mandag den 3. september 2012

Da Dronningen smuttede forbi....

Var jeg så optaget af hestene at jeg ikke fik et billede af hende - haha...
Men hestene var flotte.
 Og det var selvfølgelig Prinsen der sad i den side af kareten jeg bedst kunne se - æv.
 Men mellem Billund og Grindsted skød jeg dette billede - og NEJ jeg overhalede dem ikke.
Her er køretøjet :) Det er da en Øse hva?
 Og en af dem der sidder foran i Daimleren.
 Og så fik jeg da omsider et skud af hende selv - hun bruger IKKE den røde løber - haha.

God mandag videre.
Knus.

14 kommentarer:

  1. så smukke billeder og ja hun er måske bange for at falde i den røde løber
    knus Pia

    SvarSlet
  2. hvor er det bare nogle smukke billeder... ind til scrappladsen og igang :-)

    SvarSlet
  3. Sikke da flotte billeder. Og du var godt nok tæt på. Både heste og dronningen !
    Vi så faktisk Dannebrog i Vejle Havn i dag, og fik at vide, at det var et uofficielt besøg.
    Sjovt at se hvordan der blev pudset og gjort rent, mens majestæten var i byen.
    Men nu ved vi da sådan ca. hvor hun var henne.
    Dine layouts vil klæde disse fotos. Jeg har en krone der passer - hvis du mangler.

    SvarSlet
  4. Lækre billeder, du må bare i gang ved scrapborden.

    SvarSlet
  5. Det må ha været en fantastisk oplevelse. Da hun var i Kolding i tidernes morgen( pga 5 år efter fyrværkerifabrikken sprang i luften)
    da regnede det helt vildt og jeg var på arbejde så det mærkede jeg ikke meget til øv øv. Men nogle fantastisk gode billeder du har taget, der er rigtig noget at scrappe!

    SvarSlet
  6. Når du nu var så tæt på hende, skulle du da ha' inviteret hende med hjem for at kigge lidt på dit scrap, for hun er jo rimeligt kunstinteresseret, har jeg ladet mig fortælle ;)
    Gode billeder du fik i kassen, lige til et superflot kongeligt LO - glæder mig til at se det.

    SvarSlet
  7. Fine billeder du fik taget.

    SvarSlet
  8. Gode billeder, som jeg vil se frem til at se på LOer ; )
    Du må have en god aften.

    SvarSlet
  9. "Lidt kongelig har man da lov til at være" *G*...og nogen super fine billeder du fik snuppet. Så kom du bare igang ved scrapbordet ;)

    SvarSlet
  10. Ja, som Thanni skriver ... "lidt kongelig har man da lov til at være" ... flotte royale fotos. De skal vel scrappes :)

    Knus :)

    SvarSlet
  11. Skønne og minderige billeder. Ha en god aften

    SvarSlet
  12. Flotte billeder du har taget, dejligt Dronningen også kom til vores by

    SvarSlet
  13. Huskede du at neje for majestæten? godt jeg ikke var der med mine stive knæ, og jeg ved ikke hvad jeg heller ville scrappe end "de kongelige" hestene er de sødeste. knus morkaren.

    SvarSlet
  14. ihh tæt på og flotte billeder du fik

    SvarSlet