fredag den 28. september 2012

2 kort og en udfordring

I aftes var jeg i scrap klub, og det var som altid smadder hyggeligt.
Jeg fik kun lavet 2 kort denne gang - og det første her er igen inspireret - eller det er vel faktisk liftet fra Pinterest.
I dag skal jeg til Bryllup - min ældste niece skal giftes og de skal selvfølgelig også have et hjemmelavet kort.
Det kom til at se sådan ud:
Hjerterne har jeg købt i Polen, roserne nassede jeg hos Bente - hihi.

 Sløjfen har jeg farvet med glimmer mist.
 I dag er det et år siden min Mor blev begravet, jeg tager mig stadig tit i at være lige ved at ringe til hende...
Sender hende lige en kærlig tanke.
---
Og så til noget helt andet...
Ved du at der er en udfordring i gang på Inkido bloggen?
Ellers må du kigge forbi HER og læse mere om det.
Vi har også fået en ny Designer i Teamet - og hende kan du besøge HER

Jeg har lavet et par indlæg på min salgsblog med lidt forskelligt til salg, bl.a. en del hjemmelavede blomster.
Der kommer mere til salg i løbet af weekenden - så kig endelig forbi HER

God fredag derude i blogland.
Knus



16 kommentarer:

  1. Superfine kort!
    Du må have en god weekend.

    SvarSlet
  2. Vældig lækre kort Pips, og længe leve Pinterest som også er min favorit ! Ha' en dejlig weekend, jeg selv skal på fisketur i Langelandsbæltet så håber vejrguderne er med !
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  3. Sikke et par lækre kort du har lavet. De hjerter er da bare noget af det sødeste !

    SvarSlet
  4. Det er flotte kort du har lavet - og dine indkøb i Polen er bare så fine og anderledes, virkelig elegante.

    SvarSlet
  5. awww super smukke kort, de hjerter er da helt fortryllende

    SvarSlet
  6. Flotte kort begge to, men jeg ved ikke hvad der går af din blog, den hopper og danser så man næsten ikke kan nå at se alt det fine du har lavet, måske er det bare her hos mig, men jeg kan huske du (for lang tid siden)har haft et lign. problem. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Måske "kun" 2 kort, men de er blevet super flotte :)
    Hav en rigtig god weekend.
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  8. Ja, dine kort blev super flotte. Kan godt forstå at du ofte tænker på at ringe til dig mor...min døde for snart 22 år siden, og jeg savner hende!!!
    Sender dig en varm tanke, vi ses søndag eftermiddag.

    SvarSlet
  9. Rigtig flotte kort... Go' weekend

    SvarSlet
  10. 2 virkelig flotte kort! Jeg er vild med de fine hjerter og de lyserøde sløjfer på det nederste :)

    Uhh... jeg må ikke gå glip af din salgsblog!! Spændende, hvad du finder frem af godter :)

    Knus :)

    SvarSlet
  11. Super smukke kort du igen har lavet
    God fest i aften

    SvarSlet
  12. Super flotte kort....gad vide om jeg snart kan finde nogle andre ord at sige end "super flotte kort"..hi hi hi...men det er jo det de er! De hjerter fra Polen er da skønne! Jeg må altså snart et smut forbi butikken. De er da for lækre ;-)

    SvarSlet
  13. Så fine kort, og mange flotte detaljer.

    SvarSlet
  14. jeg kan ikke finde ud af det pinterest men tror jeg må give mig lidt tid til at kigge på det. Super lækre kort du har lavet, smukke begge to
    Du må have en god weekend
    knus Pia

    SvarSlet
  15. Super flotte kort begge to, de hjerter er da skønne, perfekt til formålet, god weekend.

    SvarSlet
  16. LÆkre kort du har lavet... hjerterne er så søde. Kender godt det med at ville ringe til mor... min mor døde for 4 år siden og jeg kan stadig tage mig selv i at vil ringe til hende.
    God søndag, knuss!!!

    SvarSlet