentlig portion messing tal :) - Lækre fund jeg glæder mig til at bruge på fremtidige projekter.

Tak for besøg og søde kommentarer.
Knus

19 kommentarer:

  1. Fint kort og skønne indkøb!!
    Jeg er da vild med det lille hjertestempel. Det bliver vist nødt til at komme på ønskesedlen :)

    Knus :)

    SvarSlet
  2. avv altså Dorthe, sikken nogle fede metaldimser virkeligt skønne til lo og kort, hvad har du dog søgt på på ebay ? og dit jule kort er bare så julet..

    SvarSlet
  3. Nøøjj nogle lækre sager, hvordan søren finder du dem??
    Måske du vil dele et link??

    SvarSlet
  4. Skønt kort, dejligt papir og så nogle meget smukke blomster, den tekst er da helt fantastisk.
    Det er noget meget fint pynt du har fundet, det er jeg da helt vild med, godt købt.

    SvarSlet
  5. Så søtt kort.) herlig motiv:)
    Mye lekkert du har handlet. Mye av dette her jeg Ikke sett før.
    Ha en fin ettermiddag.
    Klem Connie

    SvarSlet
  6. Sikke et sødt julekort, og jeg troede de hjerter var på papiret, så jeg sad og gloede og tænkte: hvor er det hjertestempel, den der "smykkedimst" er da også fin, det er med at bruge hvad man har, og alle dine fine indkøb er så skønne. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Rigtigt søde julekort med fine detaljer.

    Wow, nogle lækker charms, især urerne.

    SvarSlet
  8. Det er godt nok et flot julekort, og jeg tilslutter mig koret omkring det lille hjertestempel, det er såååå sødt!
    Det nye dims , wauw, siger jeg bare - er helt vild med de små spejle, du er nu også en ørn til at finde de gode ting.
    Kan du ha' en hyggelig aften.

    SvarSlet
  9. Sødt julekort og lækre dimse-ting.

    SvarSlet
  10. nåååå, hvor er det fint, dit julekort. og fede dimser...

    SvarSlet
  11. Sødt kort og lækkert "dims"

    SvarSlet
  12. Super sød julekort
    Skønne dimser du har købt

    SvarSlet
  13. Det er et sødt julekort og skønne køb.

    SvarSlet
  14. Du er bare super godt til at finde de flotte ting... og et rigtig flot kort du har fået lavet

    SvarSlet
  15. Åhhh et søde julekort.
    Sikke dog noget lækkert dimse guf du har fundet.

    SvarSlet
  16. Meget flot julekort og lækker pynt du har købt... det kan man jo altid bruge mere af... hi hi

    SvarSlet
  17. Rigtig flot julekort, med mange lækker detaljer , som altid:)

    waw waw waw nogle lækker sager du har købt på e-bay.....det er da helt vildt. Øv at jeg ikke kan finde ud af det

    SvarSlet
  18. Hvor er det et smukt kort i skønne farver og så sødt et lille stempel. Dejlige "Pips" indkøb
    Ha en fin dag, knus

    SvarSlet
  19. Alle tiders kort her, virkelig flot arbejde, det er helt sikkert. Har lige surfet gennem alle dine flotte indlæg her, efter vi kom hjem fra en måned i USA, og der er da godt nok sket noget herhjemme, mens vi har været væk, og hold da helt ferie for flot arbejde alle vegne. Godt gået og nogle fede indkøb også.

    SvarSlet