onsdag den 15. august 2012

Skal vi lege gætteleg? :)

I dag har min tæller rundet de 70.000 - og DET skal fejres! :)
Vil du lege med?
Denne gang synes jeg ikke det "bare" skulle være en Candy med en vinder.
Jeg  synes I skal arbejde lidt for gevinstchancerne, til gengæld får I flere chancer for at vinde et eller andet.
---
Jeg har fundet 15 - 20 ting. Alle tingene er scraprelaterede.
Der gættes om en ting af gangen og det skal jo ikke være alt for let.
Derfor vil jeg gerne have så mange detaljer som overhovedet muligt om den aktuelle ting - men I har kun en kommentar pr. ting.
Og det er mest vigtigt at gætte hvad selve tingen er.
Så en kommentar kunne måske se sådan ud: 
Dagens gevinst er 1 pakke, hvide blomster fra Petaloo, der er 3 blomster i pakken.
eller:
Mit gæt er 8 ark 6 x 6 papir fra Inkido - serien er "Spring Time"
Dette er kun eksempler - og jeg vil nok ikke anbefale at bruge præcis disse eksempler *G*
Du kan eventuelt også gætte på en pris - eller hvor varen er købt, størrelsen, materialet, antal pk/ps./bdt. etc., antallet af emner pr. enhed m.m. Jo flere detaljer jo bedre.
I får lidt hjælp .... eller måske gør det bare forvirringen større ..?? 
Jeg tager et meget "close up" billede af det der gættes på.
Billedet ligner ikke nødvendigvis det det er, så bare skyd løs.
Og lad os da bare tage den første gevinst med det samme.
Hvad er dette?

Den der gætter flest detaljer rigtigt om dagens gevinst vinder den selvfølgelig. Er der flere med lige mange rigtige bliver der trukket lod.
Der kan gættes indtil næste ting kommer på, dog minimum 24 timer efter dagens gevinst er lagt på bloggen.
Der er en ting der følger med alle gevinster, denne ting må der selvfølgelig også gættes på i kommentaren - og er den rigtig tæller den som et point også. Denne ting bliver ikke afsløret før alle gevinster er gættet.
---
"Mærke" kan jo også være enten hjemmelavet eller ukendt - eller lignende.
Der lægges max en ting på bloggen pr. dag - og jeg lover ikke jeg får det gjort hver dag, men alle de ting jeg har fundet kommer på.
Du behøver ikke være følger eller linke for at deltage. Du skal bare efterlade dit gæt.

God fornøjelse - og held og lykke.
Knus
Ps: Tak for alle Jeres besøg - det er dem der får tælleren til at tælle :) og mig til at blive glad.
Knus.

17 kommentarer:

  1. Hej

    Jeg gætter på en blonde.

    Hilsen Bente

    SvarSlet
  2. Abby siger Vuf vuf vuf

    Jeg gætter på det er et lækkert stykke bånd i lyseblåt med hvidt mønster på

    SvarSlet
  3. Et stykke blåt mønsterpapir der er forstørret godt op. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Sjov leg :)

    Jeg gætter på en smuk, hvid blondeblomst.

    Knus :)

    SvarSlet
  5. Jeg tror det er et stykke lyseblåt blonde - og det kunne sagtens være købt i en genbrugsbutik :)

    SvarSlet
  6. Tillykke med de mange hits her, det er flot.
    Billedet her ser for mig ud til at være et lille lyseblåt blondetag med hvidt broderet monogram på, som kan fås hos Stof & Stil. De har også nogle små hvide perler på. Så det må blive mit gæt her i dag.
    Há en rigtig god dag.

    SvarSlet
  7. Flot besøgstal.. og ja lyseblåt gaze med en blonde nedenunder...

    SvarSlet
  8. jeg gætter også på at det er blonde,
    men jeg tror også vi bliver snydt, for jeg ved du er en drillepind - hvad det så kan være - tja :-)




    SvarSlet
  9. allerførst - tillykke med de mange besøg, det er bare rigtig flot. Mit gæt er en blomst lavet af blåt blondestof.

    Sjov måde at lave en lille konkurrence på - glæder mig til at se de næste, og se hvad det så er....

    SvarSlet
  10. Hihi, sikke en sjov leg - mit gæt er et stykke gaze.
    Nu er det jo så spændende, hvad der viser sig, når billedet zumes ud ;)

    SvarSlet
  11. Godt fundet på ;-) og tillykke med de mange besøg...

    Mit bud på hvad præmien er i dag er et stykke mønsterkarton i blå nuancer, hvor mønsteret minder om de der blå dekorationsvæv man kan få i panduro.

    SvarSlet
  12. Hvem andre end dig, kunne få den sjove ide. Det er så spændende.
    Tillykke med alle de besøg - Det er flot - og ikke uden grund.
    Dagens gæt er at det er et nærbillede af en blonde. Købt i en genbrugsforretning i Billund for 5,- kr.

    SvarSlet
  13. Morsom konkurranse du har laga til - men ikkje lett :)
    Kan det være ein sommerfugl.
    Og den hemmelige tingen tipper eg er chipboards.

    SvarSlet
  14. Mønsterpapir,Inkido.
    Ekstra ting: Dusty Attic.

    SvarSlet
  15. Tillykke med det runde tal =D
    Jeg tror det er en hvid strikket flacon. En du sikkert har byttet dig til.
    Sjov leg

    SvarSlet
  16. Hej Dorthe. Hjertelig tillykke med de mange besøgende!! Jeg ved godt at jeg er for sent på den for at kunne gætte med idag, men jeg vil lige prøve alligevel. Jeg tror det er det der edderkoppe papir. Jeg ved ikke lige om det rent faktisk er det rigtig navn, men jeg forsøger mig ;-) Rigtig god idé du har fundet på, istedet for blog candy....den har jeg jo også allerede vundet...hi hi hi...

    SvarSlet