mandag den 13. august 2012

Indkøb fra Polen.

Det er vist ingen hemmelighed at jeg er vild med Dusty Attic.....?
Meeenn....... jeg synes måske nok det er lidt dyrt ihvertfald herhjemme.
----
For et par uger siden faldt jeg over en Polsk hjemmeside hvorfra der sælges laserudskårne chipboards meget lig DA bare temmeligt meget billigere. Faktisk så billigt at man også kan bruge det på kort.
Jeg behøver nok ikke fortælle at jeg gik i "shoppe mode" - og proppede i kurven.
Og i dag kom pakken så.
Der er også lidt lækkert Polsk papir og et par alfabeter.
Der er for 204,40zl ialt incl. porto. 1zl er omkring 1,80 - 1,85 kr. og det er altså under 400 kr. for alt dette.
Og der er ialt 49 varer. Det er da billigt ikk?
Se lige de små kjoler nederst i billedet - og de små drengedragter ca. midt i billedet. Er de ikke kære?
Øverst til højre er der bingotal - de er desværre ikke nemme at se på billedet.


Nå... jeg skulle bare vise frem :)
Min tæller nærmer sig 70.000 besøg - det er jo vildt... Og jeg begynder at få skumle tanker om lidt præmieleg :) :) - men mere om det en anden dag.
Hav en skøn aften og tak for besøg.
Knus.

24 kommentarer:

  1. Nøj, hvor er det skønne sager du har fået købt dig. Kunne vist godt bruge et link til siden, jeg kvier mig også ved at købe DA herhjemme.

    SvarSlet
  2. Hold da op - du har fået noget for pengene! - sååå et link ville da være super ;)

    SvarSlet
  3. Super skønne indkøb... lige noget for dig og som du er så god til at få brugt. Ha en fin uge, knuss

    SvarSlet
  4. Hold op en masse lækre ting du fik til en billig penge.
    Tak for kikket.
    Knus

    SvarSlet
  5. Det kan man da kalde godt købmandskab. Virkelig billigt og rigtig lækre sager. Tusind tak for linket her, nu vil jeg gå på opdagelse også.

    SvarSlet
  6. Wauuuuw sikke en lækre sager du har købt. Mums.

    SvarSlet
  7. Wauw, sikke mange skønne sager for ingen penge - det må da vist kaldes et røverkøb.

    SvarSlet
  8. Dejlige ting du fik i kurven der, og så fra Polen, vi scrapper nedbryder landegrænser. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. 1ooo tak for linket! :)
    Det er ikke utænkeligt at der ryger en bette bestilling afsted på et tidspunkt ;)
    ...men dælme en funny oversættelse man kommer ud i når man bruger google oversæt *G*...så det er nok meget godt der er billeder også ;p

    SvarSlet
  10. Mums en masse lækkerier, du har købt!

    SvarSlet
  11. Fantastisk at du forstår så meget polsk så du kan handle:o)
    Fine ting du har købt.

    SvarSlet
  12. Hold da helt op!!
    Det godt nok mange ting du har fået for den pris!!
    Vildt...

    Jo de da vildt kære de dragter...!!

    Tillykke med de mange besøgende det ret vildt at vide så mange ser hvad man laver ikk ;)

    SvarSlet
  13. skønne sager du har fået købt dig, bliver jo spændende at se når du får brugt af det og super billigt altså. stort tillykke med de mange besøgende,,, jeg er ialtfald en af dem der ofte kikke ind hos dig

    SvarSlet
  14. Sikke nogle skønne ting. Det må da siges at være en od handel

    SvarSlet
  15. Rigtig fine indkøb......

    SvarSlet
  16. Mums!! Sååå skønne lækkerier!!

    Knus :)

    SvarSlet
  17. Wauw og savle savle - lækkert indkøb og så til en forholdsvis billig penge for herlighederne ! God fornøjelse..
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  18. WAU......
    Du kan altså bare finde de rigtige steder at shoppe.....
    Så lækre ting du har fået for få penge.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  19. Hej Dorthe

    Ja jeg har jo været lidt væk siden i fredags, men du ved jo hvorfor:)
    Hvor har du altså købt nogle fantastiske lække og billige sager både i panduro og i polen waw waw waw.
    Hvor er det et smukt bryllupsalbum, jeg vil så gerne lave et fra min eget bryllup, men syntes ikke jeg har kunne finde stilen, nu ved jeg hvor jeg skal hente inspiration, når jeg får tid:)

    SvarSlet
  20. Hold da op en masse super lækre ting du har fået bestilt... og altid godt at finde et sted hvor tingene er lidt billiger... hi hi...

    SvarSlet
  21. Super fede ting du har købt
    Hvis der er noget du ikke kan bruge, siger du bare til

    SvarSlet
  22. ALTSÅ PIPS!!! nu gør du det igen! Frister mig til at bruge penge...for det er da godt nok en feeed butik du har fundet og det hjalp lidt ekstra på købelysten, da jeg fik oversat siden til danske hi hi...

    SvarSlet
  23. Wow, en masse lækker sager, du har købt.

    SvarSlet