søndag den 26. august 2012

Indkøb fra Scrap i Billund

I går var det jo vi havde Scrap i Billund.
Og TUSIND TAK til alle I skønne quinder der støttede op om arrangementet. Tænk at pladserne var udsolgt på bare 8 dage, det var jo over al forventning.
Tak til Anja og Charlotte fordi I gad komme med butikkerne - og ikke mindst Tak til Vivi for super god og populær make and take.
Jeg havde en fantastisk dag - og jøsses hvor var jeg TRÆT da jeg kom hjem - haha.
---
Her er mine indkøb fra dagen - og faktisk også en gave fra søde Dorthe
---
De lækre træblade i den rumdelte lille æske fik jeg nemlig af Dorthe - og jeg er VILD med dem - og har allerede begyndt at bruge af dem.
Og ellers købte jeg: 1 around the page punch - som også kom i brug straks *G*, lækre og billige blomster, små søde doileys,  Prima perleswirls, Shabby chic fugle, 3 sæt skæreplader til big shotten - rart med lidt lager - haha. Nogle metalrammer til tekster og 2 Marianne Design dies.
 Jeg var egentlig sikker på jeg ikke ville få lavet noget som helst, men i løbet af dagen blev det faktisk til hele 4 kort.




Jeg havde godtnok kameraet med i tasken ... men længere nåede det da heller ikke! Hvor pinligt er det lige?
Men så er det jo godt at Bodil huskede at tage billeder.
God Søndag derude.
Knus.

20 kommentarer:

  1. smukke kort og lækre indkøb - det må godt nok have været en dejlig dag ;-)

    SvarSlet
  2. Vildt lækre indkøb du har fået lavet. Og sikke nogle skønne kort. Mon du kan løfte sløret for hvor du har kalenderen fra på kort nr. 2

    God søndag.

    Knus Rysse

    SvarSlet
  3. Nu føler jeg mig jo ramt...når du snakker om skønne kvinder....haha.

    TUSIND TAK for en rigtig, rigtig hyggelig dag i Billund. Jeg kan godt forstå, du var træt bagefter. I havde jo haft maset med at gøre klar, og du var alle vegne hele dagen. Utroligt at du også fik lavet 4 kort ! Respekt.
    Og det er smukke kort - som jeg jo var heldig at se IRL.
    Tænk at du også fik handlet....alle de fine ting. Og nu forstår jeg bedre hvor de BS-plader blev af. (fik selv 1 sæt)

    Ja, det er virkelig pinligt, at du ikke fik taget fotos....Men det var der mange andre der gjorde, så mon ikke du får lidt at se på forskellige blogge efterhånden.

    God søndag.
    Også fra din fan her i huset. Hun var så glad for at få hilst på dig.

    SvarSlet
  4. Uhm, så lækre indkøb - og skønne kort også!! Dejligt at i havde en god daq i går.

    Knus :)

    SvarSlet
  5. Woooow mye lekkert du har shoppet:)
    Herlige kort som alltid.

    Ja jeg skriver ut min skrift på PC til personlige kort. Så smart og så deilig.
    Ha en fin søndag.
    Klem Connie

    SvarSlet
  6. Super flotte kort du fik lavet og super indkøb waw. Hvor ærgeligt du ikke fik tage billeder, men så er det da godt, nogle af de andre ikke glemte det, smiler

    SvarSlet
  7. Flotte kort og lækre sager, du har fået købt!
    Forsat god søndag

    SvarSlet
  8. Lækre indkøb. Det var alligevel imponerende at du fik lavet fire kort og flotte er de.
    God søndag.

    SvarSlet
  9. Hvor dejligt at i havde en skøn dag, og sikke fine indkøb. Du fik foretaget, jeg er målløs over at du fik tid til at lave de fire skønne kort. God søndag og knus morkaren.

    SvarSlet
  10. WAUW nogle rigtig flotte kort her. Jeg er bare helt vild med det vindue, du har brugt på det første, vil du fortælle, hvor det er fra måske? Er det en die eller diecuts eller hvad, og hvor er det fra? Og er bare helt vild med de små doilies også du købte, er de nede fra Anja af? Du har fundet nogle ret fede ting her, det er helt sikkert og fantastisk arbejde med alle dine kort også.

    SvarSlet
  11. Dejligt at dagen blev vellykket =D
    Sikke nogen flotte kort, og ja, respekt, at du også fik lavet dem =D
    Lækre sager du har købt, det ser spændende ud. Jeg er ikke i tvivl om, at du nok skal få lækkerier ud af det.
    Jeg har siddet og maset, med den kalender. Jeg har den, og troede at jeg kunne ændre den, i words. Men det kan jeg ikke. Så jeg kan desværre ikke hjælpe dig.

    SvarSlet
  12. Det ser ud til I har hygge jer, ligesom os i Ølstykke, vi var dog 11 - 12, men hyggeligt var det.

    Sikke nogle flotte kort og 4 på sådan en dag, hvor meget gå op i snakke og shopping, det er godt gået.

    Regner med min gamle tote er lufte igen. Dejligt.

    Ha en dejlig søndag.

    SvarSlet
  13. Rart at høre, at I havde sådan en dejlig dag og fantastisk at du har nået at lave så meget. De er virkelig smukke dine kort - også dejlige nye indkøb. Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  14. Sikke en masse dejlige ting du dog har fået købt... og meget fine kort du fik lavet og kender bestemt godt det med kameraet... hi hi...

    SvarSlet
  15. Lækre indkøb og virkelig smukke kort! :)

    SvarSlet
  16. Fine kort du har fået lavet - og jeg tænkte godt nok et par gange i går "bare det var mig der var i Billund" Men sådan er det når man er forsent ude :-)

    SvarSlet
  17. Lyder som en skøn dag... og så kreativ du har været. Fire flotte kort synes jeg er godt gået, når der nu også skal snakkes og handles. God søndag, knus

    SvarSlet
  18. aww ihhh det kort med vinduet er super lækkert. men de andre er altså osse fine. og sikken lækre ting du fik snoldet..

    SvarSlet
  19. Ser da ud til, at I har haft en skøn dag i Billund - når man ser både på dine kort OG indkøb ikke mindst ;)

    SvarSlet
  20. Sikke en masse lækkerier du har købt :-) fine kort

    SvarSlet