tirsdag den 28. august 2012

Gættelegen der gik i vasken...

puha... jeg må jo tilstå at der var noget mere arbejde ved gættelegen end jeg havde regnet med. Derfor laver jeg en Candy af resten af de ting jeg havde fundet frem + evt. lidt ekstra.
I skal selvfølgelig ikke snydes for en vinder af den sidste gevinst jeg lagde på bloggen.
Igen måtte jeg trække lod blandt de der havde gættet på stickers/klistermærker - for gevinsten er en bog fyldt med stickers fra Tim Holtz. Og vinderen blev  MosteH.
Her er gevinsten.

Morkaren var den eneste der gættede rigtigt på ekstragevinsten - det får hun selvfølgelig en lille ekstra ting for i sin hemmelige gevinst - hihi.
Og hvis I der har vundet vil sende mig Jeres adresser på: pabst1@bbsyd.dk så skal jeg sørge for at sende når jeg har alle adresser. 
Candyen skal jeg nok sørge for at få taget billede af i morgen og få lagt på bloggen - så husk at være med.

12 kommentarer:

  1. Et stort tillykke til jer vindere:0)

    SvarSlet
  2. Rigtig stort tilykke til alle vinderne her, det var rigtig flot. Godt gået piger.

    SvarSlet
  3. Tillykke til vinderne ... det var da super sjovt at lege med, Pips :)

    SvarSlet
  4. Nejee er jeg den eneste der ikke får at vide hvad jeg har vundet, det er nærmest dyrplageri, men jeg må jo vente i spænding. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Skjønner godt at det blei mykje arbeid for deg, med det var kjekt med litt annerledes konkurranse :)

    SvarSlet
  6. Tillykke til de heldige vindere.
    Og ideen var jo god nok - og sjov - og rigtig svær. Men jeg kan godt forstå det gav ret meget arbejde.

    Så jeg venter spændt på en fortsættelse....

    PS: Kan du en hverdag ? I så fald, kender du så flere der kan en hverdag ? Jeg synes weekenderne er lidt optagede.

    SvarSlet
  7. Skøn gevinst, tillykke med den og måske er vi så heldig at Morkaren viser hendes gevinst når hun modtager den, det er jo spændende, jeg syntes det er skønt at der bliver lavet sådan noget her, jeg har aldrig selv prøvet at deltage, da jeg ikke rigtig ved hvordan, men måske skulle jeg prøve at finde ud af det, for hvor er det hyggeligt.

    SvarSlet
  8. Tusind tak for gevinsten, har sendt dig en mail med adressen

    SvarSlet
  9. Søde Annette, du skal helt sikkert på du nok skalfå at se hvad jeg har været så heldig at vinde, det kommer på min blog. Knus morkaren.

    SvarSlet
  10. Hvis det svar virkede lidt forivrende er det fordi jeg skrev det på min I pad, og det er meget småt og uvant, men Annette, du skal nok få at se den hemmelig gevinst når den kommer. knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Ihh tillykke :)

    Jeg glæder mig til at modtage gevinsten, kan godt forstå det blev et stort arbejde..

    Fik ikke helt fat i om vi fik set/fået af vide hvad extra gevinsten egentligt var???

    Glæder mig til at se hvad du vandt morkaren :0)

    SvarSlet