onsdag den 1. august 2012

Hr og Fru Odder.....

I går fik jeg mine (med længsel) ventede billeder hjem.
Så i dag ville jeg scrappe. Det er bestemt heller ikke blevet til meget i den sidste uge.... faktisk slet ikke noget. Men nu kommer der nok masser af LO her de næste uger - for der kom tæt på 300 billeder hjem i går. Hi hi.... så er I advaret.
Og jeg lægger ud med Hr og Fru Odder. Hertil har jeg brugt papir fra Polen.
 Den fine bambus var med i min lækre gevinst fra Dusty Attic, jeg har farvet den med distress ink i grønt og brunt. Fuglehuset er fra Prima shabby chic serien - og resin fuglene er købt på Ebay.
 Bogstaverne er også fra Dusty Attic - hjørnet er fra Panduro og dew dropsene har jeg engang købt af Vranda :).
 De smukke krøllede fjer købte jeg hos Scraphouse da vi var derovre for nogle uger siden. Blomsterne er dels fra WildOrchid og dels fra Dusty Attic. Jeg har splittet en Prima perle bladranke i småstykker og så har jeg brugt nogle gamle 3D foam stickers.
 Fuglereden er også fra Prima.
Jeg har været ved at gennemgå scrapsagerne igen igen - og har fundet en del der kommer med om på brugtbordet til Scrap i Billund. Uha hvor jeg glæder mig til den dag - og tænk at der så hurtigt blev udsolgt.
Fantastisk!!
Tak for besøg og søde kommentarer. 
Og husk der i dag er lagt en ny udfordring ud inde på Card and Scrap bloggen.
Knus

15 kommentarer:

  1. Så smukt et layout du har lavet! - den dér bambus ting er super nu hvor du har sværtet den.
    Jeg har osse lige - i to omgange - fået rundt regnet 400 billeder hjem - så der er da lige til at layouyt eller måske endda to *G*

    SvarSlet
  2. Sikke et lækkert LO med masser af fine detaljer og flotte farver.
    Knus

    SvarSlet
  3. århhh super lækkert layout og skønt foto, alle dine små detaljer er jo forventet vildt lækre

    SvarSlet
  4. Skønt LO med lækre detaljer.

    SvarSlet
  5. Hold da fest et lækkert LO Pips ;-) Der er mange lækre detaljer med og ikke mindst er billedet da helt fantastisk!! Jeg glæder mig også til vi skal til scrap i Billund!

    SvarSlet
  6. Skønt, du er en sand mester til at bygge et LO op, alt udenom passer jo perfekt til det søde Odder billede, det er bare fantastisk. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Super smuk layout - alt er perfekt sammensat, det ser skú godt ud Dorthe.
    Sød Odderpar

    SvarSlet
  8. Super sødt LO med hr. og Fru Odder og lækre detaljer med lækre sager ! Pyh... selv har jeg været på have arbejde hele dagen i det skønne vejr og ikke nået noget i nærheden af papir 1
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  9. Rålækkert layout.!
    Jeg glæder mig til de næste 300!

    SvarSlet
  10. Med 300 fotos må du da ha' nok til et stykke tid :D

    Hvor er det et dejligt layout, du her viser. Mange lækre sager, der er brugt :)

    Knus fra en "Odder" hi hi :D

    SvarSlet
  11. Supersmukt layout igen. Og jeg vil gerne se flere......Men 300 ? Håber du laver nogle lo'er med flere fotos på ......hihi.

    Du har så mange lækre ting at pynte med, og jeg glæder mig til at se rester på brugtbordet.

    PS: Har ikke fået nogen kontakter til en køber. Jeg har haft kontakt med mange, men ingen gider hente.
    Så sagen står lidt stille. Orker ikke sortere mere lige nu.

    SvarSlet
  12. hvor er det flot - og super flotte detaljer der tilsammen bare giver en rigtig god helhed.

    SvarSlet
  13. Du er simpelthen så skrap til at lave LO og tage billeder, hvor er det fantastisk smukt og super godt lavet waw. Hvor hænger du dog alle de LO op henne? Har du tapseret stuen med dem, ha ha:)

    SvarSlet
  14. Det er et skønt layout. Som sædvanlig med mange detaljer =D

    SvarSlet
  15. Det er så smukt et layout... så fin med bambussen og sikke et skønt billede af odderne.
    Ha en fin dag, knuss

    SvarSlet