onsdag den 5. september 2012

3 Bestillinger

har jeg fået lavet - selvom det godtnok ikke bliver til meget scrap for tiden.
Det første kort skulle være med en gul bus og en rengøringsmand der ryger cerut/cigar....


Og så et kort til et Guldbryllup uden alverdens dikkedarer.
 Og endnu et kort til Guldbryllup - denne gang med navne, dato, tallet 50 og så skulle der være en ko.
Her har jeg afprøvet et par nye Marianne Design dies jeg har købt for nylig.
I dag har jeg været på posthuset og sende gevinster afsted - så nu er der håb til vinderne om snarlig modtagelse :)
Tak for alle Jeres søde kommentarer. 
Knus 

21 kommentarer:

  1. Super lækre kort du har fået lavet. Sikken en fantasi med det første. Godt klaret at få det hele med.

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er også forbløffet over det første kort, alt det du har fået med, og alligevel søde blomster, Erik bliver glad for sit kort er jeg sikker på. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Rigtig dejlige kort med fine løsninger på de forskellige ønsker....

    SvarSlet
  4. Skønne kort du har lavet.
    Det første er da bare fantastisk - alle de ting på et sølle kort, og alligevel er det blevet så flot.
    Den Marianne die på det nederste kort er vist kommet på min ønskeliste, den er bare så elegant.
    Kan du ha' en god aften.

    SvarSlet
  5. Hvor er de fantastisk flotte, er benovet over alt det du har fået med på det første

    SvarSlet
  6. Nydelige kort!
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  7. Super flotte kort alle tre :)

    SvarSlet
  8. Super skønne kort du har lavet.
    Knuzz.

    SvarSlet
  9. Woooow så Herlige bestillings kort du har laget Dorthe.
    Så nydelig alle sammen:)
    Du er så flink.
    Klem Connie

    SvarSlet
  10. Flotte kort - og flotte nye dies...nu igen. haha.
    Det sidste kort var da noget af en opgave, men du fik sandelig lavet det fint.
    God aften herfra.

    SvarSlet
  11. Flotte kort og det der herrekort er ski da bare total herligt :)

    Jeg kan desværre ikke huske navnet på den embossingfolder, du spørger til på min blog. Den er fra Sixxiz, men det hjælper nok ikke meget.

    Knus :)

    SvarSlet
  12. Du ka ski nogle ting med de forskellige kort, der er så fine hver for sig. Jeg er vild med din løsning til kortet med Erik.

    SvarSlet
  13. Ejj nogle fede kort :)
    Det vildt godt dit første kort,
    du har fået samlet alle ønskerne rigtig godt så det harmonere sammen...

    Uhh spændene at vente på posten :)

    SvarSlet
  14. Super lækre kort som altid så kreative

    SvarSlet
  15. Skønne kort, du har da også fået det hele med, flot lavet.

    SvarSlet
  16. Super flotte kort du igen har lavet, mon vores guld bryllupskort er til samme par?
    Ses i aften

    SvarSlet
  17. Super skønne kort du har lavet.
    Det første er da bare fantastisk - passer perfekt til fødselaren, tror jeg. Ha en god aften, knuss

    SvarSlet
  18. Hold da op nogle flotte kort du har lavet! Jeg er specielt vild med det første kort...genialt!! og det er sjovt at se den store forskel der på kortene.

    SvarSlet