søndag den 23. september 2012

2 kort til 50 års bilfreak

I går var jeg til en 50 års fødselsdag hos en bilnørd og han er mest til Morris Mascot.
Så da jeg fik en bestilling fra min søster på et kort til ham måtte jeg jo hitte et motiv der passede, det blev til dette kort.
 Jeg havde selv en kurv med til ham med specialøl og lidt andet godt - og dertil lavede jeg dette tag.
 selvfølgelig med lidt værktøj og tandhjul...
 og en halvrusten øse......hihi.....
I dag skal jeg på en lille tøsetur med Bodil - det sker vi får den ide, og de går altid til en Scrap butik :)
God Søndag til Jer.
Knus.

20 kommentarer:

  1. Super fine kort. Hvor skal I to damer nu hen? Er helt misundelig ;-) god søndag til dig. Kh 10na

    SvarSlet
  2. aj altså super skønt kort og det vedhæng er da bare fint, blev han ik glad for det. tøsetur, altså i er heldige at bo lige omkring...her er Sverige det nærmeste.

    SvarSlet
  3. skønt kort (den bil er for kær) og flot tag.

    God tøsetur

    SvarSlet
  4. Skønt kort og tag.
    Det lyder hyggeligt med sådanne tøseture. Er der nogle scrapbutikker der har åben om søndagen?? ; )

    SvarSlet
  5. waw hvor er det kort flot waw. Super godt gået, er total vild med det hele:)
    Også flot tag, skøøøøønne charms...waw.
    Jeg forstår ikke rigtig det med den pølsevogn og fest...men jeg er jo også fra landet:D

    God søndag:)
    Knus

    SvarSlet
  6. Flot kort og flot tag. Det lyder jo dejligt med en tøsescraptur. På en søndag =D

    SvarSlet
  7. Fine kort begge to og lyder hyggeligt med tøsetur. =0) knus

    SvarSlet
  8. Den gode Jens Erik må da været blevet glad, sikke et kort til en bilnørd, dem har jeg også et par af her i familien. scrapbutik der er åben på en søndag? det kræver en forklaring. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Skønt herrekort og flot tag også!
    Håber i får en herlig tøsetur .. dejligt med en søndagsåbent scrapbutik i nærheden :)

    SvarSlet
  10. Fedt kort med Mascotten - meeen er den nu ikke lidt lille til at kunne kaldes en bil sårn en fætter ??....*G*
    Jeg ville da osse gerne vide hvilke scrap butikker der kan tænkes at holde åbent på en søndag ?? ;)

    SvarSlet
  11. Hvor er de bare så skønne dine kort. Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  12. Flot kort og meget personligt og tag'en ikke mindst...

    SvarSlet
  13. Super flot kort og tag du har lavet

    SvarSlet
  14. Lækre herrekort og tag - du har da godt nok haft en travl weekend... håber du har hygget dig.

    SvarSlet
  15. Flot herrekort og skønt tag.

    SvarSlet
  16. Lækker herrekort med de skønne bil og et flot tag.... håber I havde en god tur.
    Ha en fin dag, knus

    SvarSlet
  17. Super sejt kort og tag! :)
    De deres mande kort er altså altid så vanskelige synes jeg! :)
    Ha' en go' uge!

    SvarSlet
  18. Super flot kort og Tag. Håber i havde en dejlig dag.

    SvarSlet