lørdag den 11. august 2012

Panduro indkøb.

I går lokkede jeg sønnen med omkring Kolding Storcenter på vej ned til min far.
En gang brunch i Café Kop er godt at lokke med - haha.
Jeg havde advaret ham om at jeg lige skulle omkring Panduro.
Og da vi nærmede os Storcentret sagde han: "Det her kommer jeg til at fortryde" *GG*
Vissevasse... 
Her er billeder af indkøbene - me like!
Jeg købte godtnok 3 sæt af hjørnerunder punchene, men de 2 sæt er afsat :)
Saksen er fra Tonic - den var nedsat til 40,00 kr. fra 184,00 kr. og det er en skræddersaks. 4 sæt alfabeter, 2 sæt Tilda pynt, metallineal, 2 ark søde vintage/shabby stickers, et ark embossede motiver og noget plastik pynt med sommerfugle m.m.
 3 pakker ensfarvet karton á  5 ark. 1 designblok, 4 pk. Prima borter m. perler og bånd, smukke Prima blomster, 3 ark Melissa Francess papir, 2 pk. metalhjørner og 1 pakke metalpynt m. rhinsten.

Alt sammen for 316,71 kr.
Normalpris 1585,30 kr.
Ja det er altså ifølge bonnen *G* - Men bare de borter fra Prima har en normalpris på 79,90 pr. pakke. Hold da kæft! Det ville jeg så aldrig give.
God weekend - skal I være kreative?
Jeg skal!
Knus.

10 kommentarer:

  1. Wauuw sikke mange lækre sager. Jeg var forleden forbi vores Panduro i Roskilde, men jeg syntes ikke at de havde så meget spændende tilbage.Men jeg fik da noget lækker TH pynt, et motivark og et ark julestempler. :-))

    SvarSlet
  2. Mums, for en stak lækkerier!! Jeg ville heller ALDRIG betale 80 kr. for lidt Prima-lækkerier. Dejligt når de endelig kan fåes til en god pris, så kan man da nænne at bruge af dem også :D

    God fornøjelse med det hele og rigtig god weekend.

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Det må da siges at være en indbringende dag i scraphenseende :-)

    SvarSlet
  4. Wauw Dorthe. Jeg var i Roskilde og fandt noget alfabet, ellers ingenting. Så du har da en god en i Kolding =D
    Masser af lækre sager, til næsten gratis pris yeah
    God weekend

    SvarSlet
  5. Det er dog fantastisk som du skrawer til dig *G*
    ..men nogle super indkøb ser det ud til - og med de normalpriser, så er man dælme nødt til at hoppe på udsalgsvognen ;)

    SvarSlet
  6. Sikke en masse lækre ting du har købt og så billigt :) Rigtig god fornøjelse med dem og god weekend.

    SvarSlet
  7. Mums, lækkerrier og så til den pris. Håber sønnike overlevede ;)

    SvarSlet
  8. Sjovt nok blogger jeg også om shopping i dag =0) - fine ting du fik købt - og nixen bixen i dag er vi i HAVEN og nyder solen - når den nu har fundet vej til os. =0) Knus

    SvarSlet
  9. Lækre sager du har fået fat i....

    SvarSlet
  10. Hold da helt op hvor har du fået mange lækre ting :0)

    SvarSlet