lørdag den 4. august 2012

Mere Bryllup...

Så fik jeg lavet endnu en side til albummet.
---
Jeg er vild med dette papir fra Maja Design. Hvorvidt det passer til et Bryllups LO kan jo diskuteres ...hihi.
Men jeg synes nu det blev meget godt.
Billedet har jeg "rammet ind" i en spellbinders udstansning.
 Englen og hjertet har jeg fået i en swap med Sanne. Jeg satte et par ringe på hjertet.
 Lidt blonde med nitter bag en distresset kant.
 En lækker chipboard fra Scrapiniec. Uret er en charms. Bogstaverne er fra Glitz.
 Blomster fra WO - swirlen er lavet med Memory box dies.
 Kanten på Maja papirerne er der lavet en fin bort på til denne kollektion - og den måtte jeg selvfølgelig bruge. Chipboard fra Scrapiniec.
 Og selvfølgelig intet LO (næsten ikke ihvertfald) uden mit elskede Dusty Attic. Her har jeg brugt en noderække der har fået gesso og halvperler.
Den sorte bort er fra et Panduro lacerark.

Og heldigvis ramte jeg målene meget godt i går - nu har jeg nemlig fået de rigtige. :) Så jeg forsætter med 9" x 12".
Jeg skal scrappe mere i dag ... Scrapper du?
God weekend.
Knus.

20 kommentarer:

  1. sikken et skønt layout med mange flotte detaljer. ja jeg regner da med at scrappe lidt mere i dag. Forsat god weekend

    SvarSlet
  2. super flot side med flotte detaljer
    knus Pia

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt, det brudepar må da blive ellevilde når de ser det, scrapper---næ ikke lige nu men jeg har gjort, og gør sikkert igen i aften når Max skal se TV. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Det er bare så flot. Dig og Dusty attic er bare et godt match . Har lige pakket mine kort til OSH, så nu kan de sendes, det lugter da lidt af scrap ;-) kh 10na

    SvarSlet
  5. Super lækkert og gennemført LO du har lavet. Fortsat god week-end.

    SvarSlet
  6. Ja, jeg kan næsten kun skrive det samme en gang til, super - super arbejde alt er perfekt

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare hamrende flot!

    Forsat god weekend
    Knus

    SvarSlet
  8. Ja, jeg kan kun sige at jeg syntes at papiret passer rigtig godt, specielt med alle de lækre detaljer du har tilføjet :-)

    SvarSlet
  9. Igen et smukt LO - og sikke en detaljerigdom af små fine ting.
    Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  10. Super fint LO, og jeg kunne osse sagtens bruge det papir til et bryllupslayout - synes det hænger så fint sammen med billede og detaljer :)
    ...heldigt du havde ramt målene ;P

    SvarSlet
  11. Det er super super flot.
    Jeg har lavet DT kort i dag.

    SvarSlet
  12. Super smukt.
    Jeg har ordnet indkørsel idag, så nu tror jeg at jeg skal lave et kort. :-)

    SvarSlet
  13. Er helt tom for ord... det eneste der kan komme over mine læber er... WAUW... Så lækkert er det LO bare...

    SvarSlet
  14. Såååå smukt et layout. Det papir er bestemt ikke beregnet til bryllup - men når du laver det, så passer det bare perfekt. Engel, perler, noder og den smukke ramme - så er det så flot.
    Om jeg scrapper ? Lad være at spørge dumt....haha. Men snart.

    SvarSlet
  15. Det er simpelthen for flot...

    SvarSlet
  16. Skønt layout, også det fra fredag.
    Det bliver da det lækreste bryllupsalbum du får lavet til dem =D

    SvarSlet
  17. Du er simpelthen en mester i at lave LO, det er så urtoligt så flotte detaljer der er, jeg elsker at du tager billeder af alle de skønne detaljer og de bliver gemt til inspiration:)

    SvarSlet